Kamera yakınlaştırması bana az gibi geldi, daha çok yakınlaştırabileceğimiz bir yazılım var mı? Tabii kaliteden ödün verilir de yine de gerekebilir. Kullanan var mı?
--------------- Ekleme ---------------
Arkadaşlar aşşağıya yetkili ile yaptığım e-posta görüşmesi, satış sözleşmesinden bir bölüm ve link var. Ne düşünüyorsunuz?
"""
From: Ayşegül Karabudak <
[email protected]>
To:
Sent: Sat, May 29, 2010 10:10:05 AM
Subject: Re: Online Destek Mesajı :

MERHABA
2 YIL FONOTEL İLETİŞİM GARANTİSİNDE.İTHALATCI FİRMA SANAYİ BAKANLIGINDAN ONAY ALMIŞ KENDİ TEKNİK SERVİSİ BULUNMAKTADIR.MERKEZİ İSTANBULDA ÜRÜNDE HERHANGİ BİR PROBLEM OLDUGUNDA FİRMAYLA İRTİBATA GECEREK ANLAŞMALI OLDUGU KARGOYLA TEKNİK SERVİSİNE GÖNDEREBİLİRSİNİZ KARGO ÜCRETİ FİRMAYA AİTTİR.ÜRETİM YERİ MACARİSTAN.
----- Original Message -----
From:
To: Ayşegül Karabudak
Sent: Saturday, May 29, 2010 10:04 AM
Subject: Re: Online Destek Mesajı :
Merhaba
Yani bir sorun yaşarsam mağdur kalmam öyle mi? Telefonum bozulursa nasıl garantiye ulaşabilirim? Üthalatçı firma dediğinize göre KVK vs. değil. bu durumda garantiye ulaşmam zor olabilir. İthalatçı firmanın adı nedir? Ürün nereden ithal? Aslında bu soruların cevaplarını sitede bulmak isterdim ama açıklama yapılmamış. Yaparsanız sizin için de yararlı olur diye düşünüyorum.
Teşekkür ederim hızlı cevabınız için.
İyi günler
From: Ayşegül Karabudak <
[email protected]>
To:
Sent: Sat, May 29, 2010 9:42:36 AM
Subject: Re: Online Destek Mesajı :

merhaba
ürün 2 yıl ithalatcı firma garantisinde.
iyi günler
----- Original Message -----
From:
[email protected]
To:
[email protected]
Sent: Friday, May 28, 2010 9:24 PM
Subject: Online Destek Mesajı :
Adı : ibrahim
Email Adresi :
ürünleriniz garantili mi? Aşağıda belirtilen adresteki x6'nın KVK garantisi var mı? Teşekkür ederim
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
"""
""
MADDE 5 - CAYMA HAKKI
ALICI, sözleşme konusu ürürünün kendisine veya gösterdiği adresteki kişi/kuruluşa tesliminden itibaren 7 gün içinde cayma hakkına sahiptir. Cayma hakkının kullanılması için bu süre içinde SATICI'ya faks, email veya telefon ile bildirimde bulunulması ve ürünün 6. madde hükümleri çerçevesinde kullanılmamış olması şarttır. Bu hakkın kullanılması halinde, 3. kişiye veya ALICI'ya teslim edilen ürünün SATICI'ya gönderildiğine ilişkin kargo teslim tutanağı örneği ile fatura aslının iadesi zorunludur. Bu belgelerin ulaşmasını takip eden 7 gün içinde ürün bedeli ALICI'ya iade edilir. Fatura aslı gönderilmez ise KDV ve varsa sair yasal yükümlülükler iade edilemez.
Tüketicinin hiçbir hukuki ve cezai sorumluluk üstlenmeksizin ve hiçbir gerekçe göstermeksizin malı teslim aldığı veya sözleşmenin imzalandığı tarihten itibaren yedi gün içerisinde malı veya hizmeti reddederek sözleşmeden cayma hakkının var olduğunu ve cayma bildiriminin satıcı veya sağlayıcıya ulaşması tarihinden itibaren malı geri almayı taahhüt ederiz.
385 sayılı vergi usul kanunu genel tebliği uyarınca iade işlemlerinin yapılabilmesi için tarafınıza göndermiş olduğumuz iade bölümü bulunan faturada ilgili bölümlerin eksiksiz olarak doldurulması ve imzalandıktan sonra tarafımıza ürün ile birlikte geri gönderilmesi gerekmektedir.
Ancak, KKTC ve yurtdışı gönderilerinde Müşterilerimiz siparişlerinde KDV ödemediği için, gümrükte almış olduğu ürünlerin vergilerini ödemekle yükümlüdür.Gümrükten her ne şekilde olursa olsun teslim alınmayan ürünler için Müşterilerin cayma hakkı bulunmamaktadır. Çünkü MESAFELİ SÖZLEŞMELER UYGULAMA USUL VE ESASLARI HAKKINDA YÖNETMELİĞİN 8.maddesi uyarınca Tüketici mal satışına ilişkin mesafeli sözleşmelerde, teslim aldığı tarihten itibaren yedi gün içerisinde hiçbir hukuki ve cezai sorumluluk üstlenmeksizin ve hiçbir gerekçe göstermeksizin malı reddederek sözleşmeden cayma hakkına sahiptir.
MADDE 6 - CAYMA HAKKI KULLANILAMAYACAK ÜRÜNLER
İadeler mutlak surette orijinal kutu veya ambalajı ile birlikte yapılmalıdır.*Orijinal kutusu/ambalajı açılmış ,kullanılmış;örnek: orijinal kutu üzerine kargo etiketi yapıştırılmış ve kargo koli bandı ile bantlanmış ürünler kabul edilmez örnek Cep Telefonu (sim kart takılmış),Notebook ,(yazılımı etkinleştirilmiş) tekrar satılabilirlik özelliğini kaybetmiş, başka bir müşteri tarafından satın alınamayacak durumda olan ürünlerin iadesi kabul edilmemektedir.*İade etmek istediğiniz ürün ile birlikte orijinal fatura (sizdeki bütün kopyaları) ve iade sebebini içeren bir dilekçe göndermeniz gerekmektedir.*İade etmek istediğiniz ürün / ürünler ayıplı ise kargo ücreti firmamız tarafından karşılanmaktadır. Bu durumda da UPS KARGO ile gönderim yapmanız gerekir. Diğer durumlarda ise kargo ücreti size aittir.*Ürün seçiminde uyumsuzluk problemi yaşanabilecek ürünler için, mutlaka uyum konusunda teknik destek alarak sipariş vermelisiniz. Bu tip ürünlerin orijinal ambalajları açıldığında iade işlemleri mümkün olmamaktadır.
* Kargo taşıma sigortası:Tüm siparişlerinizde kargo görevlisinin yanında ürünü açıp,kontol ediniz ,üründe herhangi bir kırılma,deforme var ise lütfen tutanak tutturunuz.Bu gibi durumlarda tutanak tutulmaz ise firmamız kesinlikle sorumlu değildir""
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız