Nokia'dan ölüm fermanı!

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Nokia'dan ölüm fermanı!
[h=1]Nokia'dan ölüm fermanı![/h]
Eğer siz de eski Nokia ceplerin hayranıysanız, gelen bu haber sizi hiç mutlu etmeyecek!







Nokia'nın artık Symbian platformunun sonunuhızlandırdığı ve biri dışında yeni Symbian bazlı telefon geliştirmeyi bıraktığı söyleniyor. Register'in haberinde, Symbian Belle güncellemeleri kullanıcılara sunulmaya devam edecek fakat yeni ve gelişmiş bir N8 dışındayeni bir model gelmeyecek.

Nokia, geçtiğimiz yıl Windows Phone'a geçiş yapacağını açıkladığında, geçiş tamamlanmadan önce150 milyon Symbian telefon daha satmayı umduklarını söylemişti. Ancak Symbian cihazlar, beklenenden daha düşük satış yaptı. Nokia CEO'su Stephen Elop, bunu değişen pazar koşullarına bağlıyor: "Artık, daha önce beklediğimizden çok daha az Symbian cihaz satacağımıza inanıyoruz."

Kısacası Symbian, beklenenen de önce tarih olma yolunda ilk adımını çoktan atmış durumda. Çok yakında Symbian'lı tek bir cep bile görememek, kimse için sürpriz olmamalı...
 
ne yapacağız o zaman ben de 603 almayı düsünüyordum daha yukarı da cıkamam bütce olarak ki android alayım aceler felan de güzel değilmiş
 

meletim

Üye
varsın ölsün boşver aile şirketi deyilya hiç olmaya adam akıllı bişeyler yapmaya çalışırlar
 

SHS

Üye
artık hep Windows Phone'lu telefonlar çıkacak, yavaş yavaş symbian için desteğini de çekerse tam bitiş olur
 
700-800 liralık Nokia'da kalmaz herhalde .
 
    Konu Sahibi
artık symbian diğer işletim sistemlerine göre gerçekden çok geride kaldı yanı aslında iyi bile dayandı.. umarım nokia yeni kullanacagı ısletım sıstemını guzel bir şekilde cıkarır ve kişiselleştirme yada kullanım kolaylıgı symbian kadar rahat olur
 
Şu symbian sorunları çözülse yeter. Çıkmassa çıkmasın
 
Tepkiler: Bberkan40
    Konu Sahibi
zaten belle ovi de yanı artık symbian değil belle diye geçiyor
 
nokia phone yalnızca 1 ghz hızlı telefonlara gelicek yanı bu açıdan en iyi ihtimal 701 modeline gelebilir onun dışında biizim telefonlara gelmez
 
Uygulama azlığı yüzünden battı symbian ama suç nokiada değil çünkü gidip gamelofta oyun yaptırıyor bir sürü para ödüyor , sonra mağazaya koyunca indiren az oluyor herkes bedavaya buradan indiriyor Nokia zarara giriyor temel nedeni bu bence .
 
    Konu Sahibi
 

CLUBX

Üye
daha yeni c7 ime belle yükledim gayetde iyi halt etmiş symbianın yanında diğer işletim sistemleri ......
 
    Konu Sahibi
symbian batsada ben nokia dan vazgecmem ama malesef dıger ısletım sıstemlerı ıcın calısıyorlar artık butun fırmalar
 
Wp Nokia'yı yavaş yavaş kurtarıyor biraz zaman geçsin zirvede Nokia'yı göreceğimize inanıyorum (Wp8) sayesinde .
 
    Konu Sahibi
​ben nokianın asla asla asla tarıh olacagına ınanmıyorm... Hatta hic bır telefon nokia gibi olamayacak ılerleyen zamanlarda bıraz bekleyn ve görün
 

fLuke!

Üye
nokia artık daha iyi telefonlar çıkartmaya başladı.donanım adam akıllı artık.Nokia yakın zamanda da zirvede kalır.
 
Symbian biterse nokia'ya fazla uğramam arkadaş belki uzun süre sonra kararımdan dönersem olabilir biz nokia'yı symbian için alıyoruz adam bitiriyor olmadı bu Nokia
 

papakudioflu

Emekli Yönetici
 
    Konu Sahibi
I phone yada farklı telefonlar.. vıtrınde hıc bakmadıgım telefonlardır bır telefoncuya yada bır elektronık magazasına gırdıgım zaman nokıa dan baska hıc bır telefona bakmam nokia nokiadır herzaman symbıan olse ne olur ? hala 3310 kullanan ınsanlar var telefon symbıan dıye calısmıyacak değil ya..
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...