NOKIA Tüm Symbian modellerde hard format

Sponsorlu Bağlantılar

aa-tolga

aa-tolga

Üye
    Konu Sahibi
Ben E55 kullanıyorum ama birtürlü atamadım * 3 yes açma kapamayı yaptım olmuyor. telefonumu güncelledikten sonra kameram açılmamaya başladı o yüzden çözüm olabilir diye düşündüm hard format ama olmuyor. klavye farklı biraz e55 in ondan olabilirmi qwerty klavye gibi ama değil. yardımcı olursanız sevinirim

bazı telefonlarda hard format atılmıyor.benimde başıma geldi .phoenix ile yazılım attıktan sonra düzeldi.artık hard format atılıyor.
 


RADQN

Üye
Telefonum 5800 v40 yüklü yeni versiyon v52 yi yükledikten sonra hard format attığımda telefonu aldığımda içinden çıkan bounce , global raging thunder oyunları da silinecek mi?

--------------- Ekleme ---------------

ekleme : hardo format atıldığında garanti kapsamından çıkar mı ?
 
aa-tolga

aa-tolga

Üye
    Konu Sahibi
Telefonum 5800 v40 yüklü yeni versiyon v52 yi yükledikten sonra hard format attığımda telefonu aldığımda içinden çıkan bounce , global raging thunder oyunları da silinecek mi?

--------------- Ekleme ---------------

ekleme : hardo format atıldığında garanti kapsamından çıkar mı ?

evet oyunlar gider .bazı model telefonlarda gitmeyebiliyor.Garanti kapsamı dısında kalmaz.
 

eu42

Üye
ben n95 8gb'a format atmaya çalışıyorum. ülke listesi geliyor, tarih ve saat soruyor ardından başlıyor format. ama bir süre sonra bir yazı geliyor ekrana(çok kısa sürelik) tüm programların kaldırılamadığıyla ilgili birşeyler yazıyor... uygulamalar kısmına girdiğimde 2-3 uygulamanın kaldırılamamış olduğunu gördüm.formatın tamamlanması için bu programları nasıl kaldırabilirim ?
 
aa-tolga

aa-tolga

Üye
    Konu Sahibi
ben n95 8gb'a format atmaya çalışıyorum. ülke listesi geliyor, tarih ve saat soruyor ardından başlıyor format. ama bir süre sonra bir yazı geliyor ekrana(çok kısa sürelik) tüm programların kaldırılamadığıyla ilgili birşeyler yazıyor... uygulamalar kısmına girdiğimde 2-3 uygulamanın kaldırılamamış olduğunu gördüm.formatın tamamlanması için bu programları nasıl kaldırabilirim ?

hard format atmak için telefonun şarjı tam olacak ve * 3 yes ve güç tusuna ülke listesi gelinceye kadar basıyorsunuz.zaten format bitmiş oluyor.yığın hafızanıza telefon açıkken silin.
 

bydoruk

Üye
karder c5-03 var bu telde kamara tusu yok nere bascagız hard format için?:hmmm
 
aa-tolga

aa-tolga

Üye
    Konu Sahibi
karder c5-03 var bu telde kamara tusu yok nere bascagız hard format için?:hmmm

6220 c ve N79 N82 N95 N96 C5 ve diğer modellerde hard format

Telefon kapalı iken * 3 yes kapatma tuşuyla hard format atabilirsiniz.
 
forward_murat

forward_murat

Üye
s.a tolga kardeş sana birşey sormak istiyorum soft format ile hard arasındakı fark nedir hangisi daha iyi sence ve format ne gibi durumlarda atmak gerekir.... Bu format konusunda benı biraz aydımlatırsan sevinirim
 
aa-tolga

aa-tolga

Üye
    Konu Sahibi
s.a tolga kardeş sana birşey sormak istiyorum soft format ile hard arasındakı fark nedir hangisi daha iyi sence ve format ne gibi durumlarda atmak gerekir.... Bu format konusunda benı biraz aydımlatırsan sevinirim

soft format fabrika ayarlarına döner .hard format hiç açılmayan telefonlarda mecburen atılır.tüm ilave programlarda gider. mesela phoenix ile yazılım attınız ancak zorunlu programların haricindekileri istemiyorsanız hard format atın işlem tamam.tabi biz phoenix ile yazılım atmadan öncede hard format atıyoruz tutarsızlık olmasın diye ...
 
forward_murat

forward_murat

Üye
çok teşşekkür ederim tolga kerdeş
 

orhanmmm

Üye
Sağdıçlar


Telefonu kapatıyoruz hafıza kartını ve Sim kartımızı çıkartıyoruz.Şimdi telefonu tekrar açacağız *(Yıldız Tuşu),3(Üç)Onaylama Tuşu(Yeşil Tuşu)ve Telefonu açtığımız Tepedeki Power tuşuna basıyoruz Ekrana Nokia yazısı geldikten 1-2 saniye sonra tüm parmaklarımızı tuşlardan çekiyoruz formata başlıyor Ülke ve saat tarih soruyor 30 saniye içinde Telefonumuz Temiz bir şekilde ingilizce olarak açılıyor.Ayarlardan Türkçeye çeviriyoruz temiz olarak Bir n73 kullanıyoruz
 

hamoreso

Üye
çok güzel sağolll
 

n96EmREn96

Üye
selam arkadaşlar benim nokia N96 rpl si çökmüş nerde nasıl yaptırabilirim. (ŞİMDİDEN TEŞEKKÜRLER)
 

oguzhan08

Üye
ya benm nokıa x3 war.ben bu telefonun pc suıtını yukledım yuklerken ve yenı wersıyonu yuklüyodum ve yuklerken
bılgısayar baglantı kesldı dedi ve telefonda beyza ışık yanıp sondu ondan sonra artık hiç açılmıyor ne olur yarımm
 
aa-tolga

aa-tolga

Üye
    Konu Sahibi
ya benm nokıa x3 war.ben bu telefonun pc suıtını yukledım yuklerken ve yenı wersıyonu yuklüyodum ve yuklerken
bılgısayar baglantı kesldı dedi ve telefonda beyza ışık yanıp sondu ondan sonra artık hiç açılmıyor ne olur yarımm

ölü flash atın konularmda var
 
pokkumlokkum

pokkumlokkum

Üye
Nokia E55'te nasıl yapılor ????
 


Üst Alt