bi arkadaş telefonun belgeselini yapmış üşenmeden youtube'a vermiş çok sağolsun ama benim sorularıma cevap verebilecekleri bekliyorum ama sorularıma sadece telefonu 1 haftadan uzun zamandır kullananlar cewap yazsın birde telefoncular cewap yazsın lütfen sorularım şunlar:
telefonun dahili hafızası kaç?
hafıza kartı kaç?
ses kalitesi nasıl?
hoparlor patlama durumu war mı?
telefonu istanbul bağcılarda kaça bulabilirim en ucuz olarak?
kamerası 6600'dan iyi mi kötümü?şuan 6600 kullanıorum memnun sayılırım...
telefon bozulunca yaptırabilirmiyim?
yaptırabilirsem eğer bu bana kaça patlar?
ne kadar sürede şarj olur?
şarjı ne kadar süre dayanır?
telefon kaçaksa eğer en fazla kaç ay kullanabilirim?
telefonu kayıt ettirebilirmiyim?
yaşıma göre telefon bana gidermi bu arada yaşım 14 ma 17 gibi görünüom...
kabı nasıl?
kap bulabilirmiyim?
joystick var mı?
gprs benim için hiç önemli deil sms gönderilio mu?
telefon iyi çekio mu?(bazı telefonlarda hat ne olursa olsun zayıf çeker)
video kalitesi nedir?
kamerasının net çözünürlüğü ne kadar?
ekranı dokunmatikmi?
çift hatlımı?
en önemlisi TELEFONUN DİLİ NE?
mikrofon hoparlör ahize iyi mi?
ses kaydı alıyor mu?
telefona göre tema-oyun-program var mı?ama en önemlisi tema seçiliyormu yada yükleniyor mu?
program olmasa da olur

telefonun kulaklığı war mı?
hafıza kartının boyutu nedir yani 6600'ın ki kadar war mı?
eğer haf. kartı minik bişise hafıza kartı adaptörü war mı?
telefonun sesi 6600'ın kaç katı?
zilsesi olarak mp3 olur mu?
desteklediği video ve ses formatları nelerdir ama lütfen doğru bilgiler verin...
telefonun içinde söylendiği gibi 2 adet batarya varmı?
telefonun parçaları bağcılarda bulunabilir mi?
radyasyon çok mu fazla?
tv ve radyo kanalı kaydediliyormu yoksa bu özellik her açıldığında otomatik arama mı yapıyor?
otomatik tuş kilidi war mı?
anten olayı kafamı karıştırdı=anten telfona mı bağlı kaleme mi?
kaleme bişi olursa aynını bulabilirmiyiz?
alarmı var mı?
saat analog ve digital olarak 2ye ayrılıomu?
ekranda saat gösteriliomu?
telefon türkçeyse eğer baştan sona kadar türkçe mi?
sms yollarken türkçe karakter kullanabilirmiyiz?
karakter bozuklukları yaşanır mı?
telefon sık sık kapanırmı kendiliğinden?
mms yollanıyor mu?
kamerası kac kez zum yapıyor?
video çekimi hangi formatta?
birisi ararken numarası mı çıkar(rehberde kayıtlıysa)adı mı çıkar?
tuş takımı n72'ye benziyor.tuşlarını değiştirebilirmiyiz?
telefonu alırken içinde kullanım kılavuzu var mı?
aradığım özellikler bunlar ama lütfen cevap yazanlar ya bu telefonu kullananlar olsun ya da bu telefonu satanlar olsun lütfen diyorum eğer bu özelliklere sahip olmayan biri dandikce cevap yazarsa kalbini kıracak bi cwp alabilir...yazmadan evvel kullanıcı mı satıcımı olduğunu da yazarsanız çok makbule geçer hepinizi seviorum öpüorum cewabı bekliyorum her gün kontrol edeceğim bu sayfayı...
--------------- Ekleme ---------------
ha bir de son olarak şunu sormak istedim
telefonun memleketi nere?çin mi japon mu
ayrıca telefon modeliyle internette yayınlanan resimler birbirini tutmuyor bu telefonun n99i olduğunu nasıl anlarız birde üstte sorduğum sorular n99i içindir...

n:
--------------- Ekleme ---------------
wallaha bu son

telefon ömrü ortalama ne kadardır?