ALPARS™
Üye
Pes mi Fifa mı?Değerlendirmem
Pes mi Fifa mı?
Bu soru yıllardır sorulan ve her sene farklı cevapladığım bir soru.Nedeni ise konami ve
eanın her sene bir önceki oyundaki özellikleri tutturamaması.Kimi sene grafik iyi olur ve
ister istemez seneye bundan daha iyi oyun çıkmasını beklerken nedense hiçte öyle olmuyor.
Yıllardır herkes tarafından farklı cevap vermesi çeşitli nedenlere bağlıdır.Bunlardan biri ister
kötü olsun ister iyi kullanıcılar eğer bir oyunu benimsemişse eğer onlar için hiç bir şey
farketmez.Ancak ben nedense her ikisinden birini benimsememişimdir.Bence bir kullanıcı için önemli olan en iyisi olanı
kullanmaktır.
Bu seneki yenilikler...
Bu senenin en güzel yeniliği pesin Türkçe olması biz kullanıcıları memnun etti.Ea ise oyuna sırasında Türkçe anons yapması bir diğer güzel yeniliklerden biriydi.Dileriz ki gelecek serilerin Türkçe ve Türkçe spiker olması dileğiyle.
Bu yılki değerlendirmem...
Her iki oyun firması neredeyse geleneksel hale gelen oyun serilerini devam ettiriyorlar.
Daha önce de deneme fırsatı bulduğum oyunları bu yılda deneme fırsatı buldum.Ancak bu seneki
seriler beni hiç tatmin etmedi.Genellikle görüntü kalitelerini beğenmedim.Büyük bir umutla yüklediğim pes 11 beni hayal kırıklığana uğrattı.Bir diğer seri olan fıfayı ise umutla fıfa belki bu sene 11 i güzel çıkarmıştır demişsemde pes 11 den pekte farkı yok.Geçen sene yine beni fıfa 10 hayal kırıklığına uğratmıştı.Ancak pes 10dan memnun kalmıştım.Sonuç olarak bu yıl hayal kırıklığına uğradım ama tek memnun kaldığım taraf pesin Türkçe olması ve fifanın Türkçe anonsu olması.
Seneye güzel seriler çıkması dileğiyle 12 serisini bekleyeceğiz...
Pes mi Fifa mı?
Bu soru yıllardır sorulan ve her sene farklı cevapladığım bir soru.Nedeni ise konami ve
eanın her sene bir önceki oyundaki özellikleri tutturamaması.Kimi sene grafik iyi olur ve
ister istemez seneye bundan daha iyi oyun çıkmasını beklerken nedense hiçte öyle olmuyor.
Yıllardır herkes tarafından farklı cevap vermesi çeşitli nedenlere bağlıdır.Bunlardan biri ister
kötü olsun ister iyi kullanıcılar eğer bir oyunu benimsemişse eğer onlar için hiç bir şey
farketmez.Ancak ben nedense her ikisinden birini benimsememişimdir.Bence bir kullanıcı için önemli olan en iyisi olanı
kullanmaktır.
Bu seneki yenilikler...
Bu senenin en güzel yeniliği pesin Türkçe olması biz kullanıcıları memnun etti.Ea ise oyuna sırasında Türkçe anons yapması bir diğer güzel yeniliklerden biriydi.Dileriz ki gelecek serilerin Türkçe ve Türkçe spiker olması dileğiyle.
Bu yılki değerlendirmem...
Her iki oyun firması neredeyse geleneksel hale gelen oyun serilerini devam ettiriyorlar.
Daha önce de deneme fırsatı bulduğum oyunları bu yılda deneme fırsatı buldum.Ancak bu seneki
seriler beni hiç tatmin etmedi.Genellikle görüntü kalitelerini beğenmedim.Büyük bir umutla yüklediğim pes 11 beni hayal kırıklığana uğrattı.Bir diğer seri olan fıfayı ise umutla fıfa belki bu sene 11 i güzel çıkarmıştır demişsemde pes 11 den pekte farkı yok.Geçen sene yine beni fıfa 10 hayal kırıklığına uğratmıştı.Ancak pes 10dan memnun kalmıştım.Sonuç olarak bu yıl hayal kırıklığına uğradım ama tek memnun kaldığım taraf pesin Türkçe olması ve fifanın Türkçe anonsu olması.
Seneye güzel seriler çıkması dileğiyle 12 serisini bekleyeceğiz...
ŞAH_PARS07

pes çok yavaşladı taktik savaşından bıktık biraz rahatlayalım yaov bu sene fifa diyorum 
