srkhn
Üye
o linkteki rofs dosyası yeterlidir nasıl yapıldığını da bu konudan öğrenebilirsiniz http://www.maxicep.com/symbian-v9-4...tim-yeni-modifiye-yazilim-eklendi-345499.htmlüstat ben şunu anlayamadım: sadece haclemek için şu dosya yeter mi
"rofs dosyası aşağıdaki linktedir:
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız"
bide bunu nasıl yükleyeceğim ? ben bu işleri bırakalı 2 sene falan oldu. şimdi çok yabancı kaldım. teşekkürler
msn adresim serkanbicinciler@gmail.com ekledim sizi
Eline sağlık çalışmalarında başarılar dilerim. Yeni yazılımlarda devamını bekleriz inşallah.. Yalnız ofis ve adobe reader kaldırmışsın ama sonradan da yüklenmiyo çok denedim. Bilgin vardır umarım.. Bu 2 program için bir çözümün var mı?
(Ayrıca bileşensiz rofs linkin çalışmıyo kontrol eder misin?) Teşekkürler
güle güle kullanın[/QUOT
Sizin yaptığınız daha güzeldi başlama ve kapanmada resim var yalnız bunda(
Tekrar sizin yaptığınıza dönmek zorundayım sanırım resimsiz yoksa eğer? Tamam emek çok güzel birşey paylaşım da öyle Allah razı olsun ama başkasının resmini telimde neden taşıyayım?
Siz yapabilir misiniz ricam aynı bileşensiz olarak? ( ofis ve adobe yüklü olarak)
Çok teşekkürler şimdiden
akşşam ilgilenmeye çalıışşacağğıım şşimdilik işşe gitmem lazıım iyi günlergüle güle kullanın[/QUOT
Sizin yaptığınız daha güzeldi başlama ve kapanmada resim var yalnız bunda(
Tekrar sizin yaptığınıza dönmek zorundayım sanırım resimsiz yoksa eğer? Tamam emek çok güzel birşey paylaşım da öyle Allah razı olsun ama başkasının resmini telimde neden taşıyayım?
Siz yapabilir misiniz ricam aynı bileşensiz olarak? ( ofis ve adobe yüklü olarak)
Çok teşekkürler şimdiden
FLASH ATMADAN ÖNCE TELEFONUNUZU BİLGİSAYARA DEPOLAMA MODUNDA BAĞLAYARAK E KONUMUNDAKİ SYS, RESOURCE, SYSTEM VE PRİVATE KLASÖRLERİNİ SİLİN
FLASH ATMANIN NASIL OLDUĞUNU BİLMEYEN ARKADAŞLARDA BU KONUYA BAKARAK YAPABİLİRLER http://www.maxicep.com/symbian-v9-4...tim-yeni-modifiye-yazilim-eklendi-345499.html
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
GÜZEL TEMA EFEKTLERİ EKLENDİ TEMALARDAN TEMA EFEKTLERİNİ AÇMAYI UNUTMAYIN YÜKLEYEN ARKADAŞLAR
FLASH ATTIKTAN SONRA ÜLKE SEÇME EKRANI GELDİĞİNDE TELEFONU KAPATIN VE HARD FORMAT ATARAK AÇIN BİLMEYENLER NASIL YAPILDIĞINI BU KONUDAN BAKARAK YAPABİLİRLER http://www.maxicep.com/symbian-destek/n97-hard-format-kesin-271533.html
rofs dosyası aşağıdaki linktedir
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
İÇİNE EKLENMİŞ EKSTRA UYGULAMA İSTEMEYEN ARKADAŞLAR ROFS DOSYASINI BU LİNKTEN İNDİRSİNLER
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
TEŞEKKÜR ET'e BASMAK SİZE KALMIŞ
SAYGILAR MAXİCEP YÖNETİMİ VE ÜYELERİ
kardeş ne bende nede diğer arkadaşlarda kesinlikle böyle sorun yaşanmadı ilk defa senden duyuyorum bu sorunu modifiyeden kaynaklı birşey değildir çünkü aynısı yüklü bende sorunsuz çalışıyoruz nasıl bir sorundur bilemiyorum yardımcı olamadığım için üzgünümhocam öncelikle ellerine sağlık. Modifiyeyi yükledim yalnız bi sıkıntı var herhangi bir program yüklediğimde yüklenemiyor diye uyarı veriyor sürekli hiç birşey yükleyemiyorum program olarak. Unsigned yada signed farketmiyor. Modifeyiyi tam ve düzgün olarak yükledim. Yukarıda bahsettiğiniz herşeyi uyguladım ama olmuyor bu konuda yardımlarınızı bekliyorum.....
arama yerinde yaz açılış kapanış değiştirme bir sonuç elde edersinyaptığın çalışma için teşekkür ededim. Açılış kapanışta istediğimiz resmi koymamız için ne yapmalıyız?
LİNKİ YENİLEDİM AÇILIŞ KAPANIŞ ORJİNAL HALDEÇok teşekkürler bekliyorum o zaman kolay gelsin..
kardeş ne bende nede diğer arkadaşlarda kesinlikle böyle sorun yaşanmadı ilk defa senden duyuyorum bu sorunu modifiyeden kaynaklı birşey değildir çünkü aynısı yüklü bende sorunsuz çalışıyoruz nasıl bir sorundur bilemiyorum yardımcı olamadığım için üzgünüm
arama yerinde yaz açılış kapanış değiştirme bir sonuç elde edersin
LİNKİ YENİLEDİM AÇILIŞ KAPANIŞ ORJİNAL HALDE
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
hocam sorun quickofficeden kaynaklanıyor onu yükleyemiyorum. nasıl yaparız acaba hocam
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
BURDAN İNDİR AMA EKLEDİĞİM DİĞER PROGRAMLARDA BUNDA YOK HACK VE MODİFİYE VAR EKSTRA PROGRAM YOK KENDİN KURARSIN
onda yüklü gelir zaten bir başka sürümüde yükleyebilirsinhocam bunda quickoffice yükleyebilirmiyim. sorun olmaz değilmi ??
onda yüklü gelir zaten bir başka sürümüde yükleyebilirsin
sağol güle güle kullanemeğine sağlık tşkler hocam
sağol güle güle kullan
artık yardımcı olamıcam bu konuda fikrim yok ben versiyon yükseltmiştim sorun olmamıştı ii gecelerhocam kusurabakma verdiğin rofs dosyasını yükledim. Quickoffice yüklerken güncelleştirme hatası veriyor ne yapmam lazım ???
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?