emirberkcelik
Üye
Telefonun pc ye bağlı ise itunes'u kesinlikle açmıyoruz.Tel pc ye bağlı değil ise açabiliriz. Eğer telefonuna müzik resim vb.şeyler atman gerekiyorsa itools programını kullanıyoruz. Bu kadar basit. Bir daha diyorum , pp25ten herhangi bir uygulama yükledikten sonra telefon pc ye bağlı iken itunes'u açar isek telefonu restore edene kadar pp25den indirdiğimiz uygulamaları açamayız.Ordan biri sormuş tüm sisteme zarar verir mi diye, tabiki hayır, sadece pp25 uygulamalarını açmaz , başka hiçbir farklılığı yok.
peki güzel kardeşim itunes bilgisayara kurulu değilise nasıl çalıştıırız 25pp yada diğerlerini

)