vvalentinoo
Üye
Nokia N900 Kapanma Sorunu
Yaklaşık 10 gün kadar önce yurt dışından Nokia N900 aldım ve kullanmaya başladım. Genel olarak cihazın gidişatından ve sunduklarından mamnunum. Beklentilerimin üstünde olduğunu bile itiraf edebilirim.
Fakat forumlarda ve cihaz hakkında yazılan yazıları okuduğumda hiç kimsenin kapanma gibi bir sorundan bahsettiğine rastlamadım. Bu cihaz sadece bendemi kapanıyor yoksa sahip olan diğer kişilerde de buna benzer şikayetler varmı bunu bilmek isterim.
Bu sorun hakkında yeterli teknik desteği verebilecek arkadaşlardan yardım rica ediyorum. Bu arada cihazın son güncellemeleri yüklü olmakla birlikte nokia ürünü olmayan uygulamarı da yüklemekten kaçındığımı belirtmek isterim.
Cevaplar için şimdiden teşekkürler...
Fakat forumlarda ve cihaz hakkında yazılan yazıları okuduğumda hiç kimsenin kapanma gibi bir sorundan bahsettiğine rastlamadım. Bu cihaz sadece bendemi kapanıyor yoksa sahip olan diğer kişilerde de buna benzer şikayetler varmı bunu bilmek isterim.
Bu sorun hakkında yeterli teknik desteği verebilecek arkadaşlardan yardım rica ediyorum. Bu arada cihazın son güncellemeleri yüklü olmakla birlikte nokia ürünü olmayan uygulamarı da yüklemekten kaçındığımı belirtmek isterim.
Cevaplar için şimdiden teşekkürler...
