Ben teşekkür ederimtşkler arkadaşım çok faydalı bir paylaşım

Sürümle alakalı olduğunu düşünmüyorum.İlk defa sende duydum böyle bir sorun6.1.3 sürümünü kullanmaktayım. Bununla mı alakalı ?
pp25 e güncelleme gelsin bir de öyle deneyin aklıma başka bir fikir gelmedi.Ne demek ben teşekkür ederimAllah razı olsun valla indirdim çok güzel kullanıyorum ayrıca en iyi ve detaylı anlatım açıklama bu sitede mevcut anlatılanları harfiyen yaptım sorun olmadı.Ayrıca itunes güncellendeği için otomatik eş zamanlamanın yeri değişmiş bulunmakta bunu söyleyeyim şimdi itunsi açıyoruz ve sağda iphone tel simgesine tıklıyoruz karşımıza gelen özet kısmının altına doğru sayfa ilerliyor orada eş zamanlama çentiğini otomatikten kaldırıyoruz.Belki bilmeyenler vardır onun için söyledim ben kısaca biri açık iken digerini kullanmıyorum en güzeli böyle oluyor.

merhabalar
ben uygulama indirirken apple ID soruyor yazıyorum ancak turkey olduğu için kabul etmıyor ( telefonda değil uygulamadan download ederken sorun verıyor
Oyunu indirdim şifre istedi bende yukarıda yazılanı yaptım direk oyunu açtı sorun olmadı.şifre isterse böyle yapın zira hiç itunes Açmadım ama itunes ıd ve şifre istedi.
buna da çözüm bulundu :
restore etmeye gerek yok avuç içinde elma olan kısma gidin en sağ yukarıdaki yeri tıklayın ve bekleyin bir daha Apple Id sormayacak.
Bu normal birşey.Çin serveri mi japon serveri mi nereden iniyorsa büyük dalgalanmalar olabiliyor.İlk başta teşekkür ederim programı anlatımınız sayesinde rahatlıkla kullandım ve işe yaradı.
Fakat indirirken hızı bir anda yavaşlıyor yada duruyor bir kaç dakika sonra başlıyor.
Bunun sebebi nedir ? Ve internet hızım 12...
