Enpatsu Shakugan
Üye
AynenTiryakisi değilim.
AynenTiryakisi değilim.
Kese olsa neysede kese yokMümkünse hiç içmeyin arkadaşlar. Hem keseye zarar hem sağlığa.![]()
yas 17 gerci bn icmiyomBir gün oda olacak kardeşim. Ama sen yine de içme. (inşallah)Kese olsa neyse de kese yokyas 17 gerci bn icmiyom

Amin amin.Allah tiksintilik versin hepimize.O zamana kadar
![]()

tebrik ediyorum kardeş1996'da başladım ve 2004/13 Nisan'da bıraktım. O gün bu gündür bir daha hiç içmedim.![]()



Kese ?Kese olsa neysede kese yokyas 17 gerci bn icmiyom
Teşekkür ederim, sağolasın. Aslında sigarayı bırakma tamamen irade işi arkadaşlar, bıraktırma yollarının hepsi hikaye.tebrik ediyorum kardeş![]()

Bugünden itibaren tamamen bırakıyorum.Mümkünse hiç içmeyin arkadaşlar. Hem keseye zarar hem sağlığa.![]()

zararın neresinden dönsen kardırBugünden itibaren tamamen bırakıyorum.![]()
Hadi bakalım (inşallah) kardeşim.Bugünden itibaren tamamen bırakıyorum.![]()

Kesenin ne olduğunu biliyorum da burda anlamadım keseden kasıt neyKeseyi bilmiyon mu![]()
Kesenin ne olduğunu biliyorum da burda anlamadım keseden kasıt ney

haa öyle desenize ya![]()
İnşallahHadi bakalım (inşallah) kardeşim.![]()
