unreal12
Üye
Uygulamayı silip tekrar yüklemekten başka birşey gelmiyor aklıma
- - - Eklendi - - -
denedim malesef işe yaramadı bende tek çözümü restore etmekte buldum şimdi sorunsuz çalışıyoryardım ettiğiniz için teşekkür ederim
![]()
Uygulamayı silip tekrar yüklemekten başka birşey gelmiyor aklıma
- - - Eklendi - - -
denedim malesef işe yaramadı bende tek çözümü restore etmekte buldum şimdi sorunsuz çalışıyoryardım ettiğiniz için teşekkür ederim
![]()
Ben teşekkür ederimUygulamayı silip tekrar yüklemekten başka birşey gelmiyor aklıma
- - - Eklendi - - -
denedim malesef işe yaramadı bende tek çözümü restore etmekte buldum şimdi sorunsuz çalışıyoryardım ettiğiniz için teşekkür ederim
![]()
![]()
Biz teşekkür ederizçok teşekkrler temple run oz ve asphalt 7 indirdim bunun sayesinde iyi ki varsınız![]()

YARDIM EDİN !!!!! İpad Minime uygulama yükledim "APPLE KİMLİK PAROLASI " istiyor .Ne yapmak gerekiyor ?
O mavi yazıya sayısız kez bastım, fakat bu seferde Çince x işaretli bir hata veriyor. Çince yazının içinde 'iTunes' geçiyordu. LÜTFEN YARDIM EDİN
Programda hata veriyorsa programı baştan kurun tekrar deneyin.Olmadı uygulamayı silip baştan cihazınıza yükleyin.nasıl halletcem bende de var
Programda hata veriyorsa programı baştan kurun tekrar deneyin.Olmadı uygulamayı silip baştan cihazınıza yükleyin.
PP25 ile işlem yaparken herhangi bir hata veriyorsa PP25 i silip baştan kurun.Apple ID soran uygulamayı cihazınızdan silin.PP25 üzerinden tekrar indirip cihazınıza aktrarın.kedi006 nın abisiyim de cihaza ne yükleyeceğiz onu anlamadım?
Uygulmaların nasıl güncellendiğini konuda belirttim.ayrıca ben de yazılım güncellemeyi merak ediyorum![]()
PP25 ile işlem yaparken herhangi bir hata veriyorsa PP25 i silip baştan kurun.Apple ID soran uygulamayı cihazınızdan silin.PP25 üzerinden tekrar indirip cihazınıza aktrarın.
- - - Eklendi - - -
Uygulmaların nasıl güncellendiğini konuda belirttim.
Ben yazılım diyorum mesela IOS 7 çıkacak onu nasıl yapıcam?
hallettik kedi006nınkini samba yapıyo![]()


Telefonuna gelecek normal güncelleyecen, itunesu da kullabilirsin. Sonra tekrar pp25e döneceksin?

ben hata veriyor diye silmiştim 25PP'yi bir aralar. sonra itunes'i de silip yüklemiştim. kullanılıyorduPekibu orogrami nasil silcez ve sildigimizde itunes u kullanabilecmiyiz
giriyorum atıyor girdiğim an?
