flutewoddy
Üye
Nokia'yı Tüketici Haklarına Şikayet Edeceğim Yardımlarınızı Bekliyorum
Telefonumu kapatmaya çalıştığımda kendi kendine yeniden başlaması sorunu üzerine tam 6 kez servise gönderdim. Ama servis ya yazılım yenileyip gönderdi ya da parça değişimi yaparak gönderdi. 4.kere serviste yapılan işlem cihazımın anakartı değiştirilmiş. Servis anakart değişimi yaptı fakat telefonun sorunu hala çözülemedi yine telefonu kapatmaya çalıştığımda kendi kendine yeniden açılıyor. Telefonu aldığım günden beri ekranda ışık sızması var servis bunu da yapmıyor. 6 kere servise gittiğinde mikrofon, 2 kere simkart yuvası, flaş, anakart değişimi oldu. En son geldiğinde ise şöyle bir sıkıntı oldu geri tuşunda ki ışık sızmasını yapmaya çalışırken geri tuşunun ışığı diğer tuşlara göre daha az çıkmaya başladı ama ışık sızması sorunu hala devam ediyor. Nokia'ya defalarca mail attım Nokia'nın cevabı ise anakart değişiminden sonra parça değişimi olmadığı için değişim yapamayacaklarını belirttiler. Servis telefonun içini açtığı için detaylı bir rapor düzenlemediği için parça değişimi olup olmadığı anlaşılmıyor. Bu yüzden Nokia da parça değişimi olmuyor diyor. Şimdi tüm bunlardan dolayı Nokia'yı tüketici haklarına şikayet edeceğim ancak aklıma takılan bir şey var. Telefonu Nokia Shop'tan almıştım acaba ilk oraya mı götürsem telefonu. Yoksa direkt olarak şikayet mi etsem. Şikayette bulunurken de ne yapacağımı bilmiyorum telefonu alırlar mı şikayet ederken faturayı ve servis raporlarını götürmeli miyim ? Yardımlarınızı bekliyorum.
Telefonun modeli : Lumia 720
Telefonun modeli : Lumia 720