peki tamam da

  • 8 Ekim 2012
  • 623 Okunma
  • 7 Cevap

Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.
  1. arkadaşlar ps3 alıcam peki tamam da oyunları nereden bulucam :D :ehe:kop::hmmm ayda 100 tl bi oyuna veremem her ay 1 oyun alsam diye zaten 7 oyunum olunca bi ps3 parası oluyo :kop: sınırlı yani kotalı netim var gow 3 ü indirsem kotada aylk 2 gb kullansam 4 gb kalıyo 30/4 8 ay vay be gow 3 ü oynamam için 8 ayın olması gerekiyor :D peki kopya oyun nereden bulacam :D acaba hddmı sokup versem oyun doldurur verirlermi peki ya hdd nın içine ederlerse :kop: ps3 kafelerde dvd (alışkanlık :D ps2 den) bluray oyun diskleri verirlermi peki onu nasıl ps3 e kopyalarım bluray okuyucum yok ve ps3 ün (ps2 de çok başım yandı) lensinin içine etmek istemiyorum :D edirnede samsun ve bayburtta kopya oyun bulabilecegım yer varmı yada nasıl yaparım illa sınırsız net mı lazım ayrıca bunları nere yakıcam ps3 hdd içinde mi kalıcak e ya hdd çökerse kafam allak bullak oldu valla :D of

    - - - Eklendi - - -

    şu oyun fiyatlarını azaltsalar 100 tl ye oyun almaya nıyetım yok
     


    Yazan: ugur1000
  2. Oyun fiyatları türkiyede çok pahalı problem türkiyede ve vergilerde yani.Ben oyunlarımın çoğunu yurtdışından çok ucuza alıyorum.En son türkiyede 150 lira olan bir oyunu yurt dışından kargolar dahil 55 liraya aldım.Ayrıca öyle orjinal olmayanından istediğin oyunu yükleyebilmek için belli versiyonlu olması lazım cihazının yani alırken dikkat etmelisin.Ayrıca JB'liyince sahte oyun oynayabiliyorsun fakat online oyun oynayamazsın.Son olarak HDD'ye oyun yükleyen yerler var 320 gb'yi 100- 150 lira gibi bir fiyattan dolduruyorlar ki 30-50 arasında oyun geliyor doldurunca.Nasıl HDD'ye oyun yükleyip HDD'ne zarar verecekler ya da lensini bozacaklar anlamadım.Öyle PS2'deki gibi sahte oyun CD'si alıpta CD'den oynatamıyorsun.Ya orjinal alacaksın ya da JB'leyip HDD'ye atacaksın.
     
  3. ps3 başa bela alın bi ps2 oynayın :ehe dayımda var 320lik doldurmuş içine oyunları ama onları oynamak için 1 tane orjinal oyun şart :D oyun moduna geçiyor cihaz o zaman görüyor oyunları.
     
  4. tmm peki ben 160 yada 250 gb lık hdd yı cıkarıp verirsem doldururlar yani 120 tl (320 için )pahalı yaa azdaha koyar 1 tb lığa doldururum
    ayrıca şu yeni slim modeller (SUPER SLIM DEGIL!!!) çift lazeremi sahip mesela dvd film izleyince bd lazerine zarar gelirmi ??? dediğin gibi türkiyede uçuk fiyalar
    online benim işim değildir :D pes yada fifa oynamaya niyetim yok online oynamaya hiç niyetim yok :D zaten net kotalı
    ps3 kafelerde sorsam bd ye kopyalayıp mı verirler ??? ps3 alınca dert bitmiyo valla :D
     
  5. amaaan ben oyunlari 3tl ye aliom ps2
     
  6. en iyisi xbox bi jtag yaptır flash bellekle bile oyna yani oyunlar dost canlısı 4-5-6 gb fln ps3 ne öle 19 gb ne indirmeye ömür yeter nedde saklamaya :D bluray şart :D
     
  7. Kardeşim bende yeni aldım ama alıyorsan ps3 al xbox a yönelme bile. Ps3 e özel oyunları oynarsan ve online olarakta oyunlara gecersen cok daha keyif alacagından eminim hem oyun güncellemelerinden faydalanırsın.100 tl fazla değil aslında o adamların ne emeklerle o oyunları yaptıklarından haberin yok galiba ?
     
  8. suç adamlarda değil türkiyede 100 tl ollan oyun yurt dışında kaç tl haberin varmı ? yurt dışında oyunlar ortalama 40-50 tl oluyor ama 100 tl ye oyun alamam param olsa alırım ama bir oyun alsam sıkılırım hemen o oyundan ayrıca ps3 bana kaba geliyor super slimde pek dayanıklı gelmiyor açıkcası ama x360 hem şık hem kibar hem sırf gow 3 yüzündende ps3 almam ps3 için tek nedenim oydu ama diğer şartları goz onune alınca bir gow 3 den vazgeçebilirim zaten
     
Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.
Yüklüyor...
24/09/2018 - 23:57