Tavsiye Nokia'yı Tüketici Haklarına Şikayet Edeceğim Yardımlarınızı Bekliyorum

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
flutewoddy

flutewoddy

Üye
    Konu Sahibi
Nokia'yı Tüketici Haklarına Şikayet Edeceğim Yardımlarınızı Bekliyorum
Telefonumu kapatmaya çalıştığımda kendi kendine yeniden başlaması sorunu üzerine tam 6 kez servise gönderdim. Ama servis ya yazılım yenileyip gönderdi ya da parça değişimi yaparak gönderdi. 4.kere serviste yapılan işlem cihazımın anakartı değiştirilmiş. Servis anakart değişimi yaptı fakat telefonun sorunu hala çözülemedi yine telefonu kapatmaya çalıştığımda kendi kendine yeniden açılıyor. Telefonu aldığım günden beri ekranda ışık sızması var servis bunu da yapmıyor. 6 kere servise gittiğinde mikrofon, 2 kere simkart yuvası, flaş, anakart değişimi oldu. En son geldiğinde ise şöyle bir sıkıntı oldu geri tuşunda ki ışık sızmasını yapmaya çalışırken geri tuşunun ışığı diğer tuşlara göre daha az çıkmaya başladı ama ışık sızması sorunu hala devam ediyor. Nokia'ya defalarca mail attım Nokia'nın cevabı ise anakart değişiminden sonra parça değişimi olmadığı için değişim yapamayacaklarını belirttiler. Servis telefonun içini açtığı için detaylı bir rapor düzenlemediği için parça değişimi olup olmadığı anlaşılmıyor. Bu yüzden Nokia da parça değişimi olmuyor diyor. Şimdi tüm bunlardan dolayı Nokia'yı tüketici haklarına şikayet edeceğim ancak aklıma takılan bir şey var. Telefonu Nokia Shop'tan almıştım acaba ilk oraya mı götürsem telefonu. Yoksa direkt olarak şikayet mi etsem. Şikayette bulunurken de ne yapacağımı bilmiyorum telefonu alırlar mı şikayet ederken faturayı ve servis raporlarını götürmeli miyim ? Yardımlarınızı bekliyorum.

Telefonun modeli : Lumia 720
 


win8l

Üye
hakkını savunman gerekli bencede, bana bun sorunların hiç biri denk gelmedi ama denk gelseydi bende sessiz kalmazdım. Şikayett bulunman için telefonun sorunlarını belirtmen, servis raporları yanında bulundurmanı tavsiye ederim çünkü onlar kanıt oluyor dolayısıyla.
 
OhMyDrogba

OhMyDrogba

Üye
git CEO'nun kafasına sık kardeş her zaman yanındayız:gun1:
 
  • Beğen
Tepkiler: Mr.Sun, ka_za, maydinmaydin ve 3 diğerleri

yunusiyunus

Üye
bir arkadaşım da servisle ilgili bir bilgi verdi; bana aynı sıkıntıdan 4 kere servise gönderdi ve sorunu hallolmadan telefon geri eline geçti sonra garanti şartlarında mı nerdeyse 4 kere telefon aynı sıkıntıdan garantiye gönderilirse parası iadeymiş. bu arada telefonu htc idi
 
ÖEY

ÖEY

Üye
Şimdi eğer yanlış bilmiyorsam yazılım güncellemeleri fonksiyonel hata olarak görülmüyor. O sebeple onları arızadan saymazlar. Onun dışındaki tüm parça değişimleri ve cihazın kasası açılarak yapılan müdahaleler arıza sayılır. 1 yıl içinde bu saydıklarım vb 4 arıza ya da garanti süresi boyunca toplamda 6 arıza verirse bir cihaz; tüketici yasasına göre firma ya o cihazı yenisiyle veya aynısı yoksa muadiliyle değiştirmek zorunda ya da para iadesi yapmak zorunda. Zaten yasal olarak değişim hak edişi olan bir cihazın otomatik olarak para iadesi hakkıda doğar.

Bence senin cihaz 1 yıl 4 arızadan değişimi hak etmiş. Hiç Nokia Shop ile uğraşma doğru tüketici heyetine git. Yanına servisten aldığın tüm servis fişlerini al eğer yoksa hangi servise verdiysen git ve iste. Sana vermek zorundalar yasal olarak.

Tüketici heyeti bilir kişiye inceletmek isteyebilir cihazı o zaman tabi senden cihazı da isterler. Hakkını sonuna kadar ara. Geçmiş olsun ve bol şans.
 
  • Beğen
Tepkiler: maydinmaydin, flutewoddy ve sekajmer
ARM_TR

ARM_TR

Üye
Hakkını sonuna kadar aramalısın aynısı benim başıma da geldi. Nokia X3-02 telefonumun ekranı bozulmuştu 3 anakart değişimi 8 ekran değişimi yapmalarına rağman düzelmedi. Nokia'ya adeta yalvardık (Tüketici haklarına göre bir elektronik eşya tamire aynı nedenden 4 kez giderse aletin 0 hali (yenisi) verilir.) Ve Nokia bu kuralı çiğneyerek cihazımı 1 yıl içinde tam 11 kez tamire gitmesine rağmen değiştirmedi. Bu olay yeni değil olalı 2 yıl oluyor. Hakkımı arasaydım diye pişman oldum sanki.Nasıl bir bozulma derseniz durup dururken beyaz yanıp sönüyordu günde en az 15 kere yani tüketici hatası değildi zaten bedava oluyordu tüketici hatası olmadığı ispatlanmıştı ayrıca
 
sekajmer

sekajmer

Üye
gerekli açıklama yapıldığına göre yarın ilk işin bu olsun, tek kelime ile berbat bir durum geçmiş olsun
 
ARM_TR

ARM_TR

Üye
gerekli açıklama yapıldığına göre yarın ilk işin bu olsun, tek kelime ile berbat bir durum geçmiş olsun
Nokia'dan aynı derdi birçok kişi çekiyor bence Nokia'ya bir dur denmeli.
 
sekajmer

sekajmer

Üye
Nokia'dan aynı derdi birçok kişi çekiyor bence Nokia'ya bir dur denmeli.
Nokia'nın Müşteri Hizmetleri iyi diye bilirdim . Son zamanlarda hediye lumialar falan veriyordu demek ki değilmiş
 
flutewoddy

flutewoddy

Üye
    Konu Sahibi
bir arkadaşım da servisle ilgili bir bilgi verdi; bana aynı sıkıntıdan 4 kere servise gönderdi ve sorunu hallolmadan telefon geri eline geçti sonra garanti şartlarında mı nerdeyse 4 kere telefon aynı sıkıntıdan garantiye gönderilirse parası iadeymiş. bu arada telefonu htc idi
bende ilk başta para iadesi istedim ama Nokia kesinlikle para iadesi yapmıyoruz dedi
Nokia'nın Müşteri Hizmetleri iyi diye bilirdim . Son zamanlarda hediye lumialar falan veriyordu demek ki değilmiş
iyilikle uzaktan yakından alakası yok bu sorun için nokia shopa gitmiştim adam alay etmişti sorunla
Hakkını sonuna kadar aramalısın aynısı benim başıma da geldi. Nokia X3-02 telefonumun ekranı bozulmuştu 3 anakart değişimi 8 ekran değişimi yapmalarına rağman düzelmedi. Nokia'ya adeta yalvardık (Tüketici haklarına göre bir elektronik eşya tamire aynı nedenden 4 kez giderse aletin 0 hali (yenisi) verilir.) Ve Nokia bu kuralı çiğneyerek cihazımı 1 yıl içinde tam 11 kez tamire gitmesine rağmen değiştirmedi. Bu olay yeni değil olalı 2 yıl oluyor. Hakkımı arasaydım diye pişman oldum sanki.Nasıl bir bozulma derseniz durup dururken beyaz yanıp sönüyordu günde en az 15 kere yani tüketici hatası değildi zaten bedava oluyordu tüketici hatası olmadığı ispatlanmıştı ayrıca
telefon haziranda alındı alınalı 6 ay oldu ama bu 6 ayın 3 ayı serviste geçti bana da her defasında servise gönderin diyip duruyorlar ve benim canımı iyice sıktılar
 
sekajmer

sekajmer

Üye
alay etmesi Nokia'nın suçu değil ama nokianın daha iyi olmasını beklerdim doğrusu zaten zor durumda bari elindekini kaybetmesin.
 
flutewoddy

flutewoddy

Üye
    Konu Sahibi
Şimdi eğer yanlış bilmiyorsam yazılım güncellemeleri fonksiyonel hata olarak görülmüyor. O sebeple onları arızadan saymazlar. Onun dışındaki tüm parça değişimleri ve cihazın kasası açılarak yapılan müdahaleler arıza sayılır. 1 yıl içinde bu saydıklarım vb 4 arıza ya da garanti süresi boyunca toplamda 6 arıza verirse bir cihaz; tüketici yasasına göre firma ya o cihazı yenisiyle veya aynısı yoksa muadiliyle değiştirmek zorunda ya da para iadesi yapmak zorunda. Zaten yasal olarak değişim hak edişi olan bir cihazın otomatik olarak para iadesi hakkıda doğar.

Bence senin cihaz 1 yıl 4 arızadan değişimi hak etmiş. Hiç Nokia Shop ile uğraşma doğru tüketici heyetine git. Yanına servisten aldığın tüm servis fişlerini al eğer yoksa hangi servise verdiysen git ve iste. Sana vermek zorundalar yasal olarak.

Tüketici heyeti bilir kişiye inceletmek isteyebilir cihazı o zaman tabi senden cihazı da isterler. Hakkını sonuna kadar ara. Geçmiş olsun ve bol şans.
Cihaz 6 ayda 6 kere servise gitti ve hepsinde de yapmaya çalışırken bir yerini bozdular. Nokia bana para iadesi yapmadıklarını söyledi.
alay etmesi Nokia'nın suçu değil ama nokianın daha iyi olmasını beklerdim doğrusu zaten zor durumda bari elindekini kaybetmesin.
bir daha Nokia kullanmamayı planlıyorum
 
sekajmer

sekajmer

Üye
mesela Nokia yaptığı bencillikle bir adam kaybetti .
 
Esendağlı

Esendağlı

Üye
Cihaz 6 ayda 6 kere servise gitti ve hepsinde de yapmaya çalışırken bir yerini bozdular. Nokia bana para iadesi yapmadıklarını söyledi.
bir daha Nokia kullanmamayı planlıyorum
Şu Apple 4.7 veya 5 inç cihaz çıkardımı bende geçerim herhalde,Nokia ve Microsoft birleştiler ama bir Apple kadar olamadılar
 
Burakkkk250

Burakkkk250

Üye
Şikayet et tabi ki arkadşaım bu senin hakkın, adam olsun haddini bilsin herkes
 
Akhtoher

Akhtoher

Üye
Şu Apple 4.7 veya 5 inç cihaz çıkardımı bende geçerim herhalde,Nokia ve Microsoft birleştiler ama bir Apple kadar olamadılar
Bir Apple kadar olamadılar derken :D Dünyanın en büyük şirketinden bahsediyorsun :)
 
oysu

oysu

Üye
Telefonumu kapatmaya çalıştığımda kendi kendine yeniden başlaması sorunu üzerine tam 6 kez servise gönderdim. Ama servis ya yazılım yenileyip gönderdi ya da parça değişimi yaparak gönderdi. 4.kere serviste yapılan işlem cihazımın anakartı değiştirilmiş. Servis anakart değişimi yaptı fakat telefonun sorunu hala çözülemedi yine telefonu kapatmaya çalıştığımda kendi kendine yeniden açılıyor. Telefonu aldığım günden beri ekranda ışık sızması var servis bunu da yapmıyor. 6 kere servise gittiğinde mikrofon, 2 kere simkart yuvası, flaş, anakart değişimi oldu. En son geldiğinde ise şöyle bir sıkıntı oldu geri tuşunda ki ışık sızmasını yapmaya çalışırken geri tuşunun ışığı diğer tuşlara göre daha az çıkmaya başladı ama ışık sızması sorunu hala devam ediyor. Nokia'ya defalarca mail attım Nokia'nın cevabı ise anakart değişiminden sonra parça değişimi olmadığı için değişim yapamayacaklarını belirttiler. Servis telefonun içini açtığı için detaylı bir rapor düzenlemediği için parça değişimi olup olmadığı anlaşılmıyor. Bu yüzden Nokia da parça değişimi olmuyor diyor. Şimdi tüm bunlardan dolayı Nokia'yı tüketici haklarına şikayet edeceğim ancak aklıma takılan bir şey var. Telefonu Nokia Shop'tan almıştım acaba ilk oraya mı götürsem telefonu. Yoksa direkt olarak şikayet mi etsem. Şikayette bulunurken de ne yapacağımı bilmiyorum telefonu alırlar mı şikayet ederken faturayı ve servis raporlarını götürmeli miyim ? Yardımlarınızı bekliyorum.

Telefonun modeli : Lumia 720
Telefonun serviste gördüğü işlemlerin dökümanını içeren belge iste.
1.si Dilekçe ver ki resmi olarak ileride tüketici mahkemesine giderse elinde delil olur.
2.si Hakem Heyeti de istiyor o belgeleri.
3.sü Hakem heyetinden böyle bir belge alıp dolduruyorsun.
Hem Nokia'ya hem de aldığın yere gönderiyorsun.
Hakem heyeti telefonu isteyebilir.Servise felan verme telefonu bir daha hakem heyetine ver.Süreç başlar
 
nokia_belle

nokia_belle

Üye
servis fisleriyle beraber dilekce yazip,faturasiyla birlikte tüketici haklarina vericeksiniz,size para iadesimi yada cihaz degisimini mi istiyorsunuz diye dilekceye ekliyeceksiniz. Eger parayi geri almak isterseniz faturayi kesen kisiden tahsil eder,siz sadece telefonu servise gonderdiginiz yere eksiksiz bir sekilde tesim edersiniz,paranizi fatura kesen firmadan alirsiniz. Sonra tutupta bosuna servisten parayi istemeyin,bu olayda benim basima gelmisti,kurul karari elime ulasmisti ama ben parayi servisten alacagimi saniyordum,kimsede dememisti ki,siz faturayi kesen kisiden tahsil ediceksiniz. Servistekiler bile bilmiyordu biz odeyecegiz diyordu,en sonunda kendim cozup faturayi kesen dukkana gitmistim kurul karariyla,orada ayni dakikada parayi geri aldim. Serviste calisanlar bir haber oldugundan ya vaktinizi calar yada isine gelirse taktigini uygulayip oyle birsey yok diyip,uygulanan kurallari bile size uygulanmiyormus gibi bahseder,tek kural hakkiniz varsa sonuna kadar aramaniz lazim yoksa aramazsaniz kafalarina gore kurallardan bile bahsederler
 
  • Beğen
Tepkiler: Aybin.Kilic, flutewoddy ve erhanercan
flutewoddy

flutewoddy

Üye
    Konu Sahibi
Telefonun serviste gördüğü işlemlerin dökümanını içeren belge iste.
1.si Dilekçe ver ki resmi olarak ileride tüketici mahkemesine giderse elinde delil olur.
2.si Hakem Heyeti de istiyor o belgeleri.
3.sü Hakem heyetinden böyle bir belge alıp dolduruyorsun.
Hem Nokia'ya hem de aldığın yere gönderiyorsun.
Hakem heyeti telefonu isteyebilir.Servise felan verme telefonu bir daha hakem heyetine ver.Süreç başlar
belgeyi servisten nasıl isteyeceğim
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular



Üst Alt