94mustafa
Üye
-
Konu Sahibi
-
N9005 güzel cihazdır bende vardı notebook almak için satmıştım ama bunun yerine şu anda alacak olsam note 4 almayı tercih ederdim fakat arada 500 TL kadar oynuyor tercih sizin,bence değer özellikle beyazı için.Z2 ye gelirsek N9005 ten daha sonra çıkmış bir cihaz dolayısıyla belki biraz daha iyi olabilir ama o büyük ekranı kesinlikle ufak tefek performans farklarına değişmem.M8 ise çok pahalı hiç bulaşma derim bence fiyatını hak etmeyen bir cihaz beats te gittikten sonra benim gözümde hTC'lerin bir espirisi kalmadıNote 4'ün Exynos versiyonu ile Snapdragon versiyonu arasında neredeyse hiç fark yok diye biliyorum bu üzden ülkemizde satılan modeli de tercih edebilirsin ki exynos lar sanırım 64bit detaylı incelemedim ama.N9005'in şarj süresi kullanırken oyun oynanmadığı sürece rahatlıkla bütün fonksiyonlar açık 1 günü görürdü şu anda s4 kullanıyorum exynoslu cihazı aynı fonksiyonlar açıkken günde 2 sefer falan şarja takmak durumnda kalıyorum yani note 3 ün pil performansı iyi ama note 4 ün daha iyi diye biliyorum.Arayüzden dolayı da Note 4 almayın aynı arayüz 5.0 ile s4 ve note 3 e de gelecek
onlar telefonlarını kullanmayı bilmeyen insanlar,gel birde benim s4 ü gör bakalım hatta kullansam benim kullanacağım s3 ü gör...Htc one m8 paradini hak etmiyormu bu telefon stabilite yönünden senin dedigin o samsung telefonlarina on basar cevremdeki s5 s4 note 3 kullananlari görüyorum resmen dökülüyor telefonlari durduk yere takilmalar acilip kapanmalar hele kalitesini hic söylemiyorum bile bes para etmez, alacak arkadasa tavsiyem m8 ve z2.
N9005 güzel cihazdır bende vardı notebook almak için satmıştım ama bunun yerine şu anda alacak olsam note 4 almayı tercih ederdim fakat arada 500 TL kadar oynuyor tercih sizin,bence değer özellikle beyazı için.Z2 ye gelirsek N9005 ten daha sonra çıkmış bir cihaz dolayısıyla belki biraz daha iyi olabilir ama o büyük ekranı kesinlikle ufak tefek performans farklarına değişmem.M8 ise çok pahalı hiç bulaşma derim bence fiyatını hak etmeyen bir cihaz beats te gittikten sonra benim gözümde hTC'lerin bir espirisi kalmadıNote 4'ün Exynos versiyonu ile Snapdragon versiyonu arasında neredeyse hiç fark yok diye biliyorum bu üzden ülkemizde satılan modeli de tercih edebilirsin ki exynos lar sanırım 64bit detaylı incelemedim ama.N9005'in şarj süresi kullanırken oyun oynanmadığı sürece rahatlıkla bütün fonksiyonlar açık 1 günü görürdü şu anda s4 kullanıyorum exynoslu cihazı aynı fonksiyonlar açıkken günde 2 sefer falan şarja takmak durumnda kalıyorum yani note 3 ün pil performansı iyi ama note 4 ün daha iyi diye biliyorum.Arayüzden dolayı da Note 4 almayın aynı arayüz 5.0 ile s4 ve note 3 e de gelecek
onlar telefonlarını kullanmayı bilmeyen insanlar,gel birde benim s4 ü gör bakalım hatta kullansam benim kullanacağım s3 ü gör...
Malzeme kalitesine bir şey diyemem,Metal kullanıyorlar fakat benim gözümde samsung'da kötü saylmaz
N9005 i Istanbul bilişimden sıfır bulabilirsin.
Ben oradan 1 fotoğraf makinesi 2 telefon ve 1 bilgisayar aldım 1 yıl geçti telefonlari alalıda 3 yıl geçti hala sorunsuz çalışıyor. Güvenilebilir benim tecrübelerimce.Yorum için teşekkürler.Bu siteye güvenebilir miyim yani hocam ?
Ayrıca facebook ta gördüğüm bi gönderi ve yorum kafamı karıştırdı.Sayfa yöneticisi cihazın çift simli olduğunu söylüyor ama çift simli olan yanlış bilmiyorsam N9002 olması lazım.
işte link :::::Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Kardeşim hiç merak etme o saydığın sorunlar ilk baştaki Z2 lerde vardı şimdi çıkan Z2 lerde böyle birşey yok aşırı ısınma da 4.4.4 güncellemesiyle düzeldiYorumunuz için tesekkürler.Peki ilk mesajda belirttiğim siteye güvenebilir miyim ?
Z2 diyen arkadaşlar.İlk basta zaman ayırdığınız için tesekkür ederim.Ancak Z2 Hakkında bazı şeyler okudum.
Kasa acıklığ - ölü piksel - lens kayıklığı - reset - donma - aşırı ısınma gibi.Dolayısıyla bu cihaza biraz daha soğuk duruyorum.Kullanan arkadaşlar böyle sorunlar gercekten varmı; yoksa bunlar şehir efsanesi mi ?
Z2 al. Son serilerde sorun yok.
Bizdeuygundan aldım. Microsd kart slotunda yazıyor mesela 14W40 2014'ün 40. haftası oluyor üretimi. Benimki 14W48 baya yeni.İkinizede tesekkür ederim.Peki sizler cihazlarınızı nereden aldınız ve son seri olduğunu nereden anlıyacağım?
Nereden aldınız hocam cihazı ?N9005 kullaniyorum tavsiye ederim
Yunanistan'danNereden aldınız hocam cihazı ?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?