FK5896
Üye
telefonun ışık sensörünü yapamıyorlar.
merhaba arkadaşlar.. öncelikle telefonumun hiçbir sensörü çalışmaması üzerine servise götürdüm. anakart değişti. daha sonra kamerası iyi göstermiyordu, tekrar götürdüm kalibrasyon yaptılar. ondan sonra çektiğim videolarda sol kulaklıktan ses gelmiyordu. onu da düzelttiler. bu sefer yine kamerada mavi yeşil kırmızı çizgiler beliriyodu. tekrar götürdüm düzelttiler. ve macera bundan sonra başlıyor asıl telefonu aldım geri tuşu tutukluluk yapıyordu. yani ekran tam yapıştırılmamıştı.. neyse götürdüm tekrardan press dedikleri şeyi yapıp verdiler. ama yine aynı sorunla karşılaştım yaklaşık 4 5 kez bu sorun yüzünden götürdüm. usanmadım pes etmedim de. neyse en sonunda yapabildiler, sorun ortadan kalktı. sonrasında yakınlık sensörü takılı kalıyordu.
bundan sonraki telefonum büyük ihtimalle iphone olur. adamlar en azından işini sağlam yapıyorlar. servis bir sorun olduğunda direk yenisiyle değiştiriyorlarmış. aslında ios sevmiyorum pek ama tüm bu olanlar beni androidden bile tiksindirdi. aslında telefonunda bir suçu yok, servis hiç iyi değil. adam akıllı yapsalar olcak. çoğu zaman telefonu aldığımda kenarlarından yapışkan sızmış şekilde alıyordum. sorduğumda yoğunluktan diyolardı. sıfırını talep etsemde yok, vermiyorlar. bahsettiğim servis bakırköy incirlideki servis. oradaki çalışanların ismini bile ezberledim artık. samsung pişmanlıktır diye dememişler boşuna. gerçi telefonun performansından memnunum ama servisi iyi olmayınca ne yapayım ben bunu.. o kadarda para verdim.. neyse arkadaşlar sizi de sıktım kusura bakmayın. bana yol gösterirseniz çok sevinirim kasım 2015 ten beri uğraşıyorum..
Medyaları görüntülemek için kayıt olmalısınız
aynı bu videodaki gibi bastırınca düzeliyordu. bunun yüzünden de 3 - 4 kez götürdüm. geçen perşembe akşamı aldım telefonu ve bugün yine aynı sorun belirdi. press işlemleri yaptıkları için kayıt açmıyolarmış. fişte vermediler ama diğer şikayetlerimle alakalı fişleri buldum şuan elimde 6 tane var. ama gündüz aradığımda daha çok bulacağıma eminim.(her çekmeceden çıkıyor.) şimdi sizlerden tek isteğim bana yardım edin, sıkıldım artık. bu tüketici haklarına nasıl başvururum? ne yapmam nerelere gitmem gerekiyor? kaymakamlığa git diyen var belediyeye git diyen var ama benim bu konuda hiçbir fikrim yok dilekçe mi yazmam gerekiyor ne yapmam gerekiyor? elimdeki fişlerle gidip başvursam paramı geri alabilir miyim? bu cihazın sıfırını da istemiyorum artık, soğudum..bundan sonraki telefonum büyük ihtimalle iphone olur. adamlar en azından işini sağlam yapıyorlar. servis bir sorun olduğunda direk yenisiyle değiştiriyorlarmış. aslında ios sevmiyorum pek ama tüm bu olanlar beni androidden bile tiksindirdi. aslında telefonunda bir suçu yok, servis hiç iyi değil. adam akıllı yapsalar olcak. çoğu zaman telefonu aldığımda kenarlarından yapışkan sızmış şekilde alıyordum. sorduğumda yoğunluktan diyolardı. sıfırını talep etsemde yok, vermiyorlar. bahsettiğim servis bakırköy incirlideki servis. oradaki çalışanların ismini bile ezberledim artık. samsung pişmanlıktır diye dememişler boşuna. gerçi telefonun performansından memnunum ama servisi iyi olmayınca ne yapayım ben bunu.. o kadarda para verdim.. neyse arkadaşlar sizi de sıktım kusura bakmayın. bana yol gösterirseniz çok sevinirim kasım 2015 ten beri uğraşıyorum..