aa-tolga
Üye
Ben E55 kullanıyorum ama birtürlü atamadım * 3 yes açma kapamayı yaptım olmuyor. telefonumu güncelledikten sonra kameram açılmamaya başladı o yüzden çözüm olabilir diye düşündüm hard format ama olmuyor. klavye farklı biraz e55 in ondan olabilirmi qwerty klavye gibi ama değil. yardımcı olursanız sevinirim
bazı telefonlarda hard format atılmıyor.benimde başıma geldi .phoenix ile yazılım attıktan sonra düzeldi.artık hard format atılıyor.

