tsk için saol abiyakışıklısın valla Allah belamı versin yakışıklısın abi
![]()
![]()

Şu kardeşim kelimesini benim için kullanman her şeye değer abi... Eyvallah.Ya ben simdi senin gibi bir kardesimi kelimelerle nasil ifade edeyim zor durumda birakiyorsunuz bizi.![]()

Ver gazı ver gazıı...tsk için saol abiyakışıklısın valla Allah belamı versin yakışıklısın abi
![]()
![]()
Şaka bir tarafa deme öyle Allah iyiliğini versin inşallah. 
Allah razı olsun abi, adamın hası sensin...Herkes tüm güzellikleri yazmış,ben söyleyecek bişiy bulamadım bende kısaca Adamsın diyeyim,ama iyi bir adam

Allah razı olsun abi ben de seni çok seviyorum inan. Allah cümlemizi sevdiklerimizle birlikte kılsın.Düşündüm düşündüm![]()
Çok sevdiğim bir kardeşim.Hep mutlu sağlıklı ol neşeli ol
![]()
Allah razı olsun ben de seni kardeşim. Zaten biliyorsun...abim benim,forumda ilk ağabeyimdir 701 i patatez ettiğimde iki gün uğraşarak derdime derman oldu hatta o zamanlar Gökşen,diyordumO günden sonra has abim olmuştur yeri geldiğinde avatarımı yaptı yeri geldi destek oldu uyardı Allah bin kere razı olsun seviyorum seni abi
![]()
Demi ya... Eyvallah sağolasın.Kötü birinin forumda ne işi var.kesin iyi birısindir
![]()
Eyvallah kardeşim...Çok muhabbetim olmasada sevilen birisi olduğundan dolayı sevdiğim bi abimizdir![]()

Allah razı olsun İsa çok şükür iyiyim yaramaz bir durum yok şimdilik. Sorduğun için teşekkürler kardeşim, sen nasılsın?kaliteli insanlar sevilir sayılır kendisi saygıyı hakeden bi arkadaşımız gökcen nasılsın dostum allah hep iyilik versin![]()
Allah razı olsun İsa çok şükür iyiyim yaramaz bir durum yok şimdilik. Sorduğun için teşekkürler kardeşim, sen nasılsın?

Daim olsun inşallah.
teşekkür ederim seni gördüm daha iyi oldum![]()
hatırlarım gökşen deyişini can gülme krizine girmiştim o günabim benim,forumda ilk ağabeyimdir 701 i patatez ettiğimde iki gün uğraşarak derdime derman oldu hatta o zamanlar Gökşen,diyordumO günden sonra has abim olmuştur yeri geldiğinde avatarımı yaptı yeri geldi destek oldu uyardı Allah bin kere razı olsun seviyorum seni abi
![]()

[ENGİN];5445733' Alıntı:hatırlarım gökşen deyişini can gülme krizine girmiştim o gün![]()

Abi ama Gökçen ismini hiç duymamıştım ondan şey ettimdi![]()
![]()

