Nokia N97 v22.0.110 HACK + MODİFİYE

srkhn

Üye
üstat ben şunu anlayamadım: sadece haclemek için şu dosya yeter mi
"rofs dosyası aşağıdaki linktedir:
"

bide bunu nasıl yükleyeceğim ? ben bu işleri bırakalı 2 sene falan oldu. şimdi çok yabancı kaldım. teşekkürler
msn adresim serkanbicinciler@gmail.com ekledim sizi
 

Ferzan

Üye
    Konu Sahibi
o linkteki rofs dosyası yeterlidir nasıl yapıldığını da bu konudan öğrenebilirsiniz http://www.maxicep.com/symbian-v9-4...tim-yeni-modifiye-yazilim-eklendi-345499.html
 

szatsy

Üye
Eline sağlık çalışmalarında başarılar dilerim. Yeni yazılımlarda devamını bekleriz inşallah.. Yalnız ofis ve adobe reader kaldırmışsın ama sonradan da yüklenmiyo çok denedim. Bilgin vardır umarım.. Bu 2 program için bir çözümün var mı?
(Ayrıca bileşensiz rofs linkin çalışmıyo kontrol eder misin?) Teşekkürler
 

Ferzan

Üye
    Konu Sahibi
Link yenilenmiştir adobe reader ve office dahil edildi bileşensiz rofsa
 

szatsy

Üye
Çok teşekkürler ilginiz için..
 

Ferzan

Üye
    Konu Sahibi
güle güle kullanın
 

szatsy

Üye
 

Ferzan

Üye
    Konu Sahibi
 

szatsy

Üye
Çok teşekkürler bekliyorum o zaman kolay gelsin..
 

acd_80

Üye



hocam öncelikle ellerine sağlık. modifiyeyi yükledim yalnız bi sıkıntı var herhangi bir program yüklediğimde yüklenemiyor diye uyarı veriyor sürekli hiç birşey yükleyemiyorum program olarak. unsigned yada signed farketmiyor. modifeyiyi tam ve düzgün olarak yükledim. yukarıda bahsettiğiniz herşeyi uyguladım ama olmuyor bu konuda yardımlarınızı bekliyorum.....
 

can_kat

Üye
Yaptığın çalışma için teşekkür ededim. Açılış Kapanışta istediğimiz resmi koymamız için ne yapmalıyız?
 

Ferzan

Üye
    Konu Sahibi
kardeş ne bende nede diğer arkadaşlarda kesinlikle böyle sorun yaşanmadı ilk defa senden duyuyorum bu sorunu modifiyeden kaynaklı birşey değildir çünkü aynısı yüklü bende sorunsuz çalışıyoruz nasıl bir sorundur bilemiyorum yardımcı olamadığım için üzgünüm



yaptığın çalışma için teşekkür ededim. Açılış kapanışta istediğimiz resmi koymamız için ne yapmalıyız?
arama yerinde yaz açılış kapanış değiştirme bir sonuç elde edersin



Çok teşekkürler bekliyorum o zaman kolay gelsin..
LİNKİ YENİLEDİM AÇILIŞ KAPANIŞ ORJİNAL HALDE
 

acd_80

Üye


hocam sorun quickofficeden kaynaklanıyor onu yükleyemiyorum. nasıl yaparız acaba hocam
 

Ferzan

Üye
    Konu Sahibi
hocam sorun quickofficeden kaynaklanıyor onu yükleyemiyorum. nasıl yaparız acaba hocam


BURDAN İNDİR AMA EKLEDİĞİM DİĞER PROGRAMLARDA BUNDA YOK HACK VE MODİFİYE VAR EKSTRA PROGRAM YOK KENDİN KURARSIN
 

acd_80

Üye


BURDAN İNDİR AMA EKLEDİĞİM DİĞER PROGRAMLARDA BUNDA YOK HACK VE MODİFİYE VAR EKSTRA PROGRAM YOK KENDİN KURARSIN


hocam bunda quickoffice yükleyebilirmiyim. sorun olmaz değilmi ??
 

Ferzan

Üye
    Konu Sahibi
hocam kusurabakma verdiğin rofs dosyasını yükledim. Quickoffice yüklerken güncelleştirme hatası veriyor ne yapmam lazım ???
artık yardımcı olamıcam bu konuda fikrim yok ben versiyon yükseltmiştim sorun olmamıştı ii geceler