Arkadaşlar Bu Telefon Hakkında Bazıları çok Bilmişlik, Bazılarıda Ilk Günün Hevesi Ile Yorum Yapıyor. Hangi Telefonu Getirirseniz Getirin Size Işletim Sistemini Anlatayım Yani Bugüne Kadar Kaç Telefon Değiştirdiğimi Ben Bilirim. Bu Telefonu Alan Arkadaşların Içi Rahat Olsun. şimdi Gelelim Telefonun Gerçeklerine Herşey Mükemmel Ama Eksiklik şunlar Ki Bazlıarı Telefon Kullandığını Sanıyor Ama Temanın Ne Olduğunu Bile Bilmez, Bu Telefonda Tema Değiştirme özelliği Yok, Kamera çaok Düşük Yani 6600 Bunun Yanında Canon Gibi. Mesela Nokianın Son çıkardığı ürünlere Bi Bakalım örn. 6300 Veya E65 Veya N73 N95 Gb. Bu Telefonları Pc Suite Ile Usb Ile Bağladığınızda Size Sadece Tek Sürücü Olarak Gösterir Oda Hafıza Kartıdır Ama Bu Telefonu Usb Ile Bilgisayara Bağlayınca Hem şarj Etmeye Başlıyor Hemde Telefon Ve Hafıza Kartı Olarak Iki Ayrı Sürücü Sunuyor. Nokialarda Pc Suite Olmadan Tlfn. Hafızasına Müdehale Edemiyorsunuz... Bu Bana Göre Profesyonel Bir Kullanıcı Için önemli Bir özellik! Ayrıca Telefonun Ayarlar Menüsünden Arama Ayarlarına Geldiğinizde çok Güzel Bir Uygulama Var. çeşitli Modlar Sunmuş; Erkek Sesi, Bayan Sesi, çocuk Sesi, Gibi. Bunlardan Herhangi Birini Seçmeniz Itibarı Ile Her Görüşmenizde Sesiniz Karşı Tarafa Seçtiğiniz Gibi Gidiyor. Ayrıca Nokia Ve Lg Veya Sony-ericsson Gibi Markaların 1.500 Ytl Lere Varan Cihazlarında Olmayan özellikler Var Bu Cihazda! Daha Ilk Defa Görüyorum Bir Telefonun Müzik Sesini Açtığında Iki Kişinin Birbirini Duymamasını!
Arkadaşlar Lütfen Cihazı Almış Olan Kişilerin Hevesinide Kırmayalım Cihaz Gerçekten çok Mükemmel Ve Bir Arkadaşımız Diğer Arkadaşların Telefon Bilgileri Ne Kadarda Gidip Bu Cihaza Para Veriyorlar Demiş. Peki Ben Soruyorum Senin Tlf Bilgin Ne Kadar! şimdiye Kadar Aldığın Hangi Tlf. Bozuk çıktıda Götürüp Garanti Kapsamında Yaptırdın Veya Değiştirdin? Cihazı Alırken Açarsın Kullanırsın çalıştımı Okey. Bu Heryerde Böyledir. çok Istisnai Durumlardır Fabrika Hataları. Siz Aldığınız Cihaza Iyi Bakın Kullanmayı Bilin Gerisi önemli Değil.
Tekrar Söylüyorum Arkadaşlar Piyasadaki çok Pahalı Markaların Iki Milyarlara Varan Cihazlarının Birçoğunda Bu özellikler Yok.
Alan Arkadaşlara Hayırlı Olsun Diyorum Sadece Kayıt Olayına çok Dikkat Etmeliyiz..