ema77
Üye
Nokia N9 ( Megoo) Mesaj SORUNU !
Beyler benim telefonda bir sorunum var kısaca anlatayım herhangi bir yerden mesaj geldigi zaman bildirim geliyor iyi güzel de mesajlara girince mesaj görünmüyor. Ve gelen bildirim kayboluyor mesaj okunmuş gibi. Menüye geri dönüyorum 30 sny içinde aynı mesaj tekrar geliyor. Tekar mesajlara giriyorum gene görünmüyor mesaj. Aynı şekilde bu olay üst üste nerdeyse 10 defa oluyor. Sonunda görünüyor mesaj geldigi. Bazen mesajlarda karışabiliyor. O mesajı başkası atmış gibi görünüyor. Sorun ne olabilir beyler bileniniz varmı ?? 

