Nokia N99i hakkında

Sponsorlu Bağlantılar

taay_fuun

Üye
BEN N99İ ALMAK İSTİYORUM MERSİNDEYİM BANA SATABİLECEK BİRİ VAR MI? FİYATA 200 YTL DİYEN DE VAR 220 YTL DİYENDE VAR 250 YT ÜSTÜDE VAR. YARDIM EDERSENİZ SEVİNİRİM. ŞİMDİDEN TŞKLER. MAİL: [email protected]
 


cemcik44

Üye
beyler dikkat edin çin malı olmasın .
 

N95 8gb

Üye
arkadaşlar ben süpariş wermiştim 3 gün ünce 1 hafta sonra teslim alcam:)
 
sukruon

sukruon

Üye
eee ne de olsa N series olacak o kadar
 

rappersemih

Üye
manyak bişey valla pc den farkı yok maous kullanımlı :)
 

ferdi71

Üye
arkadaşlar urfada
n99i 200ytl
6500 300ytl
n95 250ytl
5610 260 ytl
geçen gün sordum bu cihazlar kendi kendine kontür yiyiyormuş ve gün içersinde bikaç kez kapanıyormuş çift hatlı olanlarda hat karışıklıgı oluyor diye söyledi ler


kardeş bu fiyaların hiçbiri gerçek deil yalan sana kim dediyse kandırmışşş
 
schumici

schumici

Üye
arkadaşlar siz rastladınızmı bilmiyorum ama hepinizi uyarim nokianın çakma telefonları var piyasada ben bizzat şahit oldum çakma n99i n73 n95 n95 8gb ve daha kim bilir neler neler aman arkadaşlar dikkat edelim spota yönelmeyelim olabildiğince firmasından garantili alalım

--------------- Ekleme ---------------

kardeş bu fiyaların hiçbiri gerçek deil yalan sana kim dediyse kandırmışşş

yok yok arkadaşım o fiyata inebiliyo ben kahraman maraşta n95 8gb yi 450 ytlye buldum arapça harfliydi kaçak getirtiyolar doğrudur o fiyatlar
 

recoba

Üye
çakma N99i Fiyatı Hakkında Bilgisi Olan Varmı Samsunda 250 Den Gidiyormuş Kamerada 1.3
 
CanceR

CanceR

Üye
beyler bende sordum burda adam 400 ytl dedi bursada daha ucuz nerde bulabilrim ??
 

hekim

Üye
arkadaşlar bende nokia n95 kaçak var ama sim kartı takılınca kendiliğinden ekran kapanıp açılıyor

--------------- Ekleme ---------------

lütfen yardım edin telefonculara götürüyom ama beyin proğramı atılacak diyorlar bende bilşi anlamadım yardımlarınız için tşk
 

cl4mvszuzu

Üye
Gencler sakın kanmayın N99İ sizi bilgi sahibi olmanız icin özellikle bu siteye üye oldum ark dedigi gibi N99İ bir CiN malıdır dikkat edin ucuzluguna kanmayın SAHTE marka ile düzenlenmi bi CİN TEL her hangi bir arzasında yaptırmanız imkansız gibi bise dikkat edin ORJİNAL NOKİA DAN SASMAYIN

:nono::nono::nono::nono::nono::nono::nono::nono::nono::nono::nono::nono::nono::nono::nono::nono::nono::nono::nono:
 

babaali

Üye
herkes orjinal alın diyor başka birşey demiyor.kardeşim verin parayı bize alalım.vardı da almadıkmı kendisinin çıkardığı orjinaller çok mu iyi sanki macar malı japon malı çıkarınca orjinal oluyorda çinliler çıkarıncamı sahte oluyor.bırakın bu ayakları alacak olan arkadaşlar keyfinize bakın kimsenin baskısı altında kalmayın en iyi yol kendi bildiğiniz yoldur.o kadar çok orjinal telefon alıp servis kuyruklarında bekleyen insanlar var ki biz biraz ucuza alıp keyfine baksak zararı olmaz sanırım.
 
suat1111

suat1111

Üye
Ardaşlar Bence Paranızı Sokağa Atmayın Servis Ve Yedek Parçası Yok Haberiniz Olsun
 

ahmetefe2005

Üye
arkadaşlar ben n 101 aldım telefondan çok memnunum ama kullanan arkadaşlar varsa bir iki sorum olacaktı
 
Melek006

Melek006

Üye
fiyatını söyliyen olmuyacakmı
 

gardiyan27

Üye
n99i çin malıda olsa afrika malıda olsa süper özelliklere sahip süper bir telefon.bu fiyata böyle bir telefon bedava.doğrudur çin malı ama bu cihazı nokia yapsa 1000 ytlden eksik alamazsınız.zaten nokiada çinde üretim yapıyor.n99. hakkında merak ettiklerinizi bana sorabilirsiniz.msn den [email protected]
 
CanceR

CanceR

Üye
ekledim senle bi konuşalım ;))
 

kaynana

Üye
ARKADAŞLAR BEN KİLİSTE ÖĞRETMENLİK YAPIYORUM BENDE N99İ ALDIM TELEFON SÜPER ÇİN MALI AMA BU PARAYA BU KADAR ÖZELLİK ÇOK FAZLA İLK BAŞTA TEREDDÜT ETTİM AMA ŞİMDİ İYİKİ ALMIŞIM DİYORUM TV OLMASI NE DESENİZ DEYER TELEFONUN FİYATI 250 YTL DEĞİŞİK FİYATLAR YAZILMIŞ AMA GERÇEK FİYAT BU TELEFONLA İLGİLİ SORUSU OLAN ARKADAŞLAR BANA 05052294195 DEN ULAŞABİLİR msn adresim [email protected]:oke:
 

sedat_60

Üye
Tek Kelima Harika Bi Telefonn Aynısını Babam Almıs 600 Ytl Ye Ama Cok Ozellik Var Ama Cok Ta Karısık

--------------- Ekleme ---------------
 
POWER

POWER

Üye
Pozitif Yorumaları yapanların Telefon bilgilerini hakikaten merak ediyorum.Kaç yıldır burdayım ve telefonlarla ilgiliyim böyle bir sahtekarlık görmedim.Telefonu 200 ytl aldın 1 ay bilemedin 3 ay kullandın bozuldu eyvah! ne yapacaksın şimdi aldığın yere mi gideceksin yoksa Çin'e mi?Siz siz olun Orjinalden şaşmayın.Bugn çin malı tam bi rezalet içinde 100 mü ne mhz işlemci var millet aldanıyo...Yazık !
 


Üst Alt