Nokia N99i hakkında

Sponsorlu Bağlantılar

taner7857

Üye
arkadaşlar piyasada n99i adı altında çin malı bir tel daha varmış aldanıp almayın bende araştırıyorum.
 


dexeses

Üye
arkaşlar isteyene 700 ytlye getirebilirim yurtdışından...
 
king512

king512

Üye
orjnalı türkiye ye ne zaman gelir
 

ladirmen

Üye
Süper B Telefon :(alan P
Işman Olmaz
 

balbazart

Üye
bosverın arkadaslar n99 degıl cın yapımı bır telefon nokıa formatlı sis uygulamaları program oyun yukeleyemıyon aldıgıma pısman oldum sakın denemeyın benden soylemesı gerı verdım n70 aldım arkadslara duyurulurrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
 

majör

Üye
arkadaşlar n99 henüz ürerilmemiş bi telefon henüz model yani ama tel mükemmel tabi yapılırsa.. n99i ye gelince nokia n99i die bi tel yok çinde üretilio allah bilir nokia nın bu telden haberi bile yok :D
 
wixim

wixim

Üye
ARKADAŞLAR BANADA SORBİLİRSİNİZ BENİMDE N99i yani HER KONUDA YARDIMCI OLURUZ ..
 

totensee

Üye
ARKADASLAR BEN SAHSEN SATIYORUM VE ALAN HERKES BU CIHAZDAN MEMNUN FİYATI İSE 160 DOLAR. ALMAK İSTERSENİZ MAİL ADRESIMDEN ULAŞABİLİRSİNİZ. [email protected]
 

6230-

Üye
arkadaşım ben de de var ama müziklerimi bir türlü müzikçalar menüsünden çalamıyorum. yardımcı olursanız sevinirim.
 
sahin.

sahin.

Üye
arkadaşlar bu telefonlar ÇİN NOKİA sı haberiniz olsun haa
 

EFE GSM

Üye
Kardeş Bendede Var Aynını Satıyorum Inan Fiyatına Göre çok Hoş Mükemmel Bir Telefon.tv Olayı Sebekeyle Felan Alakası Yok Sim Kartsızda Kullanabiliyosun.kayıt Durumu Ise Pasaport Ile Yaptırılıyor.kardeş Işin özü Bu Telefon Teknolojide Sınır Olmayacagnı Bir Defa Daha Bize Gösteriyor.

--------------- Ekleme ---------------

ARKADAŞLAR N 99 i 155 USD OLDU KAÇIRMAYIN.
 

akkondor

Üye
arkadaşlar ben aldım 2 haftadır kullanıyorum n99i ama bu tel nokianın ürünü degil n denince millete nokia geliyo ama güzel bir menüsü var televizyon seyret radyo dinle aşırı yuksek ses cıkışı var benim dizüstü bilgsayarı bastırıyor dokunmatik ekran klavye cıkıyo ekranda, arama yaparken kadın sesi cocuk sesi vs. ile sesini degiştirerek arama yapıyon arkaşlara şaka yapmak için bire bir hoş tel 300 aldım daha sorun cıkarmadı
 
MicRoP

MicRoP

Üye
nokia n99 ile n99i arasında çok fark var karıştırmayın bende gördüm telefonu inceledim 350 ytl dedi adam ama almadım kaçak tel sonuçta ama yandan anteni çıkıo tv izleyebiliorsun süper telefon orjinalini alırım belki
orjinalini zor alırsın biraz bu telin orjinali 2 binden başlar süper bişi ses kalitesi görüntü televizyon olarak kullan bu teleyok diyenlerde var ama gerçekten var ben kullanıyom
 
abuzer381991

abuzer381991

Üye
Almamanı tavsiye ederim ben telefonu gördüm dıştan fiyakalı fakat içerik berbat gprs\wap\mms ayarlarınıda almıyor...
 

sandstorm_21_07

Üye
arkadaşlar telefon muhteşem birşey ama görüntü kalitesi o telefona hiç uymamış fotoğraf çekerken kalitesi kötü ama yinede değer telefon süper birşey ama kaçak geldiği için bi iki ay sonra kapanıyo ancak kartsiz çalıştırırsanız arama dışında herşeyi yapabilirsiniz
 

4BlackBoy

Üye
Arkadaşlar bendede bu telefondan var fakat nokia n99i gibi birşey yazmıyor arka kapağında apple'nin işareti var.Acaba bu telefon diğerlerinden farklımı merak ettim aydınlatırsanız sevinirim (:



 
nozden

nozden

Üye
o resimdeki telefon farklı ....n99i artık 200ytl ye düştü bende 1.5 ay önce 285 ytl ye aldım.ama şuan 5 farklı modeli çıkmış e65 e benzer ve tvizlemek için 3 cep telefonu büyüklügünde çıkarmışlar çinliler yapıyo işte orda 50 ytl etmez telefonlar burda 300 -500 e satılıyo bizde alıyoz napalımm
 

4BlackBoy

Üye
o resimdeki telefon farklı ....n99i artık 200ytl ye düştü bende 1.5 ay önce 285 ytl ye aldım.ama şuan 5 farklı modeli çıkmış e65 e benzer ve tvizlemek için 3 cep telefonu büyüklügünde çıkarmışlar çinliler yapıyo işte orda 50 ytl etmez telefonlar burda 300 -500 e satılıyo bizde alıyoz napalımm

Peki bu telefon ne kadar eder ?:hmmm
 
burak9400

burak9400

Üye
bi arkadaş telefonun belgeselini yapmış üşenmeden youtube'a vermiş çok sağolsun ama benim sorularıma cevap verebilecekleri bekliyorum ama sorularıma sadece telefonu 1 haftadan uzun zamandır kullananlar cewap yazsın birde telefoncular cewap yazsın lütfen sorularım şunlar:
telefonun dahili hafızası kaç?
hafıza kartı kaç?
ses kalitesi nasıl?
hoparlor patlama durumu war mı?
telefonu istanbul bağcılarda kaça bulabilirim en ucuz olarak?
kamerası 6600'dan iyi mi kötümü?şuan 6600 kullanıorum memnun sayılırım...
telefon bozulunca yaptırabilirmiyim?
yaptırabilirsem eğer bu bana kaça patlar?
ne kadar sürede şarj olur?
şarjı ne kadar süre dayanır?
telefon kaçaksa eğer en fazla kaç ay kullanabilirim?
telefonu kayıt ettirebilirmiyim?
yaşıma göre telefon bana gidermi bu arada yaşım 14 ma 17 gibi görünüom...
kabı nasıl?
kap bulabilirmiyim?
joystick var mı?
gprs benim için hiç önemli deil sms gönderilio mu?
telefon iyi çekio mu?(bazı telefonlarda hat ne olursa olsun zayıf çeker)
video kalitesi nedir?
kamerasının net çözünürlüğü ne kadar?
ekranı dokunmatikmi?
çift hatlımı?
en önemlisi TELEFONUN DİLİ NE?
mikrofon hoparlör ahize iyi mi?
ses kaydı alıyor mu?
telefona göre tema-oyun-program var mı?ama en önemlisi tema seçiliyormu yada yükleniyor mu?
program olmasa da olur ;)
telefonun kulaklığı war mı?
hafıza kartının boyutu nedir yani 6600'ın ki kadar war mı?
eğer haf. kartı minik bişise hafıza kartı adaptörü war mı?
telefonun sesi 6600'ın kaç katı?
zilsesi olarak mp3 olur mu?
desteklediği video ve ses formatları nelerdir ama lütfen doğru bilgiler verin...
telefonun içinde söylendiği gibi 2 adet batarya varmı?
telefonun parçaları bağcılarda bulunabilir mi?
radyasyon çok mu fazla?
tv ve radyo kanalı kaydediliyormu yoksa bu özellik her açıldığında otomatik arama mı yapıyor?
otomatik tuş kilidi war mı?
anten olayı kafamı karıştırdı=anten telfona mı bağlı kaleme mi?
kaleme bişi olursa aynını bulabilirmiyiz?
alarmı var mı?
saat analog ve digital olarak 2ye ayrılıomu?
ekranda saat gösteriliomu?
telefon türkçeyse eğer baştan sona kadar türkçe mi?
sms yollarken türkçe karakter kullanabilirmiyiz?
karakter bozuklukları yaşanır mı?
telefon sık sık kapanırmı kendiliğinden?
mms yollanıyor mu?
kamerası kac kez zum yapıyor?
video çekimi hangi formatta?
birisi ararken numarası mı çıkar(rehberde kayıtlıysa)adı mı çıkar?
tuş takımı n72'ye benziyor.tuşlarını değiştirebilirmiyiz?
telefonu alırken içinde kullanım kılavuzu var mı?


aradığım özellikler bunlar ama lütfen cevap yazanlar ya bu telefonu kullananlar olsun ya da bu telefonu satanlar olsun lütfen diyorum eğer bu özelliklere sahip olmayan biri dandikce cevap yazarsa kalbini kıracak bi cwp alabilir...yazmadan evvel kullanıcı mı satıcımı olduğunu da yazarsanız çok makbule geçer hepinizi seviorum öpüorum cewabı bekliyorum her gün kontrol edeceğim bu sayfayı...:islik

--------------- Ekleme ---------------

ha bir de son olarak şunu sormak istedim
telefonun memleketi nere?çin mi japon mu
ayrıca telefon modeliyle internette yayınlanan resimler birbirini tutmuyor bu telefonun n99i olduğunu nasıl anlarız birde üstte sorduğum sorular n99i içindir...:sn:

--------------- Ekleme ---------------

wallaha bu son :D
telefon ömrü ortalama ne kadardır?
 

pdjgm

Üye
süper telefon tavsiye ederim yalnız kamera 1.3 digital en güzel özelliği televizyon süper bişey
:oke::oke::oke::oke::oke:
 


Üst Alt