Oksitlenmiş telefonu nasıl düzeltiriz.

Sponsorlu Bağlantılar

>Pessimistic.

>Pessimistic.

Üye
Oksitlenmiş telefonu nasıl düzeltiriz.
arkadaslar benim n8 7 ay kapalı kalmıstı bu telefn oksitlenme yapmis açılmıyor bana servis 200tl çekti ama bunu pirincin içine koyunca 1gun bekletnce oluyomus böle birsey varmı yada bildiginiz bisey yada batarya degstirmekle olurmu
 


HaqperesT

HaqperesT

Üye
buğdayı dene açılmasa bir kaç hafta da arpayi dene olmasa bir kaç ay daha bekle yaz olsun ısınır açılır o tel
 
Silinen Üye 440290

Silinen Üye 440290

Kapalı Hesap
bence toprağa ek . Filizlendiğnde anla ki telefon açıldı.
 
>Pessimistic.

>Pessimistic.

Üye
Pardon şaklaban aramıyodum bilir kişi arıyodum maymunluk yapıp birbirinizi eglendirmek için baska yer bulun.
 
hakan_710

hakan_710

Üye
eğer elinden geliyosa gerekli tornavidaları ayarlayıp cihazı komple sök (toparlayabileceğinden eminsen tabi) sonra saf alkol ve diş fırçası yardımıyla anakartı iice temizle ve tekrar toplayıp kontrol et. bnm aklıma bu fikir geldi. arkadaşın telefonu denize düşmüştü telefoncu böyle yapmış dediğine göre yine de sen bilirsin tabi bu sadece bir öneri
 
HaqperesT

HaqperesT

Üye
Pardon şaklaban aramıyodum bilir kişi arıyodum maymunluk yapıp birbirinizi eglendirmek için baska yer bulun.

Senin servis nerde ki ona hiç uğramayalim bir şeyçığı olmayan tel için 200 istiyor. Ayda mi bu servis? :)
 
'h716043'

'h716043'

Üye
onun için en iyisi tiner fırçasi ile temizle princ için ise oluyor ama onuda telin sökülmesi lazım öyle direkt olmuyor yani illa sökmen lazım
 
>Pessimistic.

>Pessimistic.

Üye
artık sokecez garantisinn bitmesine biseyt kalmadi zatn
 
'h716043'

'h716043'

Üye
tiner ile temizle sonra kuruması için saç kurutma makinası kullanma öyle açıkta bırakıp kurut
 
>Pessimistic.

>Pessimistic.

Üye
saolun kardeşim hepinize tsk ederim
 
enaa_881

enaa_881

Üye
kardeş tiner kulanmamanı öneririm bulabilirsen alkolle falan sil
 
>Pessimistic.

>Pessimistic.

Üye
saolun kardesm bi kulak çubuğunuh pamugu ile temizledim alkol sürdüm oldu suan zaten N8den yazıyorum sağolun hepinize tsk ederim
 
HaqperesT

HaqperesT

Üye
saolun kardesm bi kulak çubuğunuh pamugu ile temizledim alkol sürdüm oldu suan zaten N8den yazıyorum sağolun hepinize tsk ederim

Güle güle kullan... forumda ilginç soru soran biri var sizi o sandım o yüzden gırgıra aldım. Kusura bakma kardeş
 


Üst Alt