note 3 aldim ama

tanjantx

Üye
Arkadaşlar nedir bu Replika meselesi bende aldim yeni note 3
 
Arkadaşlar nedir bu Replika meselesi bende aldim yeni note 3
Çakma oluyor ve fiyatı 4/1 kadar oluyor. İçinde Java yüklü olur, hafızası düşük olur. Zaten eline alıp ekrana dokununca kalite farkını hissedersin.
Hissetmediysen orjinaldir.
 

tanjantx

Üye
Çakma oluyor ve fiyatı 4/1 kadar oluyor. İçinde Java yüklü olur, hafızası düşük olur. Zaten eline alıp ekrana dokununca kalite farkını hissedersin.
Hissetmediysen orjinaldir.
tamam benimki note 3 neo yu 1200 tl aldım
sağol teşekkür ederim dostum
 
Tepkiler: Bahadir_fb