Optimus 4X HD aldık :) Bi arkadaşıma

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Ocean258

Ocean258

Üye
doğru hatırlamışım demek ki :D
 


technoshark

technoshark

Üye
    Konu Sahibi
Çok doğru hatırlamışsın gerçektende, yakında dediğim inşallah uzun sürmez :) Ama sanmıyorum sürsün çünkü şarj konusunda iyi yorumlar aldıkları için jelly bean olayını daha erken tarihlere çekerler gibi hissediyorum.
 
waycell

waycell

Üye
4.04 olmasi daha v10h 4.03 surumudur.wifi az cekiyor derken bwnim 3d daha uzak mesafwdeki wifileri buluyordu bu bulamiyor
 
Ocean258

Ocean258

Üye
İki kat aşşagısını normal şartlarda pc zor görür ama 3d'nin sorunsuz çekmesi çok ilginç
 
waycell

waycell

Üye
benim casper laptopta sikintisiz kullaniyorum gel gorki 4x sikinti yaratiyor.benim icin 4xin en faydali yonu islemci ve ramin guclu olmasi diger konularda 3d yi ozler oldum.ozellikle hdmi girisini.cok sık tvye baglar cocuga cizgi film izletirdim simdi ise nhl baglantisina ihtiyac var.yakinda 3d maxim gelir umarim o daha iyidir
 
GoW Deimos

GoW Deimos

Üye
bişe sorucam bn bu hafta teknosadan almayı düşünüyorum teknosa bu yedek batarya,16 gb hafıza kartı,arka kapak filan veriyomu
 
technoshark

technoshark

Üye
    Konu Sahibi
bişe sorucam bn bu hafta teknosadan almayı düşünüyorum teknosa bu yedek batarya,16 gb hafıza kartı,arka kapak filan veriyomu


Evet komple veriyorlar çünkü Türkiye için özel special edition yapmışlar ;) Tüm içeriklerini veriyorlar ;)
 
PremiumWork

PremiumWork

Üye
Hayırlı olsun..
 
Ocean258

Ocean258

Üye
4x HD zaten kutu içeriği ile aşmış bir telefon :D yok yok kutuda :D
 
technoshark

technoshark

Üye
    Konu Sahibi
Bazı arkadaşlar bu kutuyla alakalı bir şüpheye düşmüşler ama şöyle ki kutusu standart arkadaşlar, Türkiye için special edition olarak geldi ;) her yerde aynı kutusu ;) eksik var ise almayın !!
 
enver_techno

enver_techno

Üye
Dehşet bir telefon yaa :) İyi HD film izlenir bunda :oke:
 
  • Beğen
Tepkiler: technoshark
technoshark

technoshark

Üye
    Konu Sahibi
Aynen öyle, ve güzelde oyun oynanıyor :D
 
Ocean258

Ocean258

Üye
Tegra işlemci var güzel oyun oynanmaz mı :)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt