Nokia N950 vs. Apple iPhone 4

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Hex4d0r

Üye
Bu Nokia Türkiye'yi anlamıyorum. nokia.com.tr ye mail attım. aradılar. Diyor adam çıkacak bir telefon 5 ay önce eklenir siteye diyor. Türkiye'ye gelmeyecek telefon diyor bende he he dedim kapattım Mesela Italya'ya da gelmeyecekti. nokia.com/n9 ordan bakarsanısz check avaiblity list ordan bakın italya yok. Birde nokia.it'e girin bakın cihazlara Nokia N9 yazıyor
 
5 Aymı telefon ortaya çıkalı kaç ay olduki 5 ay önceden siteye konsun.
 

pRime.

Üye

Hocam adamlar baştan mantık hatası zaten telefon çıkalı 5 ay olmadıki. Ama bu hesaba göre telefon seneye ilkbaharda falan çıkar.
 

caglet

Üye
cidden güzel bide iphone'den güzel telefon yok diyorlar.. bikere flashı yok... napıyım o telefonu... bi 12-13 saat kullanma fırsatım oldu.. dh'yi geçtim maxicep te bile kasıyor (internet hızı 32mps)...Ama nolursa olsun istiyo insan
 

Uruloki

Üye
gençler sakin nokia iletişim müdürünün attığı tvit bana

@hboral N9 yakin zamanda geliyor, bence bekleyin symbian anna'lı E6'larimiz piyasada.
 

Hex4d0r

Üye
@Uruloki

Bu haber güzel oldu. Kesin birşey bulamıyordum hiçbiryerde
 
ben hala çıkana kadar kimseye inanmıyorum ya Telefonun çıkmasını almaktan çok android yada ios hayranlarını susturması için bekliyorum,iyiyse onlar susar umarım,Kötüysede ben susarm şahsen körü körüne çene yapmam
 

eç038

Üye
arkadaşlar nokia yetkili servisindeki elemanlar canımızı sıkmaya çalışıyor olmasın yaaa
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...