Ölümsüzlük İstermisiniz ???

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
turaniaCCC

turaniaCCC

Üye
imansiz evrimcilerin palavraları. Atıyorlar ama kendileri bile inanmıyorlardir kesin.
 
  • Beğen
Tepkiler: Cezzbedici3


juristokrat

juristokrat

Üye
insanın doğacağı an da bellidir öleceği an da.yok sümerler yok şunlar bunlar çevresel koşullar falan filan hikaye.ecel geldi mi bitti olay.insan ömrü ne uzar ne kısalır.herşey kainatta bir düzen içindedir ve şaşmaz.
 
  • Beğen
Tepkiler: Cezzbedici3
HaqperesT

HaqperesT

Üye
ilk insanlar cok uzun yasarlardı ki buna dunya sartları musaitti. cagımızda bu pek mumkun gorunmuyor. dunya bes milyara bile zor dayanıyorken omurle sadece bin seneye cıkması dunya nufusunun simdikinin 10 katına cıkması demek. 50 milyarlık bir dunyada insanlar bir birini diri gomer yaw. olum buyuk bir nimet. Allah cc her seyi dengeli yaratmıs bırakın bu dengeyle ugrasmayı!.
 
Silinen Üye 94869

Silinen Üye 94869

Kapalı Hesap
Dünya 1cm kaysında görelim :)
 
SoNeR375

SoNeR375

Üye
Ölümsüzlük kavramı saçmalıktan ibaretir ancak diger dünyada ölümsüz olursun :D
 
Emrgncy

Emrgncy

Üye
Güneş saatte 700.000 km’den daha büyük bir hızla Solar Apex adı verilen bir yörünge boyunca Vega Yıldızı’na doğru hareket etmektedir ve Dünyamız ile birlikte bizlerde bu yolculuktayız. Hıza tekrar dikkat çekmek istiyorum saatte 700.000 km.
Dakikada 11.666 km. Saniyede 194 km.
Küçük bir kıyas yapacak olursak
Namludan çıkan bir merminin hızı 800mt/sn
Bizim Vega yıldızına yaklaşma hızımız 194km/sn

Namludan çıkan bir mermiden Tam tamına 242,5 kat daha hızlı ilerliyoruz ve Son durağa ne kadar kaldı haberimiz yok.
Tutmuş ölümsüzlükten bahsediyoruz


---------- Eklendi @ 14:26:27 ---------- Yazıldı @ 14:23:54 ----------

Rabb'im bizi bu gerçeği görüpte ibret alanlardan eylesin
Gafillerden değil
 
[ENGİN]

[ENGİN]

Üye
Güneş saatte 700.000 km’den daha büyük bir hızla Solar Apex adı verilen bir yörünge boyunca Vega Yıldızı’na doğru hareket etmektedir ve Dünyamız ile birlikte bizlerde bu yolculuktayız. Hıza tekrar dikkat çekmek istiyorum saatte 700.000 km.
Dakikada 11.666 km. Saniyede 194 km.
Küçük bir kıyas yapacak olursak
Namludan çıkan bir merminin hızı 800mt/sn
Bizim Vega yıldızına yaklaşma hızımız 194km/sn

Namludan çıkan bir mermiden Tam tamına 242,5 kat daha hızlı ilerliyoruz ve Son durağa ne kadar kaldı haberimiz yok.
Tutmuş ölümsüzlükten bahsediyoruz


---------- Eklendi @ 14:26:27 ---------- Yazıldı @ 14:23:54 ----------

Rabb'im bizi bu gerçeği görüpte ibret alanlardan eylesin
Gafillerden değil

kainatın sonsuz olduğunu düşünsene kaç milyar yaşındakı dünya o hızla evrenın sonuna gelemiyor yinede ve o hızda dönen bır dünyada hiçbir şey hissetmiyoruz.işte insanoğlunun acziyeti burda ortaya çıkıyor
 
karayel90

karayel90

Üye
Bedenim Acı Çekmesede ruhum Acı Çeker Ölümsüzlük nedeniyle
 
haydaravısyon

haydaravısyon

Üye
Ölüm son degil yeni başlangıçtır. Hep dünya da yaşamaktan sıkılırım Herkez ölüp gidecek dünyada bir tek ben kalmış olsam
dostların sevdiklerim yanımda olmayınca dünya bana verseler dünyanın zindandan farkı kalmaz.
Ölümsüz olup herkesin ölümüne tanık olmakta var. Bütün dostlarımın ölümüne tanık olmak yüregim kaldırmaz, uzun süren ayrıla dayanamaz.
 
Cezzbedici3

Cezzbedici3

Üye
Ölüm son degil yeni başlangıçtır. Hep dünya da yaşamaktan sıkılırım Herkez ölüp gidecek dünyada bir tek ben kalmış olsam
dostların sevdiklerim yanımda olmayınca dünya bana verseler dünyanın zindandan farkı kalmaz.
Ölümsüz olup herkesin ölümüne tanık olmakta var. Bütün dostlarımın ölümüne tanık olmak yüregim kaldırmaz, uzun süren ayrıla dayanamaz.

İnsana yaşı gelmiş annesinin babasının ölümünden çok kendi yaşıtı olan en yakın arkadaşını kaybetmek koyuyor..
Allah kimseye genç kayıplar vermesin inşallah..
 

TheExplorer

Üye
İmkansız...
 
sublieutenant

sublieutenant

Üye
saatte 72.000 km. kadar olmasın o ;)
Günde 1728000 km. kadar gidiyoruz bee,
halada ölümsüzlükten bahsediyolar :D
ben bir tek '' Her Canlı Mutlaka Ölümü Tadacaktır '' a inanırım üzgünüm :hih:
 
[ENGİN]

[ENGİN]

Üye
ölüm,güzel şey,budur perde ardından haber,hiç gùzel olmasaydı ölürmüydü PEYGAMBER...
 
OttomaN TigeR

OttomaN TigeR

Üye
[ENGİN];4608818' Alıntı:
ölüm,güzel şey,budur perde ardından haber,hiç gùzel olmasaydı ölürmüydü PEYGAMBER...
Yazan eline sağlık abi...:spr
 
Emrgncy

Emrgncy

Üye
Üstad Necip Fâzıl'a hayranım

Ölüm ölene bayram, bayramda sevinmek var.
Oh ne güzel bayramda, tahta At'a binmek var.
 
  • Beğen
Tepkiler: OttomaN TigeR
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular



Üst Alt