parlıament 7 tl olmuş :)

Sponsorlu Bağlantılar

abandonware

abandonware

Üye
Dedemin sigara koleksiyonunda 2 tane 1970'lerden kalma parlement sigarası vardı yanlış hatırlamıyorsam :hmmm bütün sigaraların markalarını vs. excel'e girerken parlement yazdığımı hatırlıyorum :hmmm

 


DalvikCache

DalvikCache

Üye
Tütün içtiğim için beni bek etkilemedi ama cumartesi günü bi camel aldım herkes otlandı
Dedemin sigara koleksiyonunda 2 tane 1970'lerden kalma parlement sigarası vardı yanlış hatırlamıyorsam :hmmm bütün sigaraların markalarını vs. excel'e girerken parlement yazdığımı hatırlıyorum :hmmm

Maaşallah
 
KayraBey

KayraBey

Üye
@Türe sen cağara içiyor muydun?
 
0MG90

0MG90

Üye
Buna mı sevindiz?
 
  • Beğen
Tepkiler: abandonware
Invoke

Invoke

Üye
maxi kutlamalara açsaydınız ya konuyu. :D
 
Invoke

Invoke

Üye
içiyoruz, ucuzlamış, artık daha az paraya içeceğiz, kutlamak lazım. :D
 
OttomaN TigeR

OttomaN TigeR

Üye
Bunlar henüz söylenti arkadaşlar, şimdilik böyle bir indirim söz konusu değil. :no:
 
  • Beğen
Tepkiler: CaptainPrice.
İhtiyar007

İhtiyar007

Üye
:agla2:
 


Üst Alt