Tavsiye Powerbank Şarj

versino2

Üye
    Konu Sahibi
Powerbank Şarj
Konuyu yanlış yere açıyorsam şimdiden kusura bakmayın.Ben şarj ünitesi alacağım da çunku artık 925 bir gunu bile çıkarmaz oldu.Powerbank ın 2600 mAh lık urunu aklıma yattı fiyatıda uygun.Sizce uygun olur mu? Bildiğim kadarıyla 925 in pili 2000 mAh.Yeter gibi duruyor.

 

dakamon

Üye
Ben istanbulda eminönündei bir dükkandan internet üzerinde 10400 mah xiaomi nin bataryasını aldım forumlarda araştırmam sonucu buldum orayı orijinal ürün getirtip satıyormuş çinden. Valla orijinal olup olmadığının garantisini ben veremicem ama aldım daha adam gibi test etmeye imkanım olmadı çünkü evdeyim hep
 
5v demiş ürün detaylarında ama bnm L525 imin bataryasının üzerinde 5.9v yazıyo
 

versino2

Üye
    Konu Sahibi
İnternnette bi yerde buldum.Satıcı orjinal urun biz ithal ediyoruz dedi bende guvendim ve sipariş verdim.Kendi orjinal sitesinde kargo dahil 36 tl.Burada satıcı ücretsiz kargoyla gönderiyor ve yarı fiyatına.Çok şaşırdım ben
 
Ben kullandım bu ürünü memnun kalmadım %40 ancak şarj ediyor
 

versino2

Üye
    Konu Sahibi
Peki bataryaya filan zararı oldu mu
 
Bende 2600mAH'lık var telefonumda 925 ancak %80 oranında şarj sağlıyor ne yazıkki.. tavsiyem 2600'yün üzerindeki bir değere sahip bir powerbank alman.
 

jasonwie

Üye
Sat diskaviri al

Aile Zoruyla Gönderildi.
 
Tepkiler: signor ramon

versino2

Üye
    Konu Sahibi
Bende 2600mAH'lık var telefonumda 925 ancak %80 oranında şarj sağlıyor ne yazıkki.. tavsiyem 2600'yün üzerindeki bir değere sahip bir powerbank alman.
İş işten geçti artık Peki %30 iken şarja taksam tam doldurur mu ve ne kadar sürede dolduruyor
 
%80 i zor görür diye düşünüyorum...Çok kullanmadım kırıp attım
 

dakamon

Üye
Ben bundan aldım
 
5600 mah bende var. Lumia 620 yi 1kere zor dolduruyor. Bu tip ürünlerin Üzerlerinde ki akım değerlerinin doğruyu gösterdiğini asla düşünmüyorum. Kesinlikle dandik pil kullanıyorlar gibime geliyor.
-----
Forumda bir arkadaş satıyor. Bu ayın 10-15i gibi 10.400 mah alıp onuda test edeceğim.
Benim üvey evladı 3 kere fullese bile yeterli olur.(Kendi telefonu 920 yi 3 kez doldurduğunu söylüyor.)Konu linki
Satılık - Harici Şarj Aleti 12000mAh ve 14000 mah Powerbank Sarj cihazı. Bu fiyata yok ... - MaxiCep

Edit : Bu ucbrowseri sevdim. Beni iphone saçmalığından kurtardı.
 

bycoo32

Üye
kendi dükkanımdasamsung ve nokianın orjinal powerbank larını satıyorum.elime bir kaç toptancıdan başka markalar geldi misal 6000 mah 12800 mah falan içleri 1000 mah bile çıkmadı iade ettim. bu işte ucuz mal kullanmayın tavsiyem.2200 mah nokia orjinal 60 tl yani 30 tl fiyata bu mah ı karşılayacağını tahmin etmiyorum
 

4MaGuS

Üye
bende nokianın orjinal taşınabilir dc-16 sarj cihazı var bence yeterli %85 civarında dolum yapıyor normalde tel 2000mah sarj cihazıda öyle ancak bazı kayıplar oluyor acil durumlar için yüzde sarj yapsa bile yeterli bence bundan bir tane alın yeterli zaten hu cihazların bir ömrü var çok para harcamak yerine uygun fiyatlı bir şey alıp 2-3 yıl sonra belki bir tane daha alırsınız
 
Cihaz şarjda iken daha fazla enerji harcıyor hiç telefon kapalı iken şarj eden oldu mu aranızda ?

İman Gücü ile gönderildi.
 

bycoo32

Üye
Kapali sarjla daha hizli doluyor tabi
 

dakamon

Üye


Xiaomi nin orijinal bataryaları lg yapımı.

 
Şuna da bir bakın derim. Çinden geliyor. Arkadaşımda var. Ben de alacağım memleketten dönünce

 

emz

Üye
Şuna da bir bakın derim. Çinden geliyor. Arkadaşımda var. Ben de alacağım memleketten dönünce



Abi güneş enerjisiyle şarj oluyor ve ve gayet başarılı. Ancak 50₺ verip de gelmesi ne kadar sürecek? Ayrıca ne derece sağlıklı bu istek? Hani kargo ücreti falan da vardır kesin

Telgrafla gönderildi. [(L520) - ( İNADINA 512 MB RAM!! --> MS, NOKİA )]