Tavsiye Pp25 kullanımı (jb'siz uygulama yükleme programı)

Sponsorlu Bağlantılar

emirberkcelik

emirberkcelik

Üye
Telefonun pc ye bağlı ise itunes'u kesinlikle açmıyoruz.Tel pc ye bağlı değil ise açabiliriz. Eğer telefonuna müzik resim vb.şeyler atman gerekiyorsa itools programını kullanıyoruz. Bu kadar basit. Bir daha diyorum , pp25ten herhangi bir uygulama yükledikten sonra telefon pc ye bağlı iken itunes'u açar isek telefonu restore edene kadar pp25den indirdiğimiz uygulamaları açamayız.Ordan biri sormuş tüm sisteme zarar verir mi diye, tabiki hayır, sadece pp25 uygulamalarını açmaz , başka hiçbir farklılığı yok.

peki güzel kardeşim itunes bilgisayara kurulu değilise nasıl çalıştıırız 25pp yada diğerlerini
 


xSpeeeDx

Üye
Özel mesajınızı cevapladım.

- - - Eklendi - - -



Uygulamadan olabilir. Başka uygulamalarda yapıyor mu ?

sağolun gördüm.bir sorum daha var ben uygulamaları nedense çok düşük hızla çekiyorum.20mbps fiber olmasına rağmen 30kbps ile oyun indiriyorum haliyle 1gb i aşkın oyunlar 13-14 saate bile inmiyor bu herkeste mi böyle acaba?
 
WhereIsMyMind

WhereIsMyMind

Üye
    Konu Sahibi
sağolun gördüm.bir sorum daha var ben uygulamaları nedense çok düşük hızla çekiyorum.20mbps fiber olmasına rağmen 30kbps ile oyun indiriyorum haliyle 1gb i aşkın oyunlar 13-14 saate bile inmiyor bu herkeste mi böyle acaba?

Evet maalesef internetinizin hızıyla indirmiyor. Bazen ben de saniyede 5kb/s yi görüyorum

- - - Eklendi - - -

tamam uygulamayı yenileyince düzeldi :)

AYRICA EMEĞİ GEÇEN HERKESİN ELLERİNE SAĞLIK HEPSİNE AYRI AYRI TEŞEKKÜRLERİMİ SUNUYORUM :tşk:

Ben teşekkür ediyorum efendim :)

- - - Eklendi - - -

peki güzel kardeşim itunes bilgisayara kurulu değilise nasıl çalıştıırız 25pp yada diğerlerini

Yanlış anlamışsınız. Ben iTunes u bilgisayarınızdan silin demedim. O diğer programların çalışması gereken temel program. Sadece kullanmayın demek istedim.
 

hunder27

Üye
uygulamaya giriyorum apple kimliği istiyor önceden böyle bişey yoktu sorunu çözemedim yardımcı olabilir misiniz?
 

xSpeeeDx

Üye
uygulamaya giriyorum apple kimliği istiyor önceden böyle bişey yoktu sorunu çözemedim yardımcı olabilir misiniz?
uygulama indirdiğin yerde sağ yukarıda mavi bir yazı var ona tıkla bir daha sormuyor
 
iskenlii

iskenlii

Üye
Bütün uygulamaları bulabiliyor muyuz ? ( Baktım bi çoğu ya yok ya da ben bulamadım :( )
 

devalionsa

Üye
Güncelleme yapamıyorum böyle diyor yardımcı olursanız sevinirim
 
WhereIsMyMind

WhereIsMyMind

Üye
    Konu Sahibi
Güncelleme yapamıyorum böyle diyor yardımcı olursanız sevinirim
Ne dediğini anlayamadığım için o yönde bi çözümüm olamayacak.Ama uygulamayı pp25 üzerinden silip tekrar indirirseniz uygulama güncel bir şekilde bilgisayarınıza iner.
 
fk555897

fk555897

Üye
Arkadaşlar benim bir sorum olacak. Ben iTunes'tan eşzamanlama yaptım. 25pp'den birşey indirdiğimde uygulama-oyun açılmıyor. AppStore ID'si ve şifresi istiyor. 25pp'yi kullanmak için ne yapmam gerekir.
 
WhereIsMyMind

WhereIsMyMind

Üye
    Konu Sahibi
Arkadaşlar benim bir sorum olacak. Ben iTunes'tan eşzamanlama yaptım. 25pp'den birşey indirdiğimde uygulama-oyun açılmıyor. AppStore ID'si ve şifresi istiyor. 25pp'yi kullanmak için ne yapmam gerekir.
Cevap yeni açtığınız konuda verilmiş.
 
  • Beğen
Tepkiler: Samsunspor

msakraker1912

Üye
bütün adımları tek tek yaptığım halde uygulamayı ilk açışımda bana kimlik bilgilerini sordu nerde hata yampış olabilirim?
 
WhereIsMyMind

WhereIsMyMind

Üye
    Konu Sahibi
Uygulamayı 2. Resimdeki avuç içinde elma sembolünden programı arattığından emin misin ?
 
fk555897

fk555897

Üye
bütün adımları tek tek yaptığım halde uygulamayı ilk açışımda bana kimlik bilgilerini sordu nerde hata yampış olabilirim?

Arkadaşım öncelikle telefona yüklediğin uygulamayı sil. Sonra http://www.maxicep.com/iphone-genel-destek/arkadaslar-25pp-ile-ilgili-bir-sorunum-var-794626.html#post6058361 benim açtığım bu konuda MrExpert isimle arkadaş açıkamasını yapmış. Dediklerini uygula sonra tekrar yükle uygulamayı.

NOT : Bu konuda önerilen çözümü uygulaman için 25pp'nin son sürümünü yüklemen gerekiyor. Diğer sürümlerde yapılmıyor arkadaşın dedikleri.
 

msakraker1912

Üye
teşekkürler sorunu belirttiğiniz konudan faydalanarak hallettim
 

MoLeCK

Üye
şimdi bu programla ilgili bir sorum var arkadaşlar....Bir kaç gün önce baktım indirdiğim bazı uygulamalar ve oyunlar ıd şifre istiyor...Hemen elmaya bastım ve düzeldi sorunsuzca devam ettim fakat bugün appstore ye girdim telefondan bi kaç bişi indirdim ve güncelleme yaptım daha önce indirdiğim programlarıma...Yine aynı sorun ortaya çıktı yani yine aynı uygulama ve oyunlarda id şifre istemeye başladı...Hep aynı uygulama ve oyunlar şimdi merak ettiğim şu acaba telefondan da mı girince engelliyo anlamadığım olay o yani telefondanda mı appstore girmicez...Kolay gelsin konu için teşekkürler
 
WhereIsMyMind

WhereIsMyMind

Üye
    Konu Sahibi
şimdi bu programla ilgili bir sorum var arkadaşlar....Bir kaç gün önce baktım indirdiğim bazı uygulamalar ve oyunlar ıd şifre istiyor...Hemen elmaya bastım ve düzeldi sorunsuzca devam ettim fakat bugün appstore ye girdim telefondan bi kaç bişi indirdim ve güncelleme yaptım daha önce indirdiğim programlarıma...Yine aynı sorun ortaya çıktı yani yine aynı uygulama ve oyunlarda id şifre istemeye başladı...Hep aynı uygulama ve oyunlar şimdi merak ettiğim şu acaba telefondan da mı girince engelliyo anlamadığım olay o yani telefondanda mı appstore girmicez...Kolay gelsin konu için teşekkürler
Paralı uygulamaları mı app store üzerinden güncelledin ?
 

MoLeCK

Üye
Arkadaşlar yüklediğiniz uygulamalardan sonra telefondan appsotreye girerseniz eğer kesinlikle kimlik bilgilerini girmeyin..girerseniz eğer bazı oyun ve uygulamarda kimlik istemeye başlıyor yani benim test ettiğim durum bu şekilde kolay gelsin

- - - Eklendi - - -

Arkadaşlar yüklediğiniz uygulamalardan sonra telefondan appsotreye girerseniz eğer kesinlikle kimlik bilgilerini girmeyin..girerseniz eğer bazı oyun ve uygulamarda kimlik istemeye başlıyor yani benim test ettiğim durum bu şekilde kolay gelsin
 
İspanyol

İspanyol

Üye
Arkadaşlar dışarıdan indirip ipa dosyası yükleme yolu bilen varmı jb olmadan


Sent from my iPhone using Tapatalk 2
 


Üst Alt