Tavsiye Pp25 kullanımı (jb'siz uygulama yükleme programı)

Sponsorlu Bağlantılar

eimgard

Üye
Tekrar teşekkür ederim, Gta ve most wanted indiriyordum bekliyorum artık ne zaman iner bilemem ama sayende çoğu oyunu ve programı indirdim. :)
 


anjan

Üye
Ben eşzamanlamayı kapattım ve hem itunes u hem de 25pp'yi aynı anda kullanabiliyorum, herhangi bir problem de çıkarmıyor. Anlatım için teşekkürler, istediğim bütün uygulamaları bedava indirebiliyorum gerçekten süper birşey.

- - - Eklendi - - -

Ben eşzamanlamayı kapattım ve hem itunes u hem de 25pp'yi aynı anda kullanabiliyorum, herhangi bir problem de çıkarmıyor. Anlatım için teşekkürler, istediğim bütün uygulamaları bedava indirebiliyorum gerçekten süper birşey.
 
WhereIsMyMind

WhereIsMyMind

Üye
    Konu Sahibi
Ben eşzamanlamayı kapattım ve hem itunes u hem de 25pp'yi aynı anda kullanabiliyorum, herhangi bir problem de çıkarmıyor. Anlatım için teşekkürler, istediğim bütün uygulamaları bedava indirebiliyorum gerçekten süper birşey.

- - - Eklendi - - -

Ben eşzamanlamayı kapattım ve hem itunes u hem de 25pp'yi aynı anda kullanabiliyorum, herhangi bir problem de çıkarmıyor. Anlatım için teşekkürler, istediğim bütün uygulamaları bedava indirebiliyorum gerçekten süper birşey.
Ben teşekkür ederim :)
 

Yasink61

Üye
Merhaba bu uygulamayla bir sürü uygulama indirmişliğim var bugun indirdim attım telefona uygulamaya tıkıyorum uygulama açılmıyor açılmadan kapanıyor 5-6 uygulama indirdim hiçbiri açılmıyor ne yapmam gerekiyor ? Yardımcı olursanız sevinirim...
 

Yasink61

Üye
Merhaba bu uygulamada bir sürü uygulama indirmiştim sorunsuz bi şekilde çakışmıştı.Bugün 4-5 tane uygulama indirdim kurdum uygulamaya tıklıyorum açılırken pat diye kapanıyor hepsinde aynı şey oldu sorun ne acaba ? Yardımcı olursanız sevinirim..Cihaz : Iphone 5
 
WhereIsMyMind

WhereIsMyMind

Üye
    Konu Sahibi
Yüklediğiniz uygulamaları iphone'uzundan silin. Pp25 üzerinden de indirdiğiniz uygulamayı silin. En baştanki gibi uygulamayı pp25 ten indirip iPhone a aktarın.
 
hackermenxx

hackermenxx

Üye
ipod touch için olurmu acaba ?
 
silivriserdar

silivriserdar

Üye
PP25 çalışmıyor galiba ek bir yama gelmiş tam anlayamadım ama uğraşıyorum.
 
oscartiger

oscartiger

Üye
dostlar selamlar. itunesu tamamen sildim ve 25pp de, o el içinde elma olan ikona tıklayıp, sağ üst köşedeki mavi butona basıyorum ama yine id soruyor bu zamazingo. çıldırmak üzereyim neden böyle bu arkadaş. çözen var mı? 25pp nin 1.0.6.6 beta sürmünü kullanıyorum. işletim sistemi olarak da win 8 64bit.
 

vhtclkk

Üye
arkadaşlar bana yardımcı olun lütfen şuan ekran başınad bekliyorumm
 

qarejmaa

Üye
yaw bu indirdiğimiz programlar da çince çıkmasın. :D
 

berkicen95

Üye
peki indirdigimiz uygulamaları oyunları silip itunes kullanabilirmiyiz ? Ve appstoredan indirdigimiz uygulamaları bu program ile güncellesek bir problem olurmu
 

devil____boy

Üye
eline sağlık :alkis :tşk:
 
WhereIsMyMind

WhereIsMyMind

Üye
    Konu Sahibi
peki indirdigimiz uygulamaları oyunları silip itunes kullanabilirmiyiz ? Ve appstoredan indirdigimiz uygulamaları bu program ile güncellesek bir problem olurmu

Programdan indirdiğiniz uygulamaları silip itunesi kullanabilirsiniz ama sonra programdan tekrar uygulama yükleme sıkıntılı olur. Bu biraz geeksiz soru gibi geldi bana. İşlemlerinizi itools ile halletmeniz daha kullanışlı olur.
Appstore dan indirdiğiniz uygulamaları pp25 ile güncelleyebilirsiniz.

- - - Eklendi - - -


Rica ederim :)
 

xSpeeeDx

Üye
arkadaşlar hiç sorunu olan yok değil mi? uygulamalar sorunsuz çalışıyor mu?
 

hunder27

Üye
uygulamayı indirdim (9mm adlı uygulama) fakat uygulama açılıyo başında takılı kalıyo bunun sebebi nedir acaba?
 

hunder27

Üye
tamam uygulamayı yenileyince düzeldi :)

AYRICA EMEĞİ GEÇEN HERKESİN ELLERİNE SAĞLIK HEPSİNE AYRI AYRI TEŞEKKÜRLERİMİ SUNUYORUM :tşk:
 


Üst Alt