matchless
Üye
-
Konu Sahibi
-
Şu symbian sorunları çözülse yeter. Çıkmassa çıkmasın
Uygulama azlığı yüzünden battı symbian ama suç nokiada değil çünkü gidip gamelofta oyun yaptırıyor bir sürü para ödüyor , sonra mağazaya koyunca indiren az oluyor herkes bedavaya buradan indiriyor Nokia zarara giriyor temel nedeni bu bence .
haklısın bu buyuk bır etken
Uygulama azlığı yüzünden battı symbian ama suç nokiada değil çünkü gidip gamelofta oyun yaptırıyor bir sürü para ödüyor , sonra mağazaya koyunca indiren az oluyor herkes bedavaya buradan indiriyor Nokia zarara giriyor temel nedeni bu bence .
haklısın bu buyuk bır etken
e strateji yanlış müşteri hedef kitlene uygun tel yapıyosun eyvallah hemde fiyat kalite olarak on numara ama sen 500-600e ben iyi telefon yapıcam diyosun en dogrusu ama o paralara telefon alan adam 20-30tl oyuna para verirmi apple 2500tlye telefob satıyo ondan sonrada sizin nokiaya begenip bedava bile yüklemiyceginiz oyunu uygulamayı 50-60 tlye satıyo satarda çünkü adam tele bi dünya para vermiş bırak jailbreaki kimseye ellwtmiyo veririm parasını kafam rahat diyo o yüzden müşteri hedef kitlesi daha cok orta sınıf olan nokia parayla uygulama satamaz birazda bizde suç var adamlar cugumuzun iki maası kadar para vermiş tele biz istiyoruzki onlarla yarışalım yarışırsın donanımsal olarak yarışırsın mesela kamera özelliği mesela internet hızı hepsini katlar nokia bunlarda ama oyun uygulama dersen olmaz çünkü o firmalar teli satarken aradaki fiyat farkıyla onların parasını almış oluyo biliyomusunuz iphone4ün maliyeti n8in üçte ikisine geldiğini
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?