Optimus 4X HD aldık :) Bi arkadaşıma

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
alaStar

alaStar

Üye
Teşekkür ederiz :)


Custom bir çok rom mevcut.. Dilemediğin kadar (: Yeni güncellemeside geldi onuda yükledim gayet güzel şarjı daha normal bir seviyede :) Donanımsal açıdan son derece güçlü bir cihaz, Seninde İdeos X5 Gayet makul iyi bir cihazdı vakti zamanında :) bence artık değiştir. (:

Yeni güncellemesi jb mi acaba :)
 


Purgatory-

Purgatory-

Üye
Teşekkür ederiz :)


Custom bir çok rom mevcut.. Dilemediğin kadar (: Yeni güncellemeside geldi onuda yükledim gayet güzel şarjı daha normal bir seviyede :) Donanımsal açıdan son derece güçlü bir cihaz, Seninde İdeos X5 Gayet makul iyi bir cihazdı vakti zamanında :) bence artık değiştir. (:

Aynen değiştirmeyi düşünüyorum bende artık emektar iyi idare etti beni :) fp açısından çok iyi bi cihaz 4x hd listemde ilk sıralarda :)
 
  • Beğen
Tepkiler: technoshark
technoshark

technoshark

Üye
    Konu Sahibi


Aynen değiştirmeyi düşünüyorum bende artık emektar iyi idare etti beni :) fp açısından çok iyi bi cihaz 4x hd listemde ilk sıralarda :)

Aynen Oyunlarda sorun yaşamazsın ayrıca yeni özellikleri ile göz kamaştırıcı NFC desteği mevcut, epey kurcaladım hayram kalmadım dersem yalan söylerim :) ama Benim gibi gümbür gümbür müzik dinliyorsan telefondan güzel bir kulaklık almalısın gibime geldi :) yada benim kulaklarım sağırlaştı :D
 
DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
Ben inceledim telefonu 1 ay önce falan ...
kamerası da fena değil yani .
resmi yaklaştırınca falan bozmuyordu .
 
  • Beğen
Tepkiler: technoshark
technoshark

technoshark

Üye
    Konu Sahibi
Ben inceledim telefonu 1 ay önce falan ...
kamerası da fena değil yani .
resmi yaklaştırınca falan bozmuyordu .
Ali sen Optimus G beklerken Optimus 4X HD alacaksın galiba (: Bu arada Beyazı Süper :) Tasarım falan hoş gerçekten de.
 
Purgatory-

Purgatory-

Üye
Aynen Oyunlarda sorun yaşamazsın ayrıca yeni özellikleri ile göz kamaştırıcı NFC desteği mevcut, epey kurcaladım hayram kalmadım dersem yalan söylerim :) ama Benim gibi gümbür gümbür müzik dinliyorsan telefondan güzel bir kulaklık almalısın gibime geldi :) yada benim kulaklarım sağırlaştı :D

Telefon da fazla müzik dinlemiyorum zaten :) beni en çok 4.7" ekran ve tegra cezbetti diyebilirim
 
technoshark

technoshark

Üye
    Konu Sahibi


Telefon da fazla müzik dinlemiyorum zaten :) beni en çok 4.7" ekran ve tegra cezbetti diyebilirim

Ekran büyüklüğü gerçekten cezbedici haklısın, ve o kadar parlak ekran var ki.. değme keyfine :) Oyun oynamak büyük bir zevk olur eminim.. Bir gün verirse biraz kurcalarım :D
 
DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
Ali sen Optimus G beklerken Optimus 4X HD alacaksın galiba (: Bu arada Beyazı Süper :) Tasarım falan hoş gerçekten de.


Yok be hacı abi .
Optimus g yi bekliyoruz . 15 gün daha beklerim . Daha sonra çıksada almam .
 
technoshark

technoshark

Üye
    Konu Sahibi



Yok be hacı abi .
Optimus g yi bekliyoruz . 15 gün daha beklerim . Daha sonra çıksada almam .

15 güne gelmez ki :s en baba Ocak'ta gelir bunu sende biliyorsun.. LG online destek hattına sordun mu Optimus G yi ?
 
DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
Yok hiç sormadım vallahi ...
Net bir tarihi de yok ki ....!
 
DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
Valla 15 gün daha beklerim en fazla .
 

MUSTAFA UĞUR

Üye
s3 den farkı yok değil lg ona bin basar:).benim de alacağım telefon.
 
  • Beğen
Tepkiler: technoshark
komando04

komando04

Üye
hayırlı uğurlu olsun ama kalitesi nasıl acaba
 
  • Beğen
Tepkiler: technoshark
waycell

waycell

Üye
Kamerasi vasat,v10h yaxilimi kasmalar yapiyor v10d daha iyiydi ram yeterli ara yuz guzel sarji tam gun gidiyor beyaz ekran s3 teki gibi gri degil eksi olarak kamera hdmi cikisi yok wifi az cekiyor,bir aydir kullaniyorum lg 3d mi arar oldum
 
technoshark

technoshark

Üye
    Konu Sahibi
s3 den farkı yok değil lg ona bin basar:).benim de alacağım telefon.

Kesinlikle tavsiye ederim, kampanya falan yakalar isen kaçırma derim.. :)

hayırlı uğurlu olsun ama kalitesi nasıl acaba

Malzeme kalitesi güzel tasarıma zaten lafım yok gayet hoş, ancak arka kapak gerçekten kırılacakmış gibi geliyor biraz tuhaf ilk başlarda ama açıp kapatınca fark ediyorsunuz sağlam olduğunu yumuşak bir plastikten yapılmış sanırım :)

Kamerasi vasat,v10h yaxilimi kasmalar yapiyor v10d daha iyiydi ram yeterli ara yuz guzel sarji tam gun gidiyor beyaz ekran s3 teki gibi gri degil eksi olarak kamera hdmi cikisi yok wifi az cekiyor,bir aydir kullaniyorum lg 3d mi arar oldum

En son güncelleme ile şarjı dediğin gibi bir gün gidiyormuş ve arayüz gerçekten çok akışkan.. Ancak wifi az çekiyor kavramını anlamadım.. gayette iyi herhangi bir sorun yaşamıyor arkadaş. Evet kamerası birazcık vasat ama o kadarda abartılacak kadar kötü değil ama 8 mp hissi uyandırmıyor :S ne yazık ki hdmi çıkışı olmaması üzücü ama artık her şeyin bir formülü var :D



SB 2.0 - HDMI / DVI / VGA DÖNÜŞTÜRÜCÜ ÜNİTE - MULTI DISPLAY ADAPTER





 
Ocean258

Ocean258

Üye
4x HD kutusundan bir sürü şey çıkıyor kutu açılım videolarını inceleyin derim :)
 
saruman_me

saruman_me

Üye
acaba 4.0.4 oldumu ..?
 
technoshark

technoshark

Üye
    Konu Sahibi
Evet 4.0.4 oldu yakında 4.1 gelecek kısmetse (:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt