Bu Nokia Türkiye'yi anlamıyorum. nokia.com.tr ye mail attım. aradılar. Diyor adam çıkacak bir telefon 5 ay önce eklenir siteye diyor. Türkiye'ye gelmeyecek telefon diyor bende he he dedim kapattım Mesela Italya'ya da gelmeyecekti. nokia.com/n9 ordan bakarsanısz check avaiblity list ordan bakın italya yok. Birde nokia.it'e girin bakın cihazlara Nokia N9 yazıyor
Bu Nokia Türkiye'yi anlamıyorum. nokia.com.tr ye mail attım. aradılar. Diyor adam çıkacak bir telefon 5 ay önce eklenir siteye diyor. Türkiye'ye gelmeyecek telefon diyor bende he he dedim kapattım Mesela Italya'ya da gelmeyecekti. nokia.com/n9 ordan bakarsanısz check avaiblity list ordan bakın italya yok. Birde nokia.it'e girin bakın cihazlara Nokia N9 yazıyor
Bu Nokia Türkiye'yi anlamıyorum. nokia.com.tr ye mail attım. aradılar. Diyor adam çıkacak bir telefon 5 ay önce eklenir siteye diyor. Türkiye'ye gelmeyecek telefon diyor bende he he dedim kapattım Mesela Italya'ya da gelmeyecekti. nokia.com/n9 ordan bakarsanısz check avaiblity list ordan bakın italya yok. Birde nokia.it'e girin bakın cihazlara Nokia N9 yazıyor
cidden güzel bide iphone'den güzel telefon yok diyorlar.. bikere flashı yok... napıyım o telefonu... bi 12-13 saat kullanma fırsatım oldu.. dh'yi geçtim maxicep te bile kasıyor (internet hızı 32mps)...Ama nolursa olsun istiyo insan
ben hala çıkana kadar kimseye inanmıyorum ya Telefonun çıkmasını almaktan çok android yada ios hayranlarını susturması için bekliyorum,iyiyse onlar susar umarım,Kötüysede ben susarm şahsen körü körüne çene yapmam