Tavsiye Pp25 kullanımı (jb'siz uygulama yükleme programı)

Sponsorlu Bağlantılar

fetullahatac

Üye
admin oyunu açınca kullanıcı adı ve şifre istiyo benden ?
 


fetullahatac

Üye
bende kullanıcı adı ve şifre istiyo açınca
 
WhereIsMyMind

WhereIsMyMind

Üye
    Konu Sahibi
Kullanıcı adı ve şifre istiyor diyen arkadaşlar programı tekrar silip pp25 üzerinden tekrar yükleme yapsınlar. Kaçıncıya diyorum. İtunes u iPhone bağlı iken kullanmayın! Bu dediğim halde de olmazsa restore edin. Kullanan kullanıyo arkadaşlar.
 

ertan555

Üye
tşkler arkadaşım çok faydalı bir paylaşım
 
Joker

Joker

Emekli Yönetici
Teşekkürler jb istemeyen arkadaşlar için güzel bişey :)
 

ultraking

Üye
Fifa 2013 indirdim. Telefona yükledim. Fakat telefonda oyunu açmak istediğim de Apple Kimliği ve Parolası istiyor. iTunnes yakalanmış olamam çünkü en başında eşzamanlamaları kapatmıştım. En önemlisi 25pp kullanarak da ücretli oyunları indirdim ve hala sorunsuz oynuyorum. Fakat Fifa 2013 de böyle bir sorun alıyorum. Silip tekrar yükledim aynı sorun devam ediyor. Ne yapmam lazım ?
 
  • Beğen
Tepkiler: Joker
Joker

Joker

Emekli Yönetici
​İos sürümün kaç ?
 

ultraking

Üye
6.1.3 sürümünü kullanmaktayım. Bununla mı alakalı ?
 
WhereIsMyMind

WhereIsMyMind

Üye
    Konu Sahibi
6.1.3 sürümünü kullanmaktayım. Bununla mı alakalı ?
Sürümle alakalı olduğunu düşünmüyorum.İlk defa sende duydum böyle bir sorun :D pp25 e güncelleme gelsin bir de öyle deneyin aklıma başka bir fikir gelmedi.
 

ultraking

Üye
Bu tür sorunla karşılaşan başka bir arkadaş yok mu acaba ?
 

ultraking

Üye
ayrıca belirtiğim sorun sadece fifa 2013 de değil bir kaç uygulamada daha yapıyor.
 
silivriserdar

silivriserdar

Üye
Allah razı olsun valla indirdim çok güzel kullanıyorum ayrıca en iyi ve detaylı anlatım açıklama bu sitede mevcut anlatılanları harfiyen yaptım sorun olmadı.Ayrıca itunes güncellendeği için otomatik eş zamanlamanın yeri değişmiş bulunmakta bunu söyleyeyim şimdi itunsi açıyoruz ve sağda iphone tel simgesine tıklıyoruz karşımıza gelen özet kısmının altına doğru sayfa ilerliyor orada eş zamanlama çentiğini otomatikten kaldırıyoruz.Belki bilmeyenler vardır onun için söyledim ben kısaca biri açık iken digerini kullanmıyorum en güzeli böyle oluyor.
 
WhereIsMyMind

WhereIsMyMind

Üye
    Konu Sahibi
Allah razı olsun valla indirdim çok güzel kullanıyorum ayrıca en iyi ve detaylı anlatım açıklama bu sitede mevcut anlatılanları harfiyen yaptım sorun olmadı.Ayrıca itunes güncellendeği için otomatik eş zamanlamanın yeri değişmiş bulunmakta bunu söyleyeyim şimdi itunsi açıyoruz ve sağda iphone tel simgesine tıklıyoruz karşımıza gelen özet kısmının altına doğru sayfa ilerliyor orada eş zamanlama çentiğini otomatikten kaldırıyoruz.Belki bilmeyenler vardır onun için söyledim ben kısaca biri açık iken digerini kullanmıyorum en güzeli böyle oluyor.
Ne demek ben teşekkür ederim :)
 

kalenderxxx

Üye
merhabalar
ben uygulama indirirken apple ID soruyor yazıyorum ancak turkey olduğu için kabul etmıyor ( telefonda değil uygulamadan download ederken sorun verıyor
 
WhereIsMyMind

WhereIsMyMind

Üye
    Konu Sahibi
merhabalar
ben uygulama indirirken apple ID soruyor yazıyorum ancak turkey olduğu için kabul etmıyor ( telefonda değil uygulamadan download ederken sorun verıyor

2. Resimde tıklamamız gereken yere dikkat edin.avuç içinde Apple logosu şeklinde ikon olmalı
 
silivriserdar

silivriserdar

Üye


buna da çözüm bulundu :

restore etmeye gerek yok avuç içinde elma olan kısma gidin en sağ yukarıdaki yeri tıklayın ve bekleyin bir daha Apple Id sormayacak.



Oyunu indirdim şifre istedi bende yukarıda yazılanı yaptım direk oyunu açtı sorun olmadı.şifre isterse böyle yapın zira hiç itunes Açmadım ama itunes ıd ve şifre istedi.
 

ultraking

Üye
programda bu aralar bir sıkıntı var sanırım. uzun zamandır kullanıyorum hiç bir sorun yoktu. Fakat 1-2 gündür uygulama arama kısmında arama yaptığında aşağıda hiç bir sonuç çıkmıyor. sebebi nedir bilen var mı ? teşekkürler.
 

eimgard

Üye
İlk başta teşekkür ederim programı anlatımınız sayesinde rahatlıkla kullandım ve işe yaradı.
Fakat indirirken hızı bir anda yavaşlıyor yada duruyor bir kaç dakika sonra başlıyor.
Bunun sebebi nedir ? Ve internet hızım 12...
 
WhereIsMyMind

WhereIsMyMind

Üye
    Konu Sahibi
İlk başta teşekkür ederim programı anlatımınız sayesinde rahatlıkla kullandım ve işe yaradı.
Fakat indirirken hızı bir anda yavaşlıyor yada duruyor bir kaç dakika sonra başlıyor.
Bunun sebebi nedir ? Ve internet hızım 12...
Bu normal birşey.Çin serveri mi japon serveri mi nereden iniyorsa büyük dalgalanmalar olabiliyor.
 


Üst Alt