oyun severler size bir sorum olacak?

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

orxan_92

Üye
    Konu Sahibi
oyun severler size bir sorum olacak?
arkadaslar merhaba size bir sorum olacak,burada bir coklarinin telefonu nokia c7,n8,c6-01,nokia603,nokia700 bu telefonlari oyun oynamak icinmi aldiniz?
 

V/RS

Üye
Valla ben şahsen hem oyun oyanak için hem kaliteli foto ve video çekmek için ve hızlı bir cihaz olması için aldım telefonumu iyikide almışım
 

pRime.

Üye
Ben oyun oynamak için almadım ama zaten varolan oyun sayısı diğer sistemlere göre az olsa da ihtiyaçları fazlasıyla karşılıyor. Eğer oyun için telefon alacaksanız iphone ya da s.e xperia play alın.
 
Benim için oyundan ziyade, aranan tüm ihtiyaç ve özellikleri öyle yada böyle karşılıyor olması önemli.
(Kablosuz ağ, yeterli çözünürlükte flaşlı kamera, mp3 çalar, harici hafıza, radyo, 3G, Bluetooth, GPS, taşınabilir boyut ve kullanışlılık...)

Nokia'nın S^3 serisinde bunların hepsi mevcut.
Tek sorunu, işlemcilerin ve Symbian sistem hızlarının yavaş olması.
Onu da şimdilik idare edeceğiz.



 

qsaw

Üye
Ben telefonumun özellikleri ve sağlamlığı yüzünden aldım ve android işletim sistemlerinin görünüşü berbat.Birde Ben telefonumun Şeklini Boyutunu Seviyorum Diğer Telefonların şekil hatları tasarımı el verişli değil
 
tam olarak oyun değil.araştırdım o fiyata en iyi cihaz oydu.üstelik hızı da 1GHz lik androidlerle aynı.oyun içinse prime arkadaşın dediği doğru
 

spartuas

Üye
walla oyun + müzik + görünüm + fotoğraf / video kısaca severek aldım. Gayet memnunum. Oyunlara gelirsek her ne kadar az olsa da Bazen oynamıyorum bazen çok bazen az oynuyorum kafama göre

sonra internetten .rar lı 2gb arşiv indiriyorum. Telefondan freeunrar ile açıyorum. Kısaca dosya yöneticisi olması çok hoş. Flash bağlıyoruz off off tadından yenmiyor
 
Oh be siz oyun için ^3 alın biz daha v3 le uğraşıyoz
 
telefondan bilgisayar gibi herişimi yqpabiliyorum hd oyun oynuyorum hd video çekip izleyebiliyorum nfc kullanabiliyorum daha ne yapalim
 

spartuas

Üye
telefondan bilgisayar gibi herişimi yqpabiliyorum hd oyun oynuyorum hd video çekip izleyebiliyorum nfc kullanabiliyorum daha ne yapalim

hmm daha ne yapabilirsin bi düşünüyüm : telefonu öp kucakla o sana daha fazlasını verir merak etme
 

spartuas

Üye
Ben yaptım kendi kendine ışık sensörünü çoğalttı.
 
iyimiş benim sensor oldugu için aççmasina luzum yok
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...