ofline değil ibonline geri döndüm

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
ibonline

ibonline

Üye
    Konu Sahibi
ofline değil ibonline geri döndüm
:yuru
Sevgili maxicepliler uzuncaaaaaaaaaaaaa bir süre maxicep ailesinde koptum Haklı nedenlerim vardı :bilmm
maxicep ailesi,ailesi diyiyorum zira cok eskiden cok güzel vakitlerimiz oldu kalıcı dostluklar kurduk maxicep buluşmaları tertiblendi size samimiyetle söylüyeyim cok güzel vaktimde geçti kah güldüm kah üzüldüm belki biraz işlerim yüzünden bağımı kestim inşallah nick im olan ibonline ismine yaraşır şekilde tekrar geri döndüm zira iboffline olmuştum tekrar aranızdayım ibonline...
 


ALpeRenBuGRa

ALpeRenBuGRa

Üye
Hoşgeldin Eski Toprak.
 
kurt bey

kurt bey

Üye
toprağım hoşgeldin. sen bide şu ümide söle oda geri dönsün 1. van buluşmasınıda yaparız :)
 
ouSahin

ouSahin

Üye
eskilerin gelmesi mutlu edior.. Hoşgeldin..
 
mAd_girL

mAd_girL

Üye
hoşgeldiinn :lol
 
ibonline

ibonline

Üye
    Konu Sahibi
teşekkürler bu arada kusura bakmayın arkadaşlar eski nickinizi yazarsanız memnun olurum hem yeni arkadaşlarında mesajları beni mutlu etti sizlerde hoşgeldiniz. kurtoğlu toprağımdır tanırım birde mad_girl i cok iyi tanırım...
 
van_hoijdonk

van_hoijdonk

Emekli Yönetici
Hoşgeldin abi. :)
 
ibonline

ibonline

Üye
    Konu Sahibi
vayyyyyyy Van_hoijdonk teşekkürler işte vefa örneği arkadaş nerdeyse maxinin markası haline geldi biz pasif kaldık
nerde a21a nerde haberci nerde gökhan nerde soyaslan nerde pcmaster nerde toffy nerde jöly nerde midnight curunan alican nerde bu böyle giderrrrrrrrrrrrrrr negative ne alemlerde.
 
POWER

POWER

Üye
Hoşgeldin dostum!!! :spr
 
van_hoijdonk

van_hoijdonk

Emekli Yönetici
vayyyyyyy Van_hoijdonk teşekkürler işte vefa örneği arkadaş nerdeyse maxinin markası haline geldi biz pasif kaldık
nerde a21a nerde haberci nerde gökhan nerde soyaslan nerde pcmaster nerde toffy nerde jöly nerde midnight curunan alican nerde bu böyle giderrrrrrrrrrrrrrr negative ne alemlerde.

Tek tek cevap vereyim

a21: Burada hala
Haberci: Necmettin abi artık yok aramızda.
Gökhan: Öss çalışmalarına başladı. Ben geldim o gitti :)
Tofy: Sağlık sorunları ve kendi isteğiyle yönetimden ayrıldı.
Midnigt: Hatırlarsın biranda yok oldu. Yarın görüşürüz aga dedi en son yurtdışına gidecek diye biliyordum ama sonra hiçbir haber alamadık. Gittiğini bile bilmiyoruz. Maxinin bana kazandırdığı en iyi dostumdu :(
Curunan: Evlilik ve işleri dolayısıyla nete giremiyor..

Ozan buralarda görürsün yakında :D
 
ALpeRenBuGRa

ALpeRenBuGRa

Üye
vayyyyyyy Van_hoijdonk teşekkürler işte vefa örneği arkadaş nerdeyse maxinin markası haline geldi biz pasif kaldık
nerde a21a nerde haberci nerde gökhan nerde soyaslan nerde pcmaster nerde toffy nerde jöly nerde midnight curunan alican nerde bu böyle giderrrrrrrrrrrrrrr negative ne alemlerde.


pcmaster : öss dolayısıyla gitmişti öss bitti gidiş o gidiş.
zero ve haberci kendi istekleriyle ve işlerinin yoğunlukları dolayısıyla yöneticilikten ayrıldı.
gokhan43 gidiş o gidiş.
curunan: çoooook uzun zamandır yok.
nega: buralarda biryerlerde.
tofy: uzun zamandır yok.
jöly: site içerisindeki sürtüşme ve sataşmalar dolayısıyla maalesef ayrıldı.
 
ibonline

ibonline

Üye
    Konu Sahibi
hakikaten midnigt kayboldu benlede sıkı bir dostluğu vardı cok iyi anlasırdık bir anda kayboldu
 
POWER

POWER

Üye
yaw çok kişi gitti ya...
 
ouSahin

ouSahin

Üye
herkezin gidişi kötü oldu..Biz bize kaldık..
 
Ozan

Ozan

Admin
Hosgeldin bugun aldıgım güzel haberlerden biri oldu . :oke:
 
pskolojik maynağ

pskolojik maynağ

Üye
hoşgeldin sn iboline:)
 
ibonline

ibonline

Üye
    Konu Sahibi
evet arkadaşlar 2004 aralık ayıydı maxicep yeni yeni kurulmuştu bende yeni aldığım 6600 için programlar arıyordum program için girdiğim siteye adeta bağlanmıştım gün geldi ayırlıklar girdi işler yoğunlaştı birde ne olduysa eski bağım yoktu inşallah daha aktif aranızda olucam...
nega bu ara teşekkürler...
 
ibonline

ibonline

Üye
    Konu Sahibi
tşk ler psilojik manyağ kusura bakma manyağ diyiyorum ilahi acayipsiniz ::ehe
 
a21a

a21a

Emekli Yönetici
Buradayım kardeeeşşş.. hoşgeldin tekrar... bugün karşıma çıkan en güzel olay oldu bu.. :yuru
 
***BlackrosE***

***BlackrosE***

Üye
Hoşgeldin dostum beni hatırlarsın herealde!! ;)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular



Üst Alt