Nokia N82 Programlar Ariyorum Yardimci Olursaniz Sevinirimmm.

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

husoow

Üye
    Konu Sahibi
Nokia N82 Programlar Ariyorum Yardimci Olursaniz Sevinirimmm.
Nokia N82 Icin Programlar Ariyorum Yardimci Olursaniz Sevinirim..!
 
  • Beğen
Tepkiler: ahmetakin2020


C01aY

C01aY

Üye
Telefonunuza her türlü program olur.Desteklediği sürece.Programı bir de telefon hafızasına yüklemeyi deneyin.:)

Sorun olursa pm atınız.
 

orel1903

Üye
teşekkürler kısa yol için :D
 
ferhat212q

ferhat212q

Üye
programı tel hafızasına atınca sertifika sorunu vermio
 

nightmare_night

Üye
ben telefonuma rocknscroll programını yükledim ama çalışmıyor.simgesi var tıklıyorum açılmıyor.tel v35 yaptığım işlemler
hellox2 ile hack
pyhton
pyhtonshell
n95accelemoter
rockncroll
hepsini imzalayıp hafıza kartına yükledim.ama hala neden açılmıyor sizce?
 
voljtrann

voljtrann

Üye
N82 hack kesin cozum diye forumda aratin ayrintilı anlattim hack olayini.n95 i olanlarda yapabilir
 

blueseytan

Üye
n82 icin menu sifreleme proqrami ariorum kafayi yicem lutfen biri yardim edsinn... (mesajlari qaleriyi rehberi arama kayitlarini sifrelemek icin) biri su proqrami bulsun bana cevapğ bekliorum cok acil.... LUtfen yardim edin...
 
voljtrann

voljtrann

Üye
madem gizlemek istiyon telofonuna kilit koy senden izinsiz kimse müdhale edmez.resimlerini gizlemek istiyosa x polore dosya yöneticisiyle resim video vebenzerini galeriden sistem dosyalarının içine et bu sayede galeride resim video gözükmez.sen istedin zaman sistem dosyaları yada nereye saklamıssan bakabilirsin.ayrıca resim uzantılar.jpg seklindedir bir resime tıkla ismini yeniden adlandıer .jpg sil baska bi sey yaz resim galeride gözükmez.aynı sekilde videolarda dosya uzantılarının ismini degisebilirsin.rehberi ve arama kayıtlarını engelleyebilecegini sanmıyorum.yanlız telini kilitler sin anahtar isataeti cıkar öyle fuull engelllem yaparsın.telofonun kapatma tusuna 1 kere bas orsda teli kilitle var
 

wyruss

Üye
ya bu telefonu hackleme konusunda tereddütte kalıyorum -aynızamanda üşeniyoru :) - bu bi soruna yol açar mı acaba
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt