Tavsiye Pp25 kullanımı (jb'siz uygulama yükleme programı)

Sponsorlu Bağlantılar

unreal12

Üye
Uygulamayı silip tekrar yüklemekten başka birşey gelmiyor aklıma

- - - Eklendi - - -

denedim malesef işe yaramadı bende tek çözümü restore etmekte buldum şimdi sorunsuz çalışıyor :) yardım ettiğiniz için teşekkür ederim :)
 


larten123

larten123

Üye
çok teşekkrler temple run oz ve asphalt 7 indirdim bunun sayesinde iyi ki varsınız :tebessüm:
 

yusuf_manu

Üye
YARDIM EDİN !!!!! İpad Minime uygulama yükledim "APPLE KİMLİK PAROLASI " istiyor .Ne yapmak gerekiyor ?
 
larten123

larten123

Üye
YARDIM EDİN !!!!! İpad Minime uygulama yükledim "APPLE KİMLİK PAROLASI " istiyor .Ne yapmak gerekiyor ?

İlk sayfada ne yapman gerektiği yazıyor. Avuç içinde elma olan logo varya hani oraya girip aratma yapıyorsun orda aratma yapmanın altında mavi bi buton var ona bas bekle

- - - Eklendi - - -

Bir de The Amazing Spider-Man'i bulamadım bulabilen var mı programda mı yok? Sadece iPad için var
 

yusuf_manu

Üye
O mavi yazıya sayısız kez bastım, fakat bu seferde Çince x işaretli bir hata veriyor. Çince yazının içinde 'iTunes' geçiyordu. LÜTFEN YARDIM EDİN
 

yusuf_manu

Üye
O tuşa bastım fakat X seklinde kirmizi Çince bir hata oluştu.
 

PixelWolf

Üye
WhereIsMyMind

WhereIsMyMind

Üye
    Konu Sahibi
  • Beğen
Tepkiler: MaxipmaN

PixelWolf

Üye
ayrıca ben de yazılım güncellemeyi merak ediyorum :hmmm
 
WhereIsMyMind

WhereIsMyMind

Üye
    Konu Sahibi
kedi006 nın abisiyim de cihaza ne yükleyeceğiz onu anlamadım?
PP25 ile işlem yaparken herhangi bir hata veriyorsa PP25 i silip baştan kurun.Apple ID soran uygulamayı cihazınızdan silin.PP25 üzerinden tekrar indirip cihazınıza aktrarın.

- - - Eklendi - - -

ayrıca ben de yazılım güncellemeyi merak ediyorum :hmmm
Uygulmaların nasıl güncellendiğini konuda belirttim.
 

PixelWolf

Üye
PP25 ile işlem yaparken herhangi bir hata veriyorsa PP25 i silip baştan kurun.Apple ID soran uygulamayı cihazınızdan silin.PP25 üzerinden tekrar indirip cihazınıza aktrarın.

- - - Eklendi - - -


Uygulmaların nasıl güncellendiğini konuda belirttim.


Ben yazılım diyorum mesela IOS 7 çıkacak onu nasıl yapıcam?
 
Invoke

Invoke

Üye
  • Beğen
Tepkiler: kedi006

MaxipmaN

Üye
hallettik kedi006nınkini samba yapıyo :ehe
 
frk uzn

frk uzn

Üye
bilgisayarda itunes yok ben kendime real boxingi indirdim hata vermeden çalıştı arkadaşımın iphonunada yukledım aynı şekilde id parola sordu ben avuc içindeki elma ya tıklayıp sag yukardakı mavı butona tıkladım çince bi hata çıktı çarpı şeklinde sonra oyunu tekrar indirip deneyim dedim oyle yaptım yıne aynı hata yanı ıd sorgulama o mavı butonla gitmiiyor bende ne yapıcam ?
 

ohanickyk

Üye
Pekibu orogrami nasil silcez ve sildigimizde itunes u kullanabilecmiyiz
 

PixelWolf

Üye
Pekibu orogrami nasil silcez ve sildigimizde itunes u kullanabilecmiyiz
ben hata veriyor diye silmiştim 25PP'yi bir aralar. sonra itunes'i de silip yüklemiştim. kullanılıyordu

- - - Eklendi - - -

yalnız bugün yüklediğim oyunlar beni oyundan atmaya başladı :angry: giriyorum atıyor girdiğim an?
 


Üst Alt