Nokia'nın Cinliği

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Kaya0362

Üye
    Konu Sahibi
Nokia'nın Cinliği
Annadayken video açtımızda sesi playerden kısıp açabiliyorduk bellede sesi ses tuşuna basarak açıp kısabiliyoruz tuşlar böyle haşat olacak tuşlar yumuşamaya başladı nokia bizim telleri yıpratmakmı istiyor bir ses ayarı koymamışlar bu ses olayı benim için çok kötü çaresi yok sanırım
 
sende sorun var.bende açabiliyorsun
 
aslında dogru söylüyor açılıyor ama annada ekrana dokundugunda direk acıyordun şimdi bi kere basman lazım en az ses açma-kapamanın cıkması için
 

Kaya0362

Üye
    Konu Sahibi
aslında dogru söylüyor açılıyor ama annada ekrana dokundugunda direk acıyordun şimdi bi kere basman lazım en az ses açma-kapamanın cıkması için

birkere basıyon ama ekranda 2saniyede tutturman lazım tutrumınca bidaha basıyon rahat kullanım varken niye uğraşım hal böle olunca tuşlar 3ay dayanmaz nokia bu telleri bozmak için mahsus yapıyor açık uygulamalarıda menü tuşuna basılı tutup ayarlamış
 

Açık uygulamalar çoğu Nokia telefonunda öyle çalışıyor,ama o videoda ses açma konusunda bir şey diyemem.Haklı olabilirsin
 
bende belle kullanıyorum ama ekrana tıklayınca ses geliyo. açık uygulamalar için extra button uygulaması var. onu kullan. hem tuş kilit tuşuda var. herşeyi nokiadan beklemiceksin kardeşim. azcık uyanık ve programları takip ediceksin. bu konuyu açmadan önce 30 sn arama yapsan tüm sorunlarına cevap bulurdun. iyi günler.
 
Tepkiler: CanKartaL
C6-01'in ses tuşları sağlam bence, yıpranmaz gibi duruyor. Ama tuş kilidi için aynı şeyi söyleyemem...
 
ne alaka cinlikle anlamadim. bu anlami nasil cikardin onu da anlamadim pes.
 
işte kendince bir şey bulmuş arkadaş nediyeyim
 

papakudioflu

Emekli Yönetici
eminim bu cinlik nokianın aklına gelmemiştir gerçi böyle cinlikler biz türklere özel
 
yani cnm allahın finlandiyalısı nerden bilecek bizim türklerin aklına gelir şekil a'da göründüüğü gibi
 

papakudioflu

Emekli Yönetici
yok sanki telefonunun tuşları bozulan gidip tekrar nokia alıcak diye bir garantimi var
 

[ENGİN]

Üye
ancak gülünür bu başlığa
 
Tepkiler: CanKartaL

CanKartaL

Emekli Yönetici
var ya kafamız en çok da komplo teorileri üretmeye çalışıyor helal olsun bize
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...