Ölümsüzlük İstermisiniz ???

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Skaptan

Skaptan

Emekli Yönetici
''İşte o aşamadan itibaren, genetik müdahaleyle, 1000 yıl, hatta çok daha fazla yaşayabilen insan neslini yaratmak mümkün olacak.”

YARATMAK ALLAHA MAHSUSDUR
 


TheMadness

TheMadness

Üye
Ölüm yeni bir hayatın başlangıcıdır.
 

eyo18

Üye
yolda gidiyosun araba çarptı öldün
hani ölümsüzdün
 
  • Beğen
Tepkiler: Cezzbedici3 ve Silinen Üye 94869
NowOrNewer

NowOrNewer

Üye
tamam.
 
Silinen Üye 94869

Silinen Üye 94869

Kapalı Hesap
yolda gidiyosun araba çarptı öldün
hani ölümsüzdün

O kazayla oldu :zuhaha:

Bir tokat geçirirsin ölürse 'o da kazayla oldu' dersin :zuhaha:

Firavunun kafasına sineğin girmesi ve 'ölümsüz olduğunun söylenip' kafasının kesilmesi ibretliktir ;)
 

alimemet1

Üye
birazını okuyup saçma oldugunu düşündüm galiba bu bilim amları çok film izliyor:good:
 
Cihandar

Cihandar

Üye
boş iş bunlar
 
marist

marist

Üye
ÖLmek Diye Birşey Yoktur. ÖLmek DeniLen Şey AsıL Hayatın, SonsuzLuğun BaşLangıcıdır. Doğanın Kanunu Bu Her CanLı Doğar,Büyür ve ÖLür. AsıL ÖLümsüzLük ÖLdükten Sonradır. BöyLe YazıLarLa Zamanınızı Harcamayın Bosuna.. :oke:
 
OttomaN TigeR

OttomaN TigeR

Üye
ÖLmek Diye Birşey Yoktur. ÖLmek DeniLen Şey AsıL Hayatın, SonsuzLuğun BaşLangıcıdır. Doğanın Kanunu Bu Her CanLı Doğar,Büyür ve ÖLür. AsıL ÖLümsüzLük ÖLdükten Sonradır. BöyLe YazıLarLa Zamanınızı Harcamayın Bosuna.. :oke:
Aynen, aslında ölüm yok oluş değil dediğin gibi bir başlangıçtır, Kuranda bir kaç surede geçen Her canlı ölümü tadacaktır ayet meali buna delildir. Rabbimiz ölümün yani yok oluşun nasıl bir duygu olduğunu göstermek için bize sadece onu tattırıyor diye düşünüyorum. Tabi en doğrusunu yüce mevlamız bilir.
 
marist

marist

Üye

Aynen, aslında ölüm yok oluş değil dediğin gibi bir başlangıçtır, Kuranda bir kaç surede geçen Her canlı ölümü tadacaktır ayet meali buna delildir. Rabbimiz ölümün yani yok oluşun nasıl bir duygu olduğunu göstermek için bize sadece onu tattırıyor diye düşünüyorum. Tabi en doğrusunu yüce mevlamız bilir.


Hı hı Aynen ÖyLe Abicim..
 
  • Beğen
Tepkiler: OttomaN TigeR
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular



Üst Alt