MWC 2013: Cep devlerinden dev bombalar!

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

alyz

Üye
    Konu Sahibi
MWC 2013: Cep devlerinden dev bombalar!
Yeni cep telefonlarının akın akın
tanıtıldığı Mobil Dünya Kongresi (MWC), 25 Şubat'ta başlayacak.
İspanya'nın Barselona kentinde gerçekleştirilen büyük etkinlik, bu senenin ilkbahar ve yaz aylarında piyasaya sürülecek olan cepleri önceden tanımamıza izin
verecek. Geçen seneki MWC'de HTC, One serileriyle gözleri üzerine çekerken LG, Optimus 4X HD'yi tanıtmış, Nokia ise 41MP kameraya sahip 808 PureView'u göstermişti. Bu sene daha az gösterişli, ancak iki kat daha büyük bir salonda yapılacak etkinlikte sayısız Android'li cihazın tanıtılmasını bekleyebiliriz. İşte bu seneki MWC'de teknolojinin en önemli isimlerinden beklenenler.

LG
LG geçen sene 4.7 inç'lik dört
çekirdekli cebi Optimus 4X HD'nin yanında Optimus 3D Max ve Optimus Vu'yu
tanıtmıştı. Bu sene ise LG'nin
yenilenmiş bir Optimus G ve
bunun yanı sıra bir seri uç
nokta cep tanıtması
bekleniyor.

Sony
CES'de yeni amiral gemisi Xperia Z'yi tanıtan Sony'nin MWC'de büyük bir sürpriz
yapması beklenmiyor. Geçen seneki planını takip ettiğini düşündüğümüz Sony, MWC'de
daha alt modellerini tanıtabilir.

HTC

2011'de Desire serilerine küçük yenilikler getiren, Wildfire S, Salsa, ChaCha gibi modellerle bir miktar hayal kırıklığına neden olmuştu. Tayvan merkezli firma 2012'de
One V, One S, One X serilerini tanıtarak telefon meraklılarının ilgisini çekmeyi başarmıştı. Sızıntıları da hesaba katacak olursak 2013 de HTC için iyi bir yıl olabilir.
Firmanın daha önceden gördüğümüz dört çekirdekli, 5 inç'lik 1080p ekrana ve 13MP
kameraya sahip HTC M7'yi tanıtması bekleniyor.

Samsung
Samsung, geçen sene Galaxy S3'ü kendi düzenlediği bir etkinlikte tanıtmayı tercih
etmişti. Firma bu seneki MWC'de belki Galaxy S4'ü tanıtmayacak, ancak bir dizi yeni Galaxy ile tanışmayı rahatlıkla bekleyebiliriz. Samsung'dan yepyeni bir
teknoloji görme ihtimalimiz ise düşük.

Nokia
Geçen seneki MWC'de oldukça aktif olan Nokia, 808 PureView'un yanında
Windows Phone'lu Lumia 610 ve Lumia 900'ü tanıtmıştı. Dedikodulara göre Nokia, daha ince, alüminyum gövdeli bir Lumia 920 üzerinde çalışıyor olabilir. Telefonlarını kendi etkinliklerinde tanıtmayı tercih eden Nokia'nın MWC'de yeni bir cep tanıtıp tanıtmayacağını
tahmin etmek güç.

Huawei
Geçen sene görünüşüyle etkileyen 4.5 inç'lik Ascend D Quad'ı tanıtan Huawei, bu seneki CES'de yeni amira lgemisi Acend Mate ve Acsend D2'yi ortaya çıkardı. Dolayısıyla
Huawei'den MWC'de çok fazla yenilik beklemiyoruz.

ZTE
MWC 2013, daha büyük ekranlı, ancak daha uygun fiyatlı ceplerin ortaya çıktığı
bir yıl olacak. ZTE'nin geçen sene tanıttığı 4.5 inç'lik ZTE PF112'nin ismi şu sıralar pek anılmıyor. 4.3 inç'lik ZTE Era ve orta seviye cep Grand X de benzer bir kaderi paylaşıyorlar.
ZTE'den bu seneki MWC'de de çok büyük bir beklentimiz yok.
Şirketin yine gün yüzünü görmeyecek cepler tanıtması olası.
 


pRime.

pRime.

Üye
kaynak:
 
___kaptan___

___kaptan___

Üye
Güzel bir etkinlik olacak vallahi :eller: + Haber için :tşk:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt