pc bağlantı sorunu yardım edin

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
turaniaCCC

turaniaCCC

Üye
    Konu Sahibi
pc bağlantı sorunu yardım edin
arkadaşlar benim 6220c telefonum bilgisayara bağlanmıyor. Kabloyu takınca ne telefon da ne pc bi hareket yok iki farklı kablo ve iki farklı bilgisayarda denedim ama sonuç yok. Bi yardım edermisiniz. Teşekkürler.
 


emoliii

emoliii

Üye
Kablo girişinde 1 problem vardır yüksek ihtimal ve tamire gitmesi gerekir ama sen tele format atmayıda 1dene derim.
Bu arada 2 konu açmışsın.
 
savas_yal

savas_yal

Üye
işletim sistemin nedir yazarmısın
 
turaniaCCC

turaniaCCC

Üye
    Konu Sahibi
Kablo girişinde 1 problem vardır yüksek ihtimal ve tamire gitmesi gerekir ama sen tele format atmayıda 1dene derim.
Bu arada 2 konu açmışsın.

format attım ama yine olmadı. Ama bi kere win7 li bi bilgisayarda olmuştu girişten olsa bağlanmazdı herhalde.benim pc xp bunla alaka olabilirmi. 2 konu için kusura bakmayın mobildeyim.
 
emoliii

emoliii

Üye
Bilgisayara Nokia Cable Driver yükle win7 de gerekmiyo ama xp de gerekli. Düzelmezse kablo girişindendir lehim kırılmıştır felan yada diş.
Bu arada 2. Konu için kusur yok kardeşim yöneticiler görünce hallederler. ( olur böyle vakalar, adminler yakalar :D )
 
turaniaCCC

turaniaCCC

Üye
    Konu Sahibi
pc süite yüklerken kablo driver yüklenmiyor mu?
 
emoliii

emoliii

Üye
pc süite yüklerken kablo driver yüklenmiyor mu?

pc suit varsa gerek yok tamam o zaman ama eğer bilgisayarda kabloyu takınca en azından "usb aygıtı tanınmadı" yazmıyorsa; telefonda girişten elektrik gelmiyodur yani giriş bozuktur. Telefondan ayarlar>bağlantı>usb ayarlarınıda 1 kontrol et n'olur n'olmaz.
 
turaniaCCC

turaniaCCC

Üye
    Konu Sahibi
pc suit varsa gerek yok tamam o zaman ama eğer bilgisayarda kabloyu takınca en azından "usb aygıtı tanınmadı" yazmıyorsa; telefonda girişten elektrik gelmiyodur yani giriş bozuktur. Telefondan ayarlar>bağlantı>usb ayarlarınıda 1 kontrol et n'olur n'olmaz.

teşekkürler usta olmadı ama başka bi yol bulcam artık. Giriş sorunu yok galiba çünkü win7 de bağlanıyor
 
place3461

place3461

Üye
eğer kabloyu çıkarırken güvenli çıkış demeyip her defasında kabloyu çekip çıkarmışsan usb yada telefon zarar görmüştür ondan pc tanımıyordur:) geçmiş olsun o öyle düzelmez .sorunun teknik burdan birinin yardım edip düzelteceğini sanmıyorum..
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt