slm arkadaslar ben yeni uye oldum
cok severim saygili efendi bir arkadasimzdir.azcok muhabbetim var.eski tayfadandir
ayrica kiskandm bu bölumu bende konumu accam![]()
cok severim saygili efendi bir arkadasimzdir.azcok muhabbetim var.eski tayfadandir
ayrica kiskandm bu bölumu bende konumu accam![]()

Çok sevdiğim bir üye vasıtasıyla tanışmıştım.Çok iyi ve sevecen bir abimizdir![]()
Çok sevdiğim bir üye vasıtasıyla tanışmıştım.Çok iyi ve sevecen bir abimizdir![]()

[ENGİN];5449015' Alıntı:
kimdi acaba?

[ENGİN];5449015' Alıntı:
kimdi acaba?

Canımsın...Saygı değer bir abimiz![]()

Güzel düşünen yüreğine sağlık İsmail'im.Ağırbaşlı, efendi , yeri geldiğinde cool takılaiblen, esprileri kaliteli olan,cana yakın ve ismini duyduğumda aklıma sağlam bir bina gelen saygın bir abimiz![]()
Respect![]()

Teveccüh buyurdunuz efenim...OttomaN TigeR :
Son derece saygılı biri ve son derece yardımsever biridir. Forum içinde de sevilip sayıldığı inkar edilemez zaten![]()
Teveccüh buyurdunuz efenim...
şaka bir yana hit oldu biyografi bölümü 
İnşallah abi, evet bence güzel bir bölüm oldu.[ENGİN];5454627' Alıntı:
teveccühümüze layik ol emi gardaşımşaka bir yana hit oldu biyografi bölümü
![]()
Ne yalan söyleyeyim kaç gündür aklımda abi senin için konu açmak. Dur açıyım da biraz şımartalım seni...[ENGİN];5454631' Alıntı:ben açmıyorum şımarmıyım diye![]()

Ne yalan söyleyeyim kaç gündür aklımda abi senin için konu açmak. Dur açıyım da biraz şımartalım seni...![]()
: 
Allah razı olsun kardeşim bilmukabil...paşam iyidir sohbetide çekilir daha ne olsunki güzel insan
sağlık ve mutluluklar dilerim
Sağol Bahadır. Konularına her zaman denk gelemiyorum biliyorsunbölüm hit oldu senin konuda hit olmuş gökçen.
Şimdi birde yorum yapmam lazımama şimdiye kadar pek sohbetimiz olmadı yalnız sitede sevilen bir üye olduğunu biliyorum ve benimde sevdiğim bir insansın her ne kadar tanışmasakta
konularima yorum yaptığında bile hoşuma gidiyoryani olumlu olduğu sürece
![]()
ama beğendiğim konularını yorumsuz geçmiyorum zaten biliyoruz ki kaliteli adamsın vesselam, bu yüzden olumsuz mesaj yazmak haddimize düşmez...
