LG G2 Optimus G3 [v1.4 ÇIKTI!]

Sponsorlu Bağlantılar

metallistm

Üye
Bunlari toplu sekilde bulabilir miyim. Flashlamayi denedim tel acildiginda cok hata aliyorum sanirim uyumsuz
 


cemal çolak

cemal çolak

Üye
Merhaba,

Ben Optimus G3 (v1.2) kullanıyorum. Sizce bunu geçmelimiyim ? Geçmek için sebepler nedir ? Yoksa biraz daha beklemelimiyim.

Teşekkürler.
 
Luck Star

Luck Star

Üye
Merhaba,

Ben Optimus G3 (v1.2) kullanıyorum. Sizce bunu geçmelimiyim ? Geçmek için sebepler nedir ? Yoksa biraz daha beklemelimiyim.

Teşekkürler.
Performans açısından 1.2 bence daha iyi. Yeni versiyonlarda birkaç yeni özellik ekleniyor sadece bence gereksiz.
 
  • Beğen
Tepkiler: cemal çolak

metallistm

Üye
bunları flashlayabilirsin ama örneğin google maps forumda android uygulamalar -- gps navigasyon bölümünde mevcut hatta google earth bile var... google fotoğraflar da resim video araçları bölümünde...
Google fotograflari cok aradim bulamadim. Rica etsem link atar misin
 

masacre4588

Üye
Beyler bu g2 romlarinda sese yonelik rom varmi. . beats audio gibi ozellikleri var olan. Bu romun sarj suresi stock rom kadar gidiyomu.
 

metallistm

Üye
Cok saolasin. Ne kadar basitmis. O kadar da aramistim. Yillarca iphoneda herseyi yapiodum jb falan. Simdi androidi cozmeye calisios. :)
 

masacre4588

Üye
Play Store'dan Google+ uygulamasını yükleyin gelir.



Hayır yok ancak kendiniz elle kurabilirsiniz. sadece liqiud smooth custom romounda mevcut. o da forumda mevcuttur.
Bu liquid romda knock code tarzi lgye ozel uygulamalar calisiyomu
 

metallistm

Üye
1.3.2 den 1.4 e gectigimden beri bildirim alamiyorum. Facebook whatsapp tapatalk. Neden olabilir
 
wansjaxell

wansjaxell

Üye
Arkadaşlar bir sorum olacak,

Ben geçen hafta g2 aldım ve ona bu konudaki romu yükledim ancak yeni fark ettiğim bir şey varki aşağıda resim olarak da paylaşıyorum. Telefonun hafızası doldu diye gözüküyor. Diğer dediği kısım 8gb yer kaplamakta bu neden oluyor? Olabilir?

 

rea_kod

Üye
beyler cloudy v2.1 den geçmeye değer mi?
bir de cloudy v2.1 de smart notice başlamıyor bir türlü. ingilizce yapıp telefonu yeniden başlattım ama olamdı.
bi çözümü yok mu
 

metallistm

Üye
Arkadaşlar bir sorum olacak,

Ben geçen hafta g2 aldım ve ona bu konudaki romu yükledim ancak yeni fark ettiğim bir şey varki aşağıda resim olarak da paylaşıyorum. Telefonun hafızası doldu diye gözüküyor. Diğer dediği kısım 8gb yer kaplamakta bu neden oluyor? Olabilir?

Oyun datalari olabilir
 
wansjaxell

wansjaxell

Üye
haklısın buna dikkat edeceğim .
 

metallistm

Üye
1.4.1 ne zaman eklenir
 


Üst Alt