Nokia N9 ( Megoo) Mesaj SORUNU !

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

ema77

Üye
    Konu Sahibi
Nokia N9 ( Megoo) Mesaj SORUNU !
Beyler benim telefonda bir sorunum var kısaca anlatayım herhangi bir yerden mesaj geldigi zaman bildirim geliyor iyi güzel de mesajlara girince mesaj görünmüyor. Ve gelen bildirim kayboluyor mesaj okunmuş gibi. Menüye geri dönüyorum 30 sny içinde aynı mesaj tekrar geliyor. Tekar mesajlara giriyorum gene görünmüyor mesaj. Aynı şekilde bu olay üst üste nerdeyse 10 defa oluyor. Sonunda görünüyor mesaj geldigi. Bazen mesajlarda karışabiliyor. O mesajı başkası atmış gibi görünüyor. Sorun ne olabilir beyler bileniniz varmı ?? :vur
 


[ENGİN]

[ENGİN]

Üye
ayarlarını sıfırlamayı denedin mi?
 

ema77

Üye
    Konu Sahibi
Şuanda ayarları sıfırladım hemen test edip yazıcam tekrar

- - - Eklendi - - -

Ayarları sıfırladım düzelmedi gene
 

borno_vali

Üye
aynı sorun bendede msj kutusu çok doluncabu sorun meydana çıkıyor.aynı şeyi daha önce yaşadım. msjları silince telefon kendine geliyor.malesef msjları pc harici yedekleme şansında yok
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt