YasirN
Üye
Opda cepte anlatım cepten sertifika !!
Opda cepte anlatım cepten sertifika !!
Arkadaşlar Başlıktan Anlaşıldığı Üzere Size En Kolay En İnce Ayrınsınıdan Bu Zor Görünen Ama Kolay işi Kendi Telefonumdan SCler İle Bir Kaç Adımda Halledebileceğinizi Göstericem...[/
----------
1. Adım: " Opda " ile tanışalım:
Arkadaşlar Cer. Opda sitesi bir OS işleti sistemine sahip mobile telefonlarda size " unsigned " dosyaları " singed " yapmaya yarayan bir sitedir yani sertifikalandırma sitesidir.. Bunu kulanmayı size ilk adımla birlikte anlatmaya başlıyorum:
öncelikle tarıycınızdan arama moturna girip " opda " yazmanızı istiyecem ve çıkan ilk siteye girin .. Bknz. Görsel 1-2
Görsel 1
Görsel 2
----------
2. Adım: " Kayıt/Üye Girişi " bu en basit yöntemdir diye düşünüyorum şuan bu forumda hesabınız varsa üyelik oluşturma veya üyelik girişini anlatmaya gerek olmadığını düşünüyorum ve direk geçiyorum
Sitedeki Login deme butonu göremezseni aramayın diye Bknz. Görsel 3
Görsel 3
----------
3. Adım: IME adresini girişini yapmak bunu başka bir arkadaşımız görselli anlatığı için onun konusunu veriyorum ordan bakabilirsiniz gayet kolay Buraya Tıklayın
----------
4. Adım: " .cer " ve " . " dosyalarını indirip bir klasöre kaydetmeniz bunu saklayın unutmayın gerekecek gerçi silsenizde kaybetsenizde tekrar burdan indirebilirsiniz
Bknz. Görsel 4
Görsel 4
----------
5. Adım: " FreeSigner.sisx " dosyasını indirmek oda My Certificas bölmünun altında bu konuya koyucaktım ama bir türlü ek yapmayı bulamadım sanırsam moderetorler ekleyebiliyor bunu okuyan yönetim yetkilisi olursa bi ÖM atarsanız sevinirim ek konusunda
. Bknz. Görsel 5
Görsel 5
----------
6. Adım: İndirdiğimiz dosyayı ".cer" dosyasını indirirken gömüş olduğumuz " signed " bölmüne tıklayıp en altta dosya secme yerinden kaydetmiş olduğumuz dosyayı seçip alttaki kutuya istediğinizi yazıp upload diyoruz ve sertifikalandırdığımız " FreeSigned.sisx" dosyasını indiriyoruz.
karşımıza klasik yükleme metotları çıkıyor biliyorsunuzdur zaten ve yüklerken sertifika hatası vermediğini görüceksiniz ve mutluluğun tadını çıkarmaya başlamanıza adım sayısı az kaldığını hisedeceksiniz
Bknz. Görsel 6-7
Görsel 6
Görsel 7
----------
7. Adım: Yüklemiş olduğumuz apps'ı seçip "secenekler>settings" diyip eskiden yüklemiş olduğumuz ".cer , ." dosyalarını seciyoruz. Bknz. Görsel 7-15
Görsel 7
Görsel 8
Görsel 9
Görsel 10
Görsel 11
Görsel 12
Görsel 13
Görsel 14
Görsel 15
----------
8. Adım: Sertifikalandıracağımız " unsigned " uygulamayı seçeceğiz ve cepte sertifika olayını 8 Adımda bittireceğiz .
Bknz. Görsel 16-
Görsel 16 - Add diyoruz ve istediğimiz uygulamayı seciyoruz.
Görsel 17 - Add diyoruz ve istediğimiz uygulamayı seciyoruz.
Görsel 18 - secenek tuşu yani sol tık ve " sing sis " Diyoruz.
Görsel 19
Görsel 20 - Secenek tuşu ve " Go! " diyoruz ve secmiş olduğumuz dosyanın bulunduğu konuma sonu signed olan bir dosyayla yenisi oluşuyor ve Opda cepte anlatım cepten sertifika !! olayına Noktayı ( . ) koyuyoruz..
Arkadaşlar bu 1 saatlik bir çalışmamdır lütfen alıntılarda " Alıntıdır" demeyi unutmayın Emeğe Saygı!
Birde Teşekkür Butonunu Görüp Basarsanız Çok Teşekkür Ederim Emeğin Karşılığı Olsun Dimi
Özellikle "Görsel, Adım" Kuallandımki Yapamadığınız Noktada tarif Etmeniz Kolay Olsun ve Hemen Cozulmesi Amacıyla Yapmış Bulunmaktayım Cözemiyenler Burdan yazarsa Kaldığı Takıldığı Yerden Yardım Etmeye Çalışırım.. İyi Forumlar ..
Arkadaşlar Başlıktan Anlaşıldığı Üzere Size En Kolay En İnce Ayrınsınıdan Bu Zor Görünen Ama Kolay işi Kendi Telefonumdan SCler İle Bir Kaç Adımda Halledebileceğinizi Göstericem...[/
----------
1. Adım: " Opda " ile tanışalım:
Arkadaşlar Cer. Opda sitesi bir OS işleti sistemine sahip mobile telefonlarda size " unsigned " dosyaları " singed " yapmaya yarayan bir sitedir yani sertifikalandırma sitesidir.. Bunu kulanmayı size ilk adımla birlikte anlatmaya başlıyorum:
öncelikle tarıycınızdan arama moturna girip " opda " yazmanızı istiyecem ve çıkan ilk siteye girin .. Bknz. Görsel 1-2
Görsel 1
Görsel 2
----------
2. Adım: " Kayıt/Üye Girişi " bu en basit yöntemdir diye düşünüyorum şuan bu forumda hesabınız varsa üyelik oluşturma veya üyelik girişini anlatmaya gerek olmadığını düşünüyorum ve direk geçiyorum
Sitedeki Login deme butonu göremezseni aramayın diye Bknz. Görsel 3
Görsel 3
----------
3. Adım: IME adresini girişini yapmak bunu başka bir arkadaşımız görselli anlatığı için onun konusunu veriyorum ordan bakabilirsiniz gayet kolay Buraya Tıklayın
----------
4. Adım: " .cer " ve " . " dosyalarını indirip bir klasöre kaydetmeniz bunu saklayın unutmayın gerekecek gerçi silsenizde kaybetsenizde tekrar burdan indirebilirsiniz
Bknz. Görsel 4Görsel 4
----------
5. Adım: " FreeSigner.sisx " dosyasını indirmek oda My Certificas bölmünun altında bu konuya koyucaktım ama bir türlü ek yapmayı bulamadım sanırsam moderetorler ekleyebiliyor bunu okuyan yönetim yetkilisi olursa bi ÖM atarsanız sevinirim ek konusunda
. Bknz. Görsel 5Görsel 5
----------
6. Adım: İndirdiğimiz dosyayı ".cer" dosyasını indirirken gömüş olduğumuz " signed " bölmüne tıklayıp en altta dosya secme yerinden kaydetmiş olduğumuz dosyayı seçip alttaki kutuya istediğinizi yazıp upload diyoruz ve sertifikalandırdığımız " FreeSigned.sisx" dosyasını indiriyoruz.
karşımıza klasik yükleme metotları çıkıyor biliyorsunuzdur zaten ve yüklerken sertifika hatası vermediğini görüceksiniz ve mutluluğun tadını çıkarmaya başlamanıza adım sayısı az kaldığını hisedeceksiniz
Bknz. Görsel 6-7Görsel 6
Görsel 7
----------
7. Adım: Yüklemiş olduğumuz apps'ı seçip "secenekler>settings" diyip eskiden yüklemiş olduğumuz ".cer , ." dosyalarını seciyoruz. Bknz. Görsel 7-15
Görsel 7
Görsel 8
Görsel 9
Görsel 10
Görsel 11
Görsel 12
Görsel 13
Görsel 14
Görsel 15
----------
8. Adım: Sertifikalandıracağımız " unsigned " uygulamayı seçeceğiz ve cepte sertifika olayını 8 Adımda bittireceğiz .
Bknz. Görsel 16-
Görsel 16 - Add diyoruz ve istediğimiz uygulamayı seciyoruz.
Görsel 17 - Add diyoruz ve istediğimiz uygulamayı seciyoruz.
Görsel 18 - secenek tuşu yani sol tık ve " sing sis " Diyoruz.
Görsel 19
Görsel 20 - Secenek tuşu ve " Go! " diyoruz ve secmiş olduğumuz dosyanın bulunduğu konuma sonu signed olan bir dosyayla yenisi oluşuyor ve Opda cepte anlatım cepten sertifika !! olayına Noktayı ( . ) koyuyoruz..
Arkadaşlar bu 1 saatlik bir çalışmamdır lütfen alıntılarda " Alıntıdır" demeyi unutmayın Emeğe Saygı!
Birde Teşekkür Butonunu Görüp Basarsanız Çok Teşekkür Ederim Emeğin Karşılığı Olsun Dimi

Özellikle "Görsel, Adım" Kuallandımki Yapamadığınız Noktada tarif Etmeniz Kolay Olsun ve Hemen Cozulmesi Amacıyla Yapmış Bulunmaktayım Cözemiyenler Burdan yazarsa Kaldığı Takıldığı Yerden Yardım Etmeye Çalışırım.. İyi Forumlar ..

