ofline değil ibonline geri döndüm

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
irun

irun

Üye
Benim ilk katıldığım zamanlarda en aktif üyelerdendi, birebir diyaloğum olmadı ama maxiye imzasını kazımış isimlerdendir.. tekrar hoş gelmiş, sefa gelmiş..:spr
 


cllgr

cllgr

Üye
hoşgeldin tekrardan aramıza...
 
hasisa

hasisa

Üye
tekrar aramıza hoş geldin
 
ALpeRenBuGRa

ALpeRenBuGRa

Üye
Benim ilk katıldığım zamanlarda en aktif üyelerdendi, birebir diyaloğum olmadı ama maxiye imzasını kazımış isimlerdendir.. tekrar hoş gelmiş, sefa gelmiş..:spr

imzasını kazımış üyeler dedinde aklıma geldi B@tuh@n vardı gecen yıl onun sayesinde birçok işimi halletmiştim.
 
sublieutenant

sublieutenant

Üye
imzasını kazımış üyeler dedinde aklıma geldi B@tuh@n vardı gecen yıl onun sayesinde birçok işimi halletmiştim.
batuhanı bilirim yaa, müzik ve oyun paylaşımında bir numaraydı ama neoldu acaba hiç uğramıyor bile... ama ibonline şuan neden offline?:ehe:ehe
 
POWER

POWER

Üye
Harbi adam geldim dedi şimdi yok...
 
***BlackrosE***

***BlackrosE***

Üye
:D ibofline oldu :) :D
 
Silinen Üye 153

Silinen Üye 153

Kapalı Hesap
Hoşgeldin,Gerçi msn de görüyordum'da..

Sitede olman ekstra mutluluk verdi..
 
__Midas__

__Midas__

Üye
Hocam hoşgeldin, bende arada bir giriyorum ama site eskisi gibi neşeli gibi geliyo bana
 
iOS Developer

iOS Developer

Üye
hoşgeldin
 
SelmanTE

SelmanTE

Üye
ibonline hoşgeldim dostum.
gerçi nadiren de olsa msn de görüşüyoruz ama. maxicep msn den daha büyük bir aile..

şimdiiiiiiiiii anlat bakalım neymiş haklı sebeplerin ??? :box :box
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular



Üst Alt