Nokia N950 vs. Apple iPhone 4

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Uruloki

Üye
lolaman nerden biliyorsun şuan kazakistanda 680$ civarı ön sipariş alacaklar 16 gb için ee vergi filan desen 1200 tl olacak
 

pRime.

Üye

5800 434mhz
İphone 412mhz+gpu yalnız. İphone'un hızlı olmasındaki en büyük etken gpu'yu çok iyi kullanması ve ios'un basit bir sistem olması.
 
Tepkiler: Esendağlı
    Konu Sahibi
hadi bee bilgileri aldığım kaynağa tüküriyim yanlış çıktı.
neyse çaktırmadan yaptığın alıntıyı sil bende düzeltiyorum mesajı
 
İş tamamen optimizasyonda bitiyor beyler işte,Gta 4 gibi Os'lar Optimizasyon kötüyse En yüksek donanımda bile çuvallarsın
 
iPhone 5 tahminime göre 1.2 ghz çift çekirdekli işlemci ve 1 gb ram kullanıck,ve yinede N9 daha üstün olucak diyosunuz o zaman??
 

Uruloki

Üye
punisher sorunda burda başlıyor android hep böyle sistem tam oturmamış ama linux (direk linux diyorum meego değil) böyle değil misal winzortta kasan benim pc ki xp den bahsediyorum özelliklerinide veriyim isterseniz yanlış anlaşılmasın dandik kaldırmıyor diye 3 ghz core 2 duo cpu e8400 3 gb 1066 mhz ram ee bu makine winzortta kasıyor xp de win 7 de ama pardus 2009.2 de var bende o kadar süper efektler varken tek kasma yok bilgisayarda süper bu ne iş o zaman sistemin oturması budur işte oyunun kodlanması o kadar sorun değil biz zaten oyundanda bahsetmiyoruz sadece diğer işlemlerdede üstün işte sorun olan bu bugün linux 20 yaşına bastı ve microsoft süper bir video hazırladı eskiden microsoft vs linux yazıyordu onu sildiler microsoft and linux yazdılar işte olay budur dedim çünkü microsoft da değişiyor linux un gücünü görmeye başladılar
 
uroloki o zmn N9 iPhone 5 ten hızlı olucak öylemi?
 
    Konu Sahibi
uroloki o zmn N9 iPhone 5 ten hızlı olucak öylemi?

evet.
donanıma bakma, stabilite olarak bak. 1 ghz işlemciye 200 uygulama yük bindiren ama hala normal ve hızlı şekilde çalışan bir işletim sisteminden bahsediyoruz.
böyle stabilite gördün mü?
 
zaten N9 un üstün bir cihaz olduğu konusunda hemfikirdim ama iPhone 5 donanım olark daha üstün olcağı için ve yazılım olarak ta ios 5 i kullancağı için açıkçası aklımda biraz soru işareti kalmıştı..
 

Hex4d0r

Üye
Ben o kadar zannetmiyorum ama donanım olarak zaten güçlü olur İphone 5, eğer çıkarsa. IOS 5 ile ne olur bilemiyorum denk olma ihtimali yüksek.
 

Uruloki

Üye
bence ios 4.3 ü gördükten sonra farkettim ki apple hız eklemiyor özellik ekliyor ve ya hatalarını kapatıyor hepsi bu ama sonuçta iyi bir cihaz ortaya koyacağı kesin
 
N9 un iPhone 5 i geçiceğine eminsek,alcağmz cihaz hakikaten dehşet bi cihaz olucak
 

pRime.

Üye
N9 un iPhone 5 i geçiceğine eminsek,alcağmz cihaz hakikaten dehşet bi cihaz olucak

Ben de öyle düsünüyorum fakat ios5 beni düşündürüyor. Dereyi görmeden paçayı sıvamamak lazım. Bu demek değil ki ios meego'yla yarışır.
 
bnce işletim sistemi olarak ikiside lider,hangisi daha iyi tartışılır..
 
ios 5 in safari tarayıcısını görün bir tekrar karşılaştırın betası yayınlandı .
 

'Patron

Üye
oha çok guzel yav benımde almam lazım acaba babamı nasıl kandırırım
 
26 ağustosta satışa sunuluyomuş,tr ye gelmesi ekimi bulur herhalde..
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...