Tavsiye Pp25 kullanımı (jb'siz uygulama yükleme programı)

Sponsorlu Bağlantılar

c a g a t a y

Üye
Arkadaşlar
Ben bu PP25 ile ipadime oyun yukluyorum
Oyunlar bir süre sonra (güncelleme istememesine ragmen) APPLE ID ve ŞİFRE istiyor acilmiyor
Bir fikri olan var mi?

Selamlar
 


WhereIsMyMind

WhereIsMyMind

Üye
    Konu Sahibi
Arkadaşlar
Ben bu PP25 ile ipadime oyun yukluyorum
Oyunlar bir süre sonra (güncelleme istememesine ragmen) APPLE ID ve ŞİFRE istiyor acilmiyor
Bir fikri olan var mi?

Selamlar
iTunes kullanımından veya iTunes wifi otomatik eşzamanlama açıksa o yüzden kaynaklanıyordur.
 
gunesinoglu

gunesinoglu

Üye
bende programı win xp işletim sistemli bilgisayarıma indirdim kurlum olsu ancak açılmadı. hata mesajı veriyor. yalnız benim iphone da bu 25pp programı kurulu
 
WhereIsMyMind

WhereIsMyMind

Üye
    Konu Sahibi
bende programı win xp işletim sistemli bilgisayarıma indirdim kurlum olsu ancak açılmadı. hata mesajı veriyor. yalnız benim iphone da bu 25pp programı kurulu
xp bilgisayarlarda açılmaması hakkında bir bilgim yok. Ayrıca iPhone'da pp25 yüklü demişsiniz.Onun bu program ile bir alakası olduğunu düşünmüyorum.
 
tecking

tecking

Üye
paylaşım için çok teşekkürler baya bir uygulama indirdim hepsi çalışıyor ama bazı uygulamalarda apple kimliği ve parolası soruyor bundan kurtulmamın bir yolu var mıdır?
 
WhereIsMyMind

WhereIsMyMind

Üye
    Konu Sahibi
paylaşım için çok teşekkürler baya bir uygulama indirdim hepsi çalışıyor ama bazı uygulamalarda apple kimliği ve parolası soruyor bundan kurtulmamın bir yolu var mıdır?
Bazıları da senin sorunundan şikayetçi.Ama ben daha öyle birşey yaşamadığım için nasıl bir çözüm olabilir bilemiyorum.
Teşekkürler.
 

.:yunus:.

Üye
hocam bende o yeşil buton cıkmıyor oyunları telefona aktaramıyorum?

- - - Eklendi - - -

Bazıları da senin sorunundan şikayetçi.Ama ben daha öyle birşey yaşamadığım için nasıl bir çözüm olabilir bilemiyorum.
Teşekkürler.
iyi günler öncelikle meraba bende o yeşil buton cıkmıyor aktaramıyorum telefona programları
 
WhereIsMyMind

WhereIsMyMind

Üye
    Konu Sahibi
hocam bende o yeşil buton cıkmıyor oyunları telefona aktaramıyorum?

- - - Eklendi - - -

iyi günler öncelikle meraba bende o yeşil buton cıkmıyor aktaramıyorum telefona programları
Yeşil butonun çıkmamasının sebebi herhalde usb nin iPhone'u görmemesi olması gerek.Başka bir usb portundan deneyin birde.
 

emreyt

Üye
peki uygulama içi satın alımlar nasıl yapılıyor?
 

unreal12

Üye
merhaba benim ipadim var bilgisayara usb ile baglıyorum programı açıyorum ama bağlı olmadıgını gösteriyor ne yaptıysam programda baglı olarak gösteremedim ne yapmam gerek yardımcı olursanız sevinirim :)
 

unreal12

Üye
merhaba benim ipad 2 var ilk defa pcye bagladım :) bu programı açtım ama baglı olmadıgını gösteriyor ne yaparsam yapayım programda baglı gösteremedim ipadi bilgisayara kurdum ne yapmam lazım yardımcı olursanız sevinirim :)
 

unreal12

Üye
merhaba benim ipad 2 var ilk defa pcye bagladım :) bu programı açtım ama baglı olmadıgını gösteriyor ne yaparsam yapayım programda baglı gösteremedim ipadi bilgisayara kurdum ne yapmam lazım yardımcı olursanız sevinirim :)
 
WhereIsMyMind

WhereIsMyMind

Üye
    Konu Sahibi
drfuchez

drfuchez

Üye
ben dediginizi yapiyorum ama nedense whatsapp indirdim kurmadı baska bişi daha indirdim bakalım kurcakmı onuda denedim indiriyor ama kurmuyor telefona yada ben beceremiyorum
 
WhereIsMyMind

WhereIsMyMind

Üye
    Konu Sahibi
ben dediginizi yapiyorum ama nedense whatsapp indirdim kurmadı baska bişi daha indirdim bakalım kurcakmı onuda denedim indiriyor ama kurmuyor telefona yada ben beceremiyorum
Sorun tam olarak nerde biraz daha ayrıntılı açar mısınız ? Olmadı teamviewer ile ben bakabilirim.
 

.:yunus:.

Üye
Sorun tam olarak nerde biraz daha ayrıntılı açar mısınız ? Olmadı teamviewer ile ben bakabilirim.

hocam ben 3 tane program indirdim telefona basıyorum uygulama acılıo hemen geri kapanıo ekrana resmi gelir gelmez geri gidiyor yani isimleride : clonecamera,touchretouch,diğeride findmyfriends :S nie böyle oluyor pp25 den indirdim

- - - Eklendi - - -

hocam ben 3 tane program indirdim telefona basıyorum uygulama acılıo hemen geri kapanıo ekrana resmi gelir gelmez geri gidiyor yani isimleride : clonecamera,touchretouch,diğeride findmyfriends :S nie böyle oluyor pp25 den indirdim
 
WhereIsMyMind

WhereIsMyMind

Üye
    Konu Sahibi
hocam ben 3 tane program indirdim telefona basıyorum uygulama acılıo hemen geri kapanıo ekrana resmi gelir gelmez geri gidiyor yani isimleride : clonecamera,touchretouch,diğeride findmyfriends :S nie böyle oluyor pp25 den indirdim

- - - Eklendi - - -

hocam ben 3 tane program indirdim telefona basıyorum uygulama acılıo hemen geri kapanıo ekrana resmi gelir gelmez geri gidiyor yani isimleride : clonecamera,touchretouch,diğeride findmyfriends :S nie böyle oluyor pp25 den indirdim
Aynı sorun şuan bende de var. Neden durduk yere böyle yaptı anlamadım.PP25 in yeni sürümünü bekliyecez gibime geliyor ama bakalım...
 

relaxlife

Üye
allah senden bir değil bin razı olsun ya
 
MrExpert

MrExpert

Üye
Aynı sorun şuan bende de var. Neden durduk yere böyle yaptı anlamadım.PP25 in yeni sürümünü bekliyecez gibime geliyor ama bakalım...

Hocam Çözüm benim konuda aynı şey bendede var eğer ağa takıldıysanız yani apple kimliğini ister ama internet bağlantısı yok ise uygulama açılır hemen atar benim konudaki işlemi yaparsan sorun çözülür aynı şey bendede oluyordu :D

LİNK
 


Üst Alt