ibonline
Üye
ofline değil ibonline geri döndüm

Sevgili maxicepliler uzuncaaaaaaaaaaaaa bir süre maxicep ailesinde koptum Haklı nedenlerim vardı
maxicep ailesi,ailesi diyiyorum zira cok eskiden cok güzel vakitlerimiz oldu kalıcı dostluklar kurduk maxicep buluşmaları tertiblendi size samimiyetle söylüyeyim cok güzel vaktimde geçti kah güldüm kah üzüldüm belki biraz işlerim yüzünden bağımı kestim inşallah nick im olan ibonline ismine yaraşır şekilde tekrar geri döndüm zira iboffline olmuştum tekrar aranızdayım ibonline...

Sevgili maxicepliler uzuncaaaaaaaaaaaaa bir süre maxicep ailesinde koptum Haklı nedenlerim vardı

maxicep ailesi,ailesi diyiyorum zira cok eskiden cok güzel vakitlerimiz oldu kalıcı dostluklar kurduk maxicep buluşmaları tertiblendi size samimiyetle söylüyeyim cok güzel vaktimde geçti kah güldüm kah üzüldüm belki biraz işlerim yüzünden bağımı kestim inşallah nick im olan ibonline ismine yaraşır şekilde tekrar geri döndüm zira iboffline olmuştum tekrar aranızdayım ibonline...







