OttomaN TigeR nsl bilirsiniz:) ?

Sponsorlu Bağlantılar

Tuba.Erva

Tuba.Erva

Üye
tandgm eski samimi oldugum tayfaya yapiyorum furki.d dur sirayla bakiyorum.10 gundur yoktum birikmisler bekle sirani : d
 


OttomaN TigeR

OttomaN TigeR

Üye
slm arkadaslar ben yeni uye oldum

hoş geldin sefalar getirdin.


- - - Eklendi - - -

cok severim saygili efendi bir arkadasimzdir.azcok muhabbetim var.eski tayfadandir :ehe
ayrica kiskandm bu bölumu bende konumu accam :ehe

Allah razı olsun Tuba


- - - Eklendi - - -

cok severim saygili efendi bir arkadasimzdir.azcok muhabbetim var.eski tayfadandir :ehe
ayrica kiskandm bu bölumu bende konumu accam :ehe

Allah razı olsun Tuba yorum için teşekkürler. :)
 
tempestshine

tempestshine

Üye
Çok sevdiğim bir üye vasıtasıyla tanışmıştım.Çok iyi ve sevecen bir abimizdir :tebessüm:
 
SkyLaBTR

SkyLaBTR

Üye
Saygı değer bir abimiz :)
 
  • Beğen
Tepkiler: OttomaN TigeR

cukuleaks

Üye
Ağırbaşlı, efendi , yeri geldiğinde cool takılaiblen, esprileri kaliteli olan,cana yakın ve ismini duyduğumda aklıma sağlam bir bina gelen saygın bir abimiz :D


Respect :bigstar:
 
  • Beğen
Tepkiler: OttomaN TigeR
Tuba

Tuba

Üye
OttomaN TigeR :
Son derece saygılı biri ve son derece yardımsever biridir. Forum içinde de sevilip sayıldığı inkar edilemez zaten :)
 
.Murat.

.Murat.

Üye
paşam iyidir sohbetide çekilir daha ne olsunki güzel insan
sağlık ve mutluluklar dilerim
 
  • Beğen
Tepkiler: OttomaN TigeR
OttomaN TigeR

OttomaN TigeR

Üye
  • Beğen
Tepkiler: Tuba
OttomaN TigeR

OttomaN TigeR

Üye
[ENGİN];5454627' Alıntı:


teveccühümüze layik ol emi gardaşım :kop: şaka bir yana hit oldu biyografi bölümü :D
İnşallah abi, evet bence güzel bir bölüm oldu.
 
[ENGİN]

[ENGİN]

Üye
ben açmıyorum şımarmıyım diye :kop2:
 
OttomaN TigeR

OttomaN TigeR

Üye
[ENGİN];5454631' Alıntı:
ben açmıyorum şımarmıyım diye :kop2:
Ne yalan söyleyeyim kaç gündür aklımda abi senin için konu açmak. Dur açıyım da biraz şımartalım seni...:kıskıs:
 
yaren_dede

yaren_dede

Üye
bölüm hit oldu senin konuda hit olmuş gökçen.
Şimdi birde yorum yapmam lazım :) ama şimdiye kadar pek sohbetimiz olmadı yalnız sitede sevilen bir üye olduğunu biliyorum ve benimde sevdiğim bir insansın her ne kadar tanışmasakta :)
konularima yorum yaptığında bile hoşuma gidiyor :) yani olumlu olduğu sürece :P:
 
  • Beğen
Tepkiler: OttomaN TigeR
OttomaN TigeR

OttomaN TigeR

Üye
bölüm hit oldu senin konuda hit olmuş gökçen.
Şimdi birde yorum yapmam lazım :) ama şimdiye kadar pek sohbetimiz olmadı yalnız sitede sevilen bir üye olduğunu biliyorum ve benimde sevdiğim bir insansın her ne kadar tanışmasakta :)
konularima yorum yaptığında bile hoşuma gidiyor :) yani olumlu olduğu sürece :P:
Sağol Bahadır. Konularına her zaman denk gelemiyorum biliyorsun :( ama beğendiğim konularını yorumsuz geçmiyorum zaten biliyoruz ki kaliteli adamsın vesselam, bu yüzden olumsuz mesaj yazmak haddimize düşmez... ;)
 
  • Beğen
Tepkiler: yaren_dede


Üst Alt