İhtiyar007
Üye
Diğer keseye de zarar. =P

Diğer keseye de zarar. =P

İmzanız kurallara aykırı. Kurallar dahilinde düzenlemenizi ya da yeni bir imza ile değiştiriniz. İyi forumlar.10 tl den 7 tl ya vaybe
Diğer keseye de zarar. =P

bi bakmışın winston 5 tl ye düşmüş![]()

trollüyor?Olum yeni bıraktım başlayasım geldi çok cazip rakkamlar bunlar devlet baba bizi trollüyor mu acaba ya
Inci sözlükKim yaptıysa iyi kekledi be![]()
Sen içiyo muydun ?Dun nasil da umutlanmistim lan. Gercek olmadigi suradan belli: Parliament en pahali sigara sozde 7 liraya dusmus, marlboro 50 kurus daha ucuz ama sozde 7,5 liraya dusmus...![]()
Evet.Sen içiyo muydun ?
