parlıament 7 tl olmuş :)

Sponsorlu Bağlantılar



OttomaN TigeR

OttomaN TigeR

Üye
10 tl den 7 tl ya vaybe
İmzanız kurallara aykırı. Kurallar dahilinde düzenlemenizi ya da yeni bir imza ile değiştiriniz. İyi forumlar.

İmza Kuralları:
-Üye olurken ahlaksız isim seçmek, başkasının kullanıcı adı ile foruma katılmak, mesajlara ve imzalara tahrik edici, ahlaksız veya siyasi amaçlı yazılar yazmak, Reklam Yapmak yasaktır.
İmza Resim Boyutu;
En fazla 650 piksel genişlik, 150 piksel yükseklik (650x150 px.) ve 150 KB.(Kilobyte) boyutunda olabilir.
İmza Resim Adeti Sınırı:
En fazla 5 adet resim veya 5 adet smiley eklenebilir.
(Alt alta koyulan resimlerde, toplam yükseklik 150px geçmemelidir. Yan yana koyulan resimlerde ise, toplam genişlik 700px geçmemelidir.
İmza En fazla Satır Sayısı:
Yazı font boyutu 2 ise "7" satır, daha büyük ise "5" satır yazı eklenebilir. (Max.karakter boyutu: "4")
İmza En fazla Karakter Sayısı:
1000 karakter yazı eklenebilir.
Yönetici, imzanız için sizi uyarabilir yada kural dışı ise derhal müdahale edebilir ve kurallar yöneticiler dahil herkes için geçerlidir.
 
doctorrr

doctorrr

Üye
Olum yeni bıraktım başlayasım geldi çok cazip rakkamlar bunlar devlet baba bizi trollüyor mu acaba ya
 
Oğuzhan

Oğuzhan

Üye
Dun nasil da umutlanmistim lan. Gercek olmadigi suradan belli: Parliament en pahali sigara sozde 7 liraya dusmus, marlboro 50 kurus daha ucuz ama sozde 7,5 liraya dusmus... :hmmm
 
  • Beğen
Tepkiler: Kerim.
Enpatsu Shakugan

Enpatsu Shakugan

Üye
normalde sigaradan tiksinirim ama marlboro ice blue mentollü güzel :D
 
  • Beğen
Tepkiler: ExpertMurderer
Enpatsu Shakugan

Enpatsu Shakugan

Üye
durumu resmileştiriyorum bugün parliament aqua blue aldım 10 tl :D
 
sLeepLe

sLeepLe

Üye
fiyat düşeceksede hemen düşmez öyle çünkü piyasadaki parlement ve malboro zamlı fiyatla bakkallara marketlere verildi adam zararına satmaz indirimli fiyatla aldıktan sonra alıcılara 7 7.5 ne kadar olucaksa öyle satar :) Biraz karışık oldu ama idare edin bizde yaptık zamanında marketcilik :D
 
Türe

Türe

Üye
Aynen ben de öyle düşünüyorum. Elindeki bitmeden vermez.
 

kralsalih_42

Üye
Bir tekel bayisi olarak bu haberi şiddetle yalanliyorum .d ana dagitim firmasindan bu konuda aldigim cevap ... bir deli kuyuya taş atmış kırk akıllı cikaramamis .d
 
Enes

Enes

Üye
Kim yaptıysa iyi kekledi be :ehe
 
  • Beğen
Tepkiler: kralsalih_42, -Akıncı, Kerim. ve 1 kişi daha
Akıncı

Akıncı

Üye
Winston alın ucuzlayınca zengin sayılırsınız
 
  • Beğen
Tepkiler: ExpertMurderer ve kralsalih_42
zombaka

zombaka

Üye
samsun sigarası bi ara 3.5 tl idi sanırsam 6 veya 7 ye giderken malbora da 5tl
 

Hasan

Üye
Dun nasil da umutlanmistim lan. Gercek olmadigi suradan belli: Parliament en pahali sigara sozde 7 liraya dusmus, marlboro 50 kurus daha ucuz ama sozde 7,5 liraya dusmus... :hmmm
Sen içiyo muydun ?
 
KayraBey

KayraBey

Üye
Bırakın içmeyi yalan haberlere sevinmeyin
 
Ccihat67

Ccihat67

Üye
Parliament:7 tl
Marlboro : 7,5 tl oldu diyorlar ama kesin mi ?
 


Üst Alt