Performans açısından 1.2 bence daha iyi. Yeni versiyonlarda birkaç yeni özellik ekleniyor sadece bence gereksiz.Merhaba,
Ben Optimus G3 (v1.2) kullanıyorum. Sizce bunu geçmelimiyim ? Geçmek için sebepler nedir ? Yoksa biraz daha beklemelimiyim.
Teşekkürler.
Google fotograflari cok aradim bulamadim. Rica etsem link atar misinbunları flashlayabilirsin ama örneğin google maps forumda android uygulamalar -- gps navigasyon bölümünde mevcut hatta google earth bile var... google fotoğraflar da resim video araçları bölümünde...
Google fotograflari cok aradim bulamadim. Rica etsem link atar misin
Beyler bu g2 romlarinda sese yonelik rom varmi. . beats audio gibi ozellikleri var olan. Bu romun sarj suresi stock rom kadar gidiyomu.
Bu liquid romda knock code tarzi lgye ozel uygulamalar calisiyomuPlay Store'dan Google+ uygulamasını yükleyin gelir.
Hayır yok ancak kendiniz elle kurabilirsiniz. sadece liqiud smooth custom romounda mevcut. o da forumda mevcuttur.
Cyanogenmod 11 de çalışıyor. Büyük ihtimal onda da calisirBu liquid romda knock code tarzi lgye ozel uygulamalar calisiyomu
Knock code romda yok maalesefBu liquid romda knock code tarzi lgye ozel uygulamalar calisiyomu
1.3.2 den 1.4 e gectigimden beri bildirim alamiyorum. Facebook whatsapp tapatalk. Neden olabilir
Oyun datalari olabilirArkadaşlar bir sorum olacak,
Ben geçen hafta g2 aldım ve ona bu konudaki romu yükledim ancak yeni fark ettiğim bir şey varki aşağıda resim olarak da paylaşıyorum. Telefonun hafızası doldu diye gözüküyor. Diğer dediği kısım 8gb yer kaplamakta bu neden oluyor? Olabilir?
