evetNokia her zaman liderdi. Her zaman öyle olucak. Desteklediğimden demiyorum. Gerçek böyle. 2 yıl değil 52 yıl geçsede % olarak gerilesede öyle yada böyle hep 1. Olucaklar.
nokia her zaman kazanacaktır siz piyasayı akıllı telefonlardan ibaret sanmayın ki ikinci olan samsung ile arasındaki fark da belli
hayır nokia fanlarının gözünde buna eminimBenim gözümde değil bak dünyanın gözünde emin ol
hayır nokia fanlarının gözünde buna eminim
bak ağzımı bozdurma bana tamam mı sen git babana koçum de
Hayır ***** dünyanın gözünde
bak ağzımı bozdurma bana tamam mı sen git babana koçum de
dünyanın gözündeymiş evet doğru dünyada çok fazla nokia fanı olduğu için öyle ama nokianın ürettiği hiç bir telefon samsungunkiler kadar hızlı olamadı olamayacakta
Bir şeyin fanı olmak için, o şeyin iyi olması gerekir. Fanı fazla olan Nokia, en iyisi demektir
bak çocuk bir daha uyarmayacağım tamam mı ......
Sakin koçum olgun rolü yapıyorsun bari öyle davran.
----------Eklendi @ 20:20:07 ---------- Yazıldı @ 20:19:30 ----------
Yani.
evet öyleHahahahaFanboymu? Bu çok açık kimin fanboy olduğu bak % ortada o zaman Dünyanın yarısı FANBOY!
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?