Amaru Shady
Üye
-
Konu Sahibi
-
şimdilik böyle bunlar en geç 2 sene içerisinde değişecek herşey
şimdilik böyle bunlar en geç 2 sene içerisinde değişecek herşey
sen önce saygı öğrende gel kendince konuşuyorsun nokia bırak çift çekirdekliyi 1ghz hızında tel üretemiyo yıllardır symbian kullanıyo bence çeneni fazla yorma ok kapişşşUtku™;3412686' Alıntı:Kendini kandırma apple 3-4 yıldır telefon piyasasında onlarda iphone 3 varken nokia 5800 la liderdi boş boş konuşma
bunu yapan samsung var bide htc yapıyo gibi ama iphone 3 varken 5800 lider olması insanların nokiayı daha uzun zamandır tanıması ve ona çok güveenmelerinden kaynaklı benceHakkaten he Iphone 3 varken Nokia 5800 ile liderdi. Tüm dünyada en çok satan marka Nokia. Çünkü onlar aynı zamanda mp3-mp4 markası değil tv markası değil. Sadece telefon üretiyor adamlar bence gayet normal lider olmaları tek alanda yoğunlaşıyorlar. Ama Apple bu zihniyetle dördüncülüğü bile haketmiyor bence. Tek modelle bu iş olmazzzz bu kadar net. İyi bir telefon markası en az senede 5-10 arası yeni telefon çıkarmalı.
Hakkaten he Iphone 3 varken Nokia 5800 ile liderdi. Tüm dünyada en çok satan marka Nokia. Çünkü onlar aynı zamanda mp3-mp4 markası değil tv markası değil. Sadece telefon üretiyor adamlar bence gayet normal lider olmaları tek alanda yoğunlaşıyorlar. Ama Apple bu zihniyetle dördüncülüğü bile haketmiyor bence. Tek modelle bu iş olmazzzz bu kadar net. İyi bir telefon markası en az senede 5-10 arası yeni telefon çıkarmalı.
Nokia televizyon nokia uydu alıcısı hiç göremdin ondan sadece cep telefonu ürettiğini sanıyorsun heralde.
tabi orası öyle. Yoksa o telefonun ederi 1000 tl değildi kesinlikle. LG ve Motorola da boş durmuyor. Bitek Apple yapıyo bu tek modelle zirveye oynama işini o yüzden biraz kılım o firmaya daha doğrusu kıl olduğum tek firma.bunu yapan samsung var bide htc yapıyo gibi ama iphone 3 varken 5800 lider olması insanların nokiayı daha uzun zamandır tanıması ve ona çok güveenmelerinden kaynaklı bence
<br /><font face="Comic Sans MS"><font color="Black"><b>Tutupta a firması çok iyi b firması berbat demem.<br />
Kazandıkları parayı beraber paylaşmıyorum.</b></font></font>
elbette değil ama yavaş yavaş o devre giriyoruz bunu unutmayalımnokia her zaman kazanacaktır siz piyasayı akıllı telefonlardan ibaret sanmayın ki ikinci olan samsung ile arasındaki fark da belli
Aynen ben de şüphe duymaya başladım, en iyi marka değil de model olarak iyi kötü demek her zaman en mantıklısıdır.<br />
<br />
işin orası da var elbette ki bazı arkadaşların
samsung ya da htc den para aldığından şüpheliyim
Aynen ben de şüphe duymaya başladım, en iyi marka değil de model olarak iyi kötü demek her zaman en mantıklısıdır.
Malesef öyle bir çıkarları var gibi bu işten.hakketen bazı arkdaşlar iyice abarttı olayı yani öyle birşey ki adam nokia cihaz alcam diyor onlar git samsung htc filan al diyorlar ya adam nokia istiyor
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?